• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sizce doğru mu bu söz çabalamasak ta kaderimiz aynı mı yoksa?

Gragory32
Gragory32 Takip Et
Xper 7 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
42
Yapay Zekaya Sor
Sizce doğru mu bu söz çabalamasak ta kaderimiz aynı mı yoksa?
Sizce doğru mu bu söz çabalamasak ta kaderimiz aynı mı yoksa?
Cevapla
Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • musicalower1
    musicalower1 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 90%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı.

    Söz güzelmiş..

    Kader vardır ,
    Kaderini kendin yazmakta vardır ,

    Bazı şeyler kendiliğinden oluyorsa , birden oluyorsa, istemsizce , o anda oluyorsa , tesadüfen , farketmeden oluyorsa kaderdir o..

    Ama bir şeyi sen bilerek , isteyerek , göre göre, bile bile , göze alarak bir şeyler yapıyorsan o kader değil , kendi iradendir..

    Bizim doğru veya yanlış bir şeyi yapmamiz kaderde olan değil elimizde olan bir şeydir..

    Allah herkese akıl vermiş o aklı nasıl kullanmak ise insanın kendi elinde olan bir şeydir ,

    İyiye kullanırsan her türlü güzeldir ,
    Kötüye kullanınca buna kader diyemezsin , kaderimde bu varmış diyemezsin işte...

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Cevepsizsorular
    Cevepsizsorular Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    Çabalamak ve istediğini elde etmek güzel bir şey fakat ne kadar değil nerede çabalıyorsun daha önemli. Okul, meslek hayatında ne kadar çabalarsan hedefine ulaşırsın ilerlesin bir şeyler elde edersin. Fakat maalesef İnsani ilişkilerde geçerli değildir. Bir ilişki sağlıklı yürüyebilmesi için iki tarafın uğraşması gerekiyor. Bir tarafın uğraşması ile bir yere kadar topal yürür bir daha ilerlemez. O yüzden zorlayıca olmuyorsa olmuyor demektir. Yürümeyeceğini ne kadar erken fark etmek o kadar kardır. Sağlığından kardır, psikolojinden kardır, ömründen kardır. Kendini yıpratmaya gerek yok bir ilişkide nasip ve kismet varsa su gibi akar gider ilerler.

    1
    5 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Hiç çaba göstermesem de olur mu

      Yorumla
    • Cevepsizsorular
      Cevepsizsorular
      +1 yıl

      Hangi anlamda?

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Aşk anlamında

      Yorumla
    • Cevepsizsorular
      Cevepsizsorular
      +1 yıl

      Bekarsan o çabaların kendine sarf etmen daha mantıklı. Ister dış görünüşte ister psikolojik olarak. Karşı tarafı kendini zorla beğendiremezsin yapabileceğin şey kendini ilgi çekici yapmak.

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      O nasıl olur ki

      Yorumla
  • Uaena_
    Uaena_ Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    İnançlı birimisin bilmem ama dua ederken hayırlısıysa olsun derim hep, olmuyorsa belki de senin için hayırlısı budur, daha zamanı vardır. Zorlamak bir işe yaramaz, nasipte yoksa olmaz.

    3
    3 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      İnançlı biriyim ama canım yanıyor üzülüyorum

      Yorumla
    • Uaena_
      Uaena_
      +1 yıl

      Her şey bir sınama bekle sen, mesela çocuğu olmayan bir çift varmış her yolu denemişler en sonunda bırakmışlar artık sonrada kendiliğinden çocukları olmuş, yani anlayacağın zorlamamak lazım, sabretmek lazım. Herkesin istekleri var kendine göre he deyince olmuyor, çok sabır lazım. Allah'ın sevdiği kulusun demek sınıyor seni. Benim bir rahatsızlığım vardı bir dönem yalvardım yakardım - hem de her Allah'ın günü ağlaya ağlaya- tam artık her şey bitti bıktım artık derken kurtuldum bu durumdan. Şimdi az çok geçmiş meseleden paylaşımının ne için olduğunu anlayabiliyorum doktorcuğum ama bu hayatta neler var neler, Allah sağlık sıhhat versin gerisi kolay.

