Niye her zaman başkalarına özeniriz?

hiç anlamam insanların illaki birilerine benzemeye çalışmasını, onun gibi konuşmaya çalışmasını, yürümesini giyinmesini.. sonuçta o da etten kemikten bir insan böyle yaparak o kişiyi ilahlaştırmanın anlamı yok.. peki neden özenti olur bir insan? öz güven eksikliği mi? yoksa ona benzersem beni de severler düşüncesi mi?
Niye her zaman başkalarına özeniriz?
Cevapla