AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Aranizda cinsellik varsa kesin kullaniyor. İki yil boyunca hiçmi konusmadiniz evlilik konusunu ya daha önceden bakış acisini öğrenmen gerekirdi zorlada kabullendiremezsin en iyisi biran önce ayrıl zamanını boşa harcama daha fazla
Merhaba öncelikle. 🌿
2 yıl çok uzun bir süre. Bence artık evliliğe doğru adım atmanız gerekiyor. Sevgilinin neden istemediği hakkında onunla konuş istersen. Haklı bir sebebi varsa onu rahat hisettirmeye çalışabilirsin. Lâkin haklı nasıl sebebi olabilir diye düşünmüyor değilim. Eğer sana; "Öyle işte istemiyorum, hazır değilim" gibi cümleler sunarsa birlikteliğinizi bir gözden geçir derim. Tabii yine sana kalmış ama ben olsam böyle yapardım.
Günaydın geçmiş olsun sana. Ben bir kıza yaklaşırken (ilişki anlamında) sonunda evlilik olacaksa diye yaklaşırım! Yoksa eğlenmek zaman harcamak için değil...
Bunun anlamı bu şekilde flört olarak devam edelim sorumluluk olmasın bıktığımız zaman her kes yoluna gitsin demek.. SEn hayatını düşümnüyorsan güle güle diyecek, kendi yoluna bakacaksın..
Ergende ki cesarete bak, Senin çıkışına karşılık böyle yanıt vermeyi ancak ergenler yapar. Görünen o ki, Zaman sadece armutları olgunlaştırıyor.
emin olmadan, karşıda ki insandan ve kendinden yeterince emin olmadıkça hem kendi hayatını hem karşıdaki insanın hayatını rezil etmeye niyeti yok demek ki :) umarım mutlu olursun onunla ilerde zaman ver
Siz kızlara hava çok kolay evlilik istemiyor sorumluluk almaya korkmasından değil ekonomik durumdan kız tarafı allah aşkına ufak bir nişan dışında ne yapıyor, ama erkek yok altını yok oturma grupları derken ömür boyu borç batağına giriyor o yüzden size toz pembe hayat
2 sene birbirinizi tanimak icin iyi bir sure ama bazilarini tanimak icin 2 yil bile az. Ikizler burcu mu bu arkadasimiz? Eger isin icinde cinsellik de varsa ve bu laflari ettiyse kullanilmissin. Madem evlilik dusunmedi neden sana o kadar umut verdi, yakinlasti?
Zaten ben de istemiyorum Mutlu olayım eğleneyim gezdiğim Yanında birisi olsun istiyorum o kadar Sen düşünebilirsin ama ben düşünmüyorum kizda sevdiği için ayrılmak istemiyor anladığım kadarıyla bir daha birini bulacak uğraşacak falan filan bulmuşken değerlendirelim hesabı yapiyor
Yol ver kızım evlenecek adam on kere evlenirdi yok ben hazır değilim yok zamana ihtiyacım var yavsakliga gerek yok popona güvenen basar nikahı zorluklar elbet olur ama sevgi ve saygı çerçevesinde mücadele edersen mutluluk kaçılmaz olur laga luga yapmasın simdi
Seninki yine iyiymiş bende de aynı durum var ilk defa ağzını arar gibi oldum bana dedi ki ben önceden birini sevdim üstüne 5yıl kimseyle konuşmadım sevmiş gibi yapmış beni dedi benle ciddi düşünüyor musun tık yok ara ara nişanlanırsak şu bu diyor yine ortada bi şey yok bana düzgünü denk gelmez ki
34 yaşına gelmiş bir adam içinde bulunduğu toplumu istese de istemese de tanır. Olan bitenin farkındadır yani. Evlenmek gibi bir niyeti yoksa sizi özgür bırakmalı. Bence bu noktada kullanıyor mu kullanmıyor mu diye sorgulamayı bırakıp yapılması gereken ne ise onu yapmalı ve bunu kabullenmelisiniz.
2 yıl kısa bir zaman değil. Bu süreçte senden ne istediğine bakmalısın. Seni kullanıyor mu diye yaptığınız şeyleri düşün derim. Kendine sor evlilik için doğru kişi mi diye. Artılarını ve eksiklerini tart kararını ver. Seni daha fazla oylamasına izin verme.
