Nasibimizde varsa kesin olur mu yoksa nasibi kaçırma diye birşey var mı?

Biriyle bir ilişki yaşayamıyor ya da ayrılıyorsak o nasibimiz olmadığı için mi ayrılmış oluyoruz. Evlenip boşananlarda aslında o kişi nasibi olmadığı için mi boşanıyor?
Nasibimizde varsa kesin olur mu yoksa nasibi kaçırma diye birşey var mı?
Cevapla