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Sağlık bu işlerden önemli tabi

      Yorumla
  • ѵαℓεɳƭเɳσ
    ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Çaba ve azim güzeldir. Önemli olan niyet nedir o çaba da. Sen elinden geleni yaparsın olmaz. Tabi hayırlısı durumdur. Fakat bazen her şey için hayırlı durumda olmayabilir. Çünkü her önüne çıkan şeylerde hayırlı değildir bana göre. Yaradandan gelen şeyler için hayırlısı derim ancak insandan gelen şeyler için diyemem. Ben çabalarım ve bu güzel bir şeydir. En azından hayata anlam katar ve ruhunda rahatlar. Kader denilen çizgi bize sunulan yolda iki seçenektir. Bu niyetimize göre şekil alır.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

16

Cevap

13

Cevap

  • suskun_34
    suskun_34 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Bır gönüle girmek nasıp işidir orda kalıp sürdürmek marifet işidir. Güzel kardeşim bıkmadın mi ALLAH aşkına sana hep söylüyorüz ama dinlemiyorsun senın kı alışkanlık olmuş, simdi soruyorum sana yanliş kalpte olup acı mı çekmek istersin yoksa acele etmeyıp hayırlısını mı dılersın

    1
    2 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Ben bir gönüle giremedim işte hiç tecrübem yok marifet kısmını bilmiyorum

      Yorumla
    • suskun_34
      suskun_34
      +1 yıl

      Sabret et acele etme bu işler aceleye gelmez Rabbim iyi ınsanla karsılastırsın

      Yorumla
  • Beyaz05
    Beyaz05 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Nasibinde varsa bir sey birseye vesile olur ve o is olur, ne ümitlisin nede ümitsiz rabbim hakkinda hayirli olani dogru olani nasip eylesin. zor bi sürec sunuda unutma bi insan hayatindan cikip gidiyorsa üzülüyorsun evet ama bilki rabbim seni koruyor ve karsina daha cok mutlu olucagin bi insan giricek hayatina.

    1
    6 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Benim hiç sevgilim olmadı hep red yedim

      Yorumla
    • Beyaz05
      Beyaz05
      +1 yıl

      sabirsiz birimisin

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Bu aralar evet öyleyim

      Yorumla
    • Beyaz05
      Beyaz05
      +1 yıl

      sabirili olmayi zaman sana göstericek bu yasadiklarindan sonra buda senin imtahanindir bunu unutma

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      28 olacağım temmuzda daha hiç sevgilim olmadı

      Yorumla
    • Beyaz05
      Beyaz05
      +1 yıl

      olsun yasinla bi alakasi yok sen kimseye bakma kendin mutlu oluncain yoldan git ve senin yanina gercek dostlarin olsun

      Yorumla
  • Dünyalıbağyan
    Dünyalıbağyan Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl

    Çaba farklı bir şey diretmek farklı bir şey. Senin konumundaki insan oluruna bırakmalı ve gidip psikolojik tedavi görmeli

    2
    2 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Tedavi ilaç kullanmak istemiyorum

      Yorumla
    • Dünyalıbağyan
      Dünyalıbağyan
      +1 yıl

      Böyle böyle delirirsin kafam iyice gitmiş haberin yok

      Yorumla
  • gamzedesaklı
    gamzedesaklı Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Elimden geleni yaptım diyebilmek için çabalamak önemli

    1
    4 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Yaptım yeter artık bıktım

      Yorumla
    • gamzedesaklı
      gamzedesaklı
      +1 yıl

      O zaman vicdanın rahat olsun ve akışına bırak

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Artık olacağı yok zaten

      Yorumla
    • gamzedesaklı
      gamzedesaklı
      +1 yıl

      Düşünme artık akışına bırak

      Yorumla
  • nukredit25
    nukredit25 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 457 cevap paylaştı.

    aynen öyle, elinden geleni yapacaksin olmazsa da nasip değilmiş deyip yoluna bakacaksın..

