Ağlama krizinden sonra gelen sakinlik hissi hayra alamet mi?

Ağladıktan sonra hafif bir rahatlama hissi olur ya. Ne güzel gelir insana, bir de ağladıktan sonra yastığa gömülüp saçlarının okşandığını düşünme hissi.. Ve bir fısıltı “Hepsi geçicek söz veriyorum”.. Böyle hissedip rahatlamaya çalışan var mı benim gibi?
Ağlama krizinden sonra gelen sakinlik hissi hayra alamet mi?
Cevapla