Aniden gelen sakinliğin durgunluğun sebebi nedir sizce? Bir çok kişide olan bir durum diye düşünüyorum bu aniden gelen hiçbir şey yapmama kimseyle konuşmama öyle sakin sakin oturma isteği sizce bunun sebebi ne sizi ne bu duruma getiriyor?Vazgeçmişimdir belki? Belki de yorulmuşumdur..
Aniden gelen sakinliğin durgunluğun sebebi nedir sizce?
İnsanız... Hepimiz bazen neşeli, bazen öfkeli bazen de durgun olabiliyoruz. Aslında bu gayet doğal bir süreç... Yoruluyor, inciniyor ya da bir şekilde hayal kırıklığına uğruyoruz. Sonrasında da kendimizi onarmak adına kabuğumuza çekiliyoruz. Kendimizi dinlemek, bir süre kimsenin bize karışmasına müsaade etmemek ruhumuza iyi geliyor. Toparlandıkça ayağa da kalkmayı biliyoruz. Zaten önemli olan bu hâlin sürekli olmaması. Yoksa dediğim gibi arada insanın böyle şeylere ihtiyacı oluyor 🌸
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısın kardeşim zaten sürekli olması ruhun ölmesi gibi birsey oluyor
Her şeyi takıntı haline getirmenin yan etkisidir aslında. Zihnimizde gezen onlarca karmaşa ve hayatımızın bazı olumsuz yansıtmaları. Bunlara yön vermek gerekir eğer kontrol altına alamazsan başlıkta ki durum söz konusu olabiliyor. :)
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Son zamanlarda hersey Kontrolum dışında gerçekleşiyor zaten😒
İnsan, devamlı aynı hal üzerine, maalesef olamıyor... Bunun bir çok sebepleri olabiliyor... Dış dünyamız, iç dünyamız, hayal dünyamız, ruh dünyamız ve yaşadığımız-yaşanan hadiseler... Hemen hepsi ayrı bir etkiye sahipler... Bunlar bizde, zaman zaman farklı tepkilere neden olabiliyor... Önemli olan olumlu-olumsuz durumların, bizde negatif etkiler ya da aşırılıklar yapmasına müsade etmemiz gerekiyor...