İlişkilerde niye hep birilerinden fikir alarak hareket ederiz?

Yanımızda bulunan kişiler bizim ilişki kaderimizi çizmek zorunda mı veya onlara muhtaç mıyız

Biz kendimiz niye karar veremiyoruz
İlişkilerde niye hep birilerinden fikir alarak hareket ederiz?
İlişkilerde niye hep birilerinden fikir alarak hareket ederiz?
Cevapla