    1
    7 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Artık red yemek istemiyorum

      Yorumla
    • nukredit25
      nukredit25
      +1 yıl

      salla gitsin , seni reddedince sen kötü olmazsın, duruma alis ve başkası ile dene yoksa içini yer durur , ne kadar umursamazsan o kadar umrunda olursun birisinin , biri olmasa biri olur

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Ama aynı yerde başka bir kıza açılmayı düşünmüyorum ayıp olur diye

      Yorumla
    • nukredit25
      nukredit25
      +1 yıl

      orası sana kalmış,

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Ayıp olur mu

      Yorumla
    • nukredit25
      nukredit25
      +1 yıl

      sen ayip buluyorsan öyledir sen nasıl görürsen öyle olur

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Bilmiyorum

      Yorumla
  • Baharsz
    Baharsz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    Hayır değil kaderde belli başlı şeyler yazar, geri kalan bizim elimizde tevekkül diye bir kavram var

    1
    1 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Çaba göstermesem de olur mu artık bıktım red yedim

      Yorumla
  • Atarlıçikileta
    Atarlıçikileta Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 890 cevap paylaştı.

    Senin olmadı dediğin şey belki senin için daha kotu olan şeydir.
    Olmuyor diye üzülme demekki bu daha hayirliymis de dünyada bir sen değilsin.

    1
    1 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Tek sap olan ben değil miyim 27 yaşındayım hiç sevgilim olmadı

      Yorumla
  • BekirD
    BekirD Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    aşk mı kaderi kovalar kader mi aşkı
    hadi bil bakalım bu bilmeceyi

    1
    2 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Kader mi kovalar

      Yorumla
    • BekirD
      BekirD
      +1 yıl

      kimse kimseyi kovalamaz

      Yorumla
  • Benim_örümcek_kahyam
    Benim_örümcek_kahyam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Nasipde varsa olur nasip de yoksa ne kadar çabalasanızda olmaz diye düşünüyorum

    1
    2 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Hiç çaba göstermesem de olur mu

      Yorumla
    • Benim_örümcek_kahyam
      Benim_örümcek_kahyam
      +1 yıl

      Olabilir

      Yorumla
  • Hatunyıkılır27
    Hatunyıkılır27 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 50%
    +1 yıl

    Bence en büyük mesele nasibinin olmayacağını görüp anlamamazlıktan gelmek, uğraşmaya devam etmek; zamanla kendine olan saygı karşındakinin fikirlerine saygı azalıyor kaderle savaşamazsın o istediği zaman nasibin olur

    1
    0 Yorumla
  • xxebruuxx90
    xxebruuxx90 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Doğru sana çabalama demiyorum ama bazı şeyleri çok zorlamamak gerekir

    1
    5 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Bir şey yaptığım yok ki beğendiğim biri var ama kesin reddeder diye açılmak istemiyorum

      Yorumla
    • xxebruuxx90
      xxebruuxx90
      +1 yıl

      Bu da başkası mı?

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Bu hemşire yeni geldi reddeden farklı

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Hemşerim

      Yorumla
    • xxebruuxx90
      xxebruuxx90
      +1 yıl

      Yok sen buna bir açılmayı dene bir şey kaybetmezsin

      Yorumla
  • babilgüzeli
    babilgüzeli Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl

    Bazen hiç ummadığın zaman karşına çıkar nasibin hocam. Allah en iyisini bilir.

    1
    10 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Yaş 30 a yaklaşıyor bekar kız kalmaz ki hocam

      Yorumla
    • babilgüzeli
      babilgüzeli
      +1 yıl

      Hocam kalıyor ya. İllaki yasitin olmak zorunda değil ki. 3-5 yaş ufak olur. Bir şey olmaz. Gönlün rahat olsun.

