Erkekler neden bu kadar düz ve kadınlar neden bu kadar abartılı varlıklar?

Mesela tartışma çıkıyor adam iki saat sonra hiç bişey olmamış gibi davranıp kafa rahat devam ediyor kadınlar öyle mi dağa taşa anlatıp yorum alıp akıl işiyle iş yapıyorlar ki bende dahil olmak üzere bazen uykularımız kaçıyor biz neden bu kadar gergin varlıklarız ya niye kafamız rahat değil abi bizim soruyorum size
Erkekler neden bu kadar düz ve kadınlar neden bu kadar abartılı varlıklar?
Cevapla