Yapılacak şey belli evlenme niyetin yoksa ben yokum diyeceksin. Bunu ona hissettirmezsen yanaşmaz. Hiç niyeti yoksa da uzaklaşması daha iyi. En azındansa zamanına yazık etme
Ya bence ne olursa olsun bir insan karşısındaki kişiye gerçek bir bağla bağlıysa hayatını onunla birleştirmek ister tabikide o sorumluluğa da göğüs germeye razı olur yeterki beraber olalım der bence açıkça söyle ben daha fazla beklemek istemiyorum diye sonrasında da ya tamam ya devam diye teklif sun bakalım seni gözden çıkaracak mı çıkarırsa zaten çoktan kafasında biseyleri bitirmiş demektir bence
Hemen taş atmamak lazım maddiyat veyahut başka bir sorunu olabilir
Ama yoksa ve cinsellikte varsa geçmiş olsun. Eğer sorumsuz bir tipse zaten olacağı varsa da olmasın boşver
Ben olsam şimdiye siktiri çekmiştim oyun mu oynuyoruz diye eğer böyle diyosa zaten sonradan kararı değişse bile ondan ne düzgün koca olur ne de düzgün bı baba sorumluluklarından kaçan biriyle evlenmek hayatının en büyük hatası olur eğer olur da evlenirseniz yine sen yıpranırsın bı an önce ayrılıp heyallerinin erkeğini bulmaya bak yaşın daha da geçmeden umarım her şey gönlünce olur
Merhaba abla, haddim değil belki bunu söylemek ama aranızda ciddi bir uyumsuzluk söz konusu. Ciddi düşünen biri ve keyfi takılan biri evlilikte de başarılı bir çift olmayacaktır muhtemelen
Ben evdeki bayanlara sordum her biri hemen bırakırım dedi
Onlara bende katılıyorum , o tarz insanlar ne bulduğuma sevinirim ne kaybettiğime üzülürüm tip insanlar
Evlilik düşünmüyor değil seninle evlenmeyi düşünmüyor canım o madem evlilik istemiyor ayrıl. İlerisi olmayacaksa ne gerek var sürdürmenin? Seni ciddiye alacak biriyle devam et yoluna.
Eğer sen evlilik istiyorsan o istemiyorsa sadece ben değil herkes bunun altında atniyet arar üzgünüm bunu söylerken ama sanırım sen onun için zaman öldürdüğü bir nesne gibisin vay arkadaş biz evlenecek birini buulamiyoruz millet evlilikten kaçıyor bırak derim sana tavsiyem
karşındaki olgun davranmıyor, belki böyle bir hayatı normal ve yaşanılası buluyor, sorumluluk almak ona zor geliyor olabilir, kötü düşünmekten çok ona nedenini sormaya odaklan, neler yapabileceğini ve ne istediğini sor, empati kurmaya ağırlık ver, bir sorunu olabilir, en önemlisi kendini üzme, kaderde yoksa birlikte olmazsınız zaten, geçmişte birkaç ilişkim oldu ve hiçbiri için de üzülmedim, sağlıklı kalmaya çalış.
Ayrıl diyorum ama koskoca 2 yıl boşa geçmiş oluyor. Böyle insanlar sorumluktan kaçar sadece. Biraz zaman geçtikten sonra evlenirseniz de hamile olunca da ben yapamam, bunun sorumluluğunu alamam der ve seni bebekle tek başına bırakır. Senin için en iyisi ayrılmak. Çok zor olucak ama ayrıl bence. En başında bu kararı alman en iyisi daha sonra daha fazla üzülürsün emin ol🙂.
Kişi istemiyorsa ilişkini bitirmelisin boşa geçen zamandan ibaret başka bir şey değil karşına başka birisi çıkacaktır evlilik isteyen bu kişiyle zaten evlenirsen mutlu bir evliliğin olmaz
sebep nedir düşünmeme onun ailesi de biliyorsa bunu istemek hakkınız çünkü çocuk için en verimli zaman geçiyor
Ne güzel işte evlilik diye zorlamıyor. Sen de evlilik deyip durma bence. Evlenmedende yašayabilirsiniz
cinsellik varsa seni kullanıyo olabilir evlilik düşünmediği için ciddi değil senle sadece sevgililik bence bırakmalısn onu
Seven kişi bir an bile düşünmeden sevdiğiyle hayatını birleştirmek ister. Bütün gün onunla olmak hayatı onunla yaşamak ister. Seven insan sevdiğinin yanında olur.
Borcum olmasaydı 3 sene önce 1 hatun bulup evledirdim... Ge. rize. kalı bulmuş bide sorumluluk taşımak istemiyormuş , sen onu terket bacım
Muhtemelen kullanıyor gibi, evlilik dusunmuyorsa bi erkek beraber playstation oynamak icin kiz arkadaş edinmez. Farkli niyetli demekki.
Kullanıyor diye nitelendirmeyi saçma buluyorum. Neticede evet evleniriz diyip oyalamamış doğrudan istemediğini söylemiş. Geç haberin olduğunu düşünüyorsan neden daha öncesinde bu konuda ne düşündüğünü sormadın?