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Onlar ister mi de ben yaşlı olurum diye gerçi genç mi gösteriyorum

      Yorumla
    • babilgüzeli
      babilgüzeli
      +1 yıl

      Yaw bir şey olmaz 3-5 yaştan. Neden istemesinler de? Yaşını gösteriyorsun.

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Genç göstermiyor muyum

      Yorumla
    • babilgüzeli
      babilgüzeli
      +1 yıl

      Hocam yaşlı misin da genç gosteresin? Gençsin ve genç gösteriyorsun.

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      27 yaşındayım çok genç sayılmam

      Yorumla
    • Uaena_
      Uaena_
      +1 yıl

      Kırılma bana ama ben sana çok gülüyorum yaa hxkxlxl yaşla ne alakası var hatta onu da geçtim çirkinlikle ne alakası var olsan bile kafalar uyuşuyorsa sıkıntı olmaz ki değilsin öyle valla takma bu kadar kafana efendi çocuksun yüzünde iyi mesleğinde var çıkar biri İnşallah karşına

      Yorumla
    • babilgüzeli
      babilgüzeli
      +1 yıl

      Yaşlı da değilsin. Yorma o güzel canını hocam. Birgün sen de sevileceksin deliler gibi. Eminim🙂😉

      Yorumla
    • babilgüzeli
      babilgüzeli
      +1 yıl

      @Uaena_ kesinlikle katılıyorum. Bir de anlasa hocamız.

      Yorumla
  • semxsem
    semxsem Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    Bu evlilik olayını takıntı haline getirmişsin çaban oldukça güçlü gerisi zaman
    Sanırım sen işin üzerine düştükçe geri tepiyor biraz zamana bırak ve dinlen başka şeylerle ilgilen kurslara falan git

    1
    0 Yorumla
  • Melankolikpoll
    Melankolikpoll Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 77%
    +1 yıl

    Bir kaderimiz var doğru ama bu kaderi değiştirebilecek aklımızda olduğundan bu sözün doğruluğuna inanıyorum. Çünkü çabamız dahilinde hayatımıza yön veriyoruz çaba yoksa hiçbir şey olmuyor..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bence yanlış çünkü bazen ne kadarda cabalarsan çabala olmaz

    1
    3 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Yani hiç çabalamasak ta olur mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama zorlamadan da nasip olmaz çok yanlış bir cümle bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nasibinde varsa seni bulur yoksa da bir bahane seni bulur

      Yorumla
  • Драгон_Кинг
    Драгон_Кинг Takip Et
    Guru Yaş: 105 , eic 92%
    +1 yıl

    Bir güruhu arkandan sürükleme, istediğini yap doktor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Zorlayınca hiçbir şey olmaz bunu unutma akışa birak ve nasibinde varsa olur nasibinde olmayan birşeyi zorlasanda olduramazsin 😀

    2
    29 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      O kişi nasibim mi nereden bileceğim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilemezsin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilirsin ama şöyle zaman akışa bırakıp birşeyler oluyorsa iş ciddiye biniiyorsa zaten nasibinde o varmış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlatamadim g😂😂

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Bu kişiyi benim bulmam zor ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen bulma zaten akışa birak senin karşına mutlaka biri çıkar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      27 yaşındasın diye yaşın gecmjs değil bizim bir tanıdığımız da doktor 35 yaşında evlendi

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Karşıdaki kız kaç yaşında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Birkac yaş küçük diye biliyorum

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Peki kızın daha önce evliliği falan var mıydı güzel miydi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır ikiside hiç evlenmemisti güzeldi ama öyle çok değil yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İkiside doktor

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Uzman miydilar pratisyen mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sağlık ocağında doktor

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Uzman değil yani ilçede mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Of bıktım napacaksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Adamın kütüğünü bı merak etmedin

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Uzman değilse niye o yaşa kadar beklemiş onu anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Adam kız derdine dusmemis demek ki vakti zamanı gelmiş ki evlenmis 😂

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      O yaştan sonra zor değil mi bekar kız kalmaz zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilemezsin herkes o yaşlarda evlenmek zorunda değil

