Bir almanla evlilik yapmayi düsünüyorum ondan sitede pek yoktum asik oldugum türkten ayrildim bir türkkizialmanla evlenmesi nasil?

Bir almanla evlilik yapmayi düsünüyorum ondan sitede pek yoktum asik oldugum türkten ayrildim bir türkkizialmanla evlenmesi nasil?
Bir almanla evlilik yapmayi düsünüyorum ondan sitede pek yoktum asik oldugum türkten ayrildim bir türkkizialmanla evlenmesi nasil?
Bir almanla evlilik yapmayi düsünüyorum ondan sitede pek yoktum asik oldugum türkten ayrildim bir türkkizialmanla evlenmesi nasil?
Bir Türkkizinin almanla evlenmesi hakkinda ne düsünüyorsunuz? Türkerkekleriyle anlasamiyorum Almanlar daha saakin daha özgür be daha ve daha neler iyi anlasabiliyorum dogrusu... Siz ne düsünüyorsunuz bir türkkizinin almanla evliliginde...
Banada bi alman bul
Olmaz erkek evlenir almanla kizlar yakis almaz
Gayet normal olabilir
Önemli olan anlasabilmek devlet önemli degil
Yapma türkü özlersin anlasamazsiniz
En dogrusunu yapiyorsun bence
Senle türkerkegi basedemez zaten🤭😚😊⚘
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir almanla evlilik yapmayi düsünüyorum ondan sitede pek yoktum asik oldugum türkten ayrildim bir türkkizialmanla evlenmesi nasil?
Cevapla