Son konuşmamızda beni çok kırdığını söyledim, telefonu kapattık 15 gün geçti aramadı. Hatalı da olsam hatasız da olsam her defasında arayan olmaktan yoruldum. Meğer 2 yıldır bir yalanın içindeymişim, sürekli kendimi "sevseydi arardı" diyerek soğutmaya çalışıyorum, bu daha çok içimi parçalıyor. Ne yani bütün kurduğumuz hayaller sadece bana mı aitti? Ne olacak şimdi onca hayaller...
Offf
Arkadaşlarım benimle aynı durumdayken sabahlara kadar onları dinler destek olmaya çalışırdım, fakat şimdi onlardan aynı alakayı beklerken hepsi görünmez oldu. Yalnız kaldım, derdimi anlatacağım, içimi dökeceğim kimsem yokmuş meğer. Sevgilim yani eski sevgilim dahil çevremdeki herkes vefasızmış. Konuşmaya, anlatmaya o kadar çok ihtiyacım var ki:(
Offf
Arkadaşlarım benimle aynı durumdayken sabahlara kadar onları dinler destek olmaya çalışırdım