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Ben o yaşa kadar dayanamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O da senin problemin😂

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Para çözmez mi kızları

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O ne demek ya 😂😂ne kadar ayıp böyle bir düşüncede olup evlenmek istemem de ne bilim yani

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Param için evlenecek kız olur mu demek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerçekten paran için evlenen biri kabul edecek misin yok artık

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki anladım

      Yorumla
  • Aslageriyebakma
    Aslageriyebakma Takip Et
    Xper 3 Yaş: 109
    +1 yıl

    Bazen şöyle düşünürüm eğer mücadele etmiyorsam ya da etmek istemiyorsam belkide olmayacağı içindir yani bazen mücadele etsende sonuç değişmez

    1
    0 Yorumla
  • Tekelioğlu
    Tekelioğlu Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Gayreti sever ama aşık değildir...

    1
    6 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Gayrete gerek olmasa keşke

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      Mecbur değildik bi gerekli hale getirdik. Doğuştan sahip olduğumuz şeylere bile gayretsiz ulaşamaz hale getirdik.

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      İnsan tek mutlu olabilir mi

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      İnsan Allah mı? Ah bu insanın kibiri

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Bekar yani

      Yorumla
    • Tekelioğlu
      Tekelioğlu
      +1 yıl

      bekar ölmedim ki bileyim ancak tahmin edebilirim kıymeti varsa

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Çabalamasak da aynı olmaz

    1
    1 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Hep red yedim

      Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Doğru

    1
    2 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Çaba mı gerek yani

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Gerekebilir

      Yorumla
  • mutlukaan
    mutlukaan Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 979 cevap paylaştı.

    Dozunu bilmek gerek

    1
    2 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Çaba mı gerek yani sence

      Yorumla
    • mutlukaan
      mutlukaan
      +1 yıl

      Çaba ya da birşeyi zorlamak dozunda olmalı yüklü motora sahip bi araç kullanırken bile

      Yorumla
  • Aleyna12212
    Aleyna12212 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 86%
    +1 yıl

    Çok güzel bi sözmüş 👍👍

    0
    4 Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Çabalamasak ta olur mu

      Yorumla
    • Aleyna12212
      Aleyna12212
      +1 yıl

      Olur kanka kaderinde varsa olur

      Yorumla
    • Gragory32
      Gragory32
      +1 yıl

      Onu nasıl anlarız

      Yorumla
    • Aleyna12212
      Aleyna12212
      +1 yıl

      Anlayamazsin zaman gösterir canım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    zamanindan sonra gelen kısmetin...

    1
    0 Yorumla
  • leydira
    leydira Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 76%
    +1 yıl

    çabalamadan hiçbir şey elde edilmiyor

    0
    0 Yorumla
  • ŞEREFXAN_KARDAŞ_21
    ŞEREFXAN_KARDAŞ_21 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 81%
    +1 yıl

    Ya istediğiniz ya korktuğunuz olur

    0
    0 Yorumla
  • Psysf
    Psysf Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 78%
    +1 yıl

    Çabalamaktan kaderinde var.

    0
    0 Yorumla
  • pitırparkır
    pitırparkır Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bunu hiç bi zaman bilemicez boşver

    1
    0 Yorumla
  • BBOGA
    BBOGA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 66
    +1 yıl

    Aynı anlaşılan

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sizce doğru mu bu söz çabalamasak ta kaderimiz aynı mı yoksa?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İmkansızın bu kadarı ne diyim.. Sizce kader mi bu çilemiz? 6 cevap verildi
Kader gerçekten bizim çabamıza mı bağlı kılınmıştır? 10 cevap verildi
Bir şey bizi zorluyorsa o nasibimiz değil mi? 11 cevap verildi
Kaderimiz de var mıdır? 6 cevap verildi
Nasibimizde varsa kesin olur mu yoksa nasibi kaçırma diye birşey var mı? 8 cevap verildi
Kader gayrete mi aşıktır yoksa ne olursa olsun yine kaderi mi yaşarız? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