Çok yüz vermişsin her istediğine tamam demişsin bu belli ve evliliğin bir özelliği aranızda kalmamış sanırım. Aranıza mesafe koy bakalım ozaman napicak
2 senedir gezdiriyorum ve evlenmek istemiyorum dersem. Kız benim kafamı kırmalı 😃 27 den sonra kadının vaktini boşa harcamamalı.
Tatlım evlilik yaşı geldiği için yapılmaz ki doğru insanı bulduğunda yapılır demek ki doğru insanı bulamamışsın 🤗🤗
Seni kullanıyor yerinde olsam ayrılır yoluma bakardım yazık günah geçen günlerine sen ne düşünüyorsun?
2 yıl az bir süre değil adam evlilik düşünmüyor sadece ihtiyaç için seni yanında tutuyor bu kadar basit...
Yaşlarınız benden büyük ama ben de evlenmek istemiyorum fakat sevgilimi seviyorum. Evlilik bana uygun değil sadece. Kullandığını göstermez bence bu
sorumluluk almaktan korkuyor sanırım beyfendi. bence daha çok oyalanmamalısın o kişiyle bir süre görüşme eğer geri dönüş yapmazsa bırak gitsin.
Evet kullanıyor. Yol yakınken bırak ve hayatına seni yarıyolda birakmayacak bir kalbi güzel adam bul. Gerçekten sevse seninle ömrünü paylaşmaya can atardi. Bırak gitsin.
Yanlış insanla olmuşsun demek zaten 2 yıl öyle böyle kalmışsınız çoğu çoğu ayrılırsınız boşanmaya da gerek kalmaz
ilişkide farklı beklentileriniz var, bence boşa zaman kaybetmeyin..
Bende 34 yaşındayım evliliği düşünüyorum. elimin altında yeterince var. evlenip ne yapacam ömrümü bir kezbanin kollarına bırakamam.
Düşünmüyorum olacaktı.😂
kadın nede kendini bir hödüğün kollarına bıraksın o zaman? bu kafayla evlenme zaten. karşındaki kadını sevebileceğin biri olarak değil kezban olarak görüyorsan kadınların hayatını heba etme hiç
Selam, yapıcak bir şey yok 30 geç bir yaş zaten evlenmek istiyen fazla olmaz. İlla evleniceksiniz diye kaide yok ki.
Doğru ama şimdi bu ülkede evlenen erkeğin aklı yoktur. Hiçbir erkek bu ülkede evlenmemeli.
seni kullanmıyor. açıkça söylüyor. işine gelmiyorsa ayrılacaksın arkadaşım.
Düşünmüyorum diye açık açık söylemiş, geleceği yok yani. Çocuk falan da yapamazsın bu şekilde. Kullanılma olarak düşünme ama sana faydası yok bi vaadi de yok. Ayrıl🙂
ite köpeğe diz çöktünüz adam gibi seven erkekleri aşka sevgiye küstürdünüz, size hersey müstahak..
Seni kırmış birinden ne beklersin unut gitsin herifi
Kullanıyormuş maalesef
Evlenince sanki ne gibi bir sorumluluktan korkuyor, 2 yıl umut vermişse cidden karakteri sıkıntılıymış
Bence yaşınla alakalı bir durum. Ayrılır ayrılmaz 20’lerinde biriyle nişanlandığı haberini almazsan ben de hiç bir şey bilmiyorum. Çok duyduk bu klişeleri “düşünmüyormuş” hah!
Daha fazla zaman harcama onunla niyeti gönül eğlendirmekmiş
Bence evlilik yoksa bende yokum de 2 senedir birbirimizi yeterince tanıdığımı düşünüyorum de eğer seni istiyorsa buna dayanamaz ve bisiler yapar ama umursamazsa bitirir inceldiği yerden kopsun
Aynı benim hikaye 2. Sene oldu evlilik düşünmüyor ayrılamak istiyorum kopamıyorum 🤔
Sevgilinin senle evlenmeye niyeti yok ona göre ayağını denk al
merhaba canım, bence kullanmak değilde erkekler biraz daha sorumluluk almaktan korkuyor. Seni kaybedeceğini anlarsa bence evlilik fikrine yanaşabilir.
Erkeklerin hepsi aynı sanırım benim sevgilim de öyle diyordu bastım tekmeyi şimdi koca arıyorum o ayrı tabi :D
cinsellik varsa kullanmıştır seni baska açıklaması olamasss
Daha fazla senin vaktini boşuna harcamasın bence ayrıl
Sevgilimle konuşup anlaşmaya çalış olmuyorsa ne yapman gerekiyorsa onu yap
Sorumluluk almak istemiyorsa sevgilide olmasın sevgili sorumluluk değil mi? Bu tipler ancak birinin sırtından geçinir kesin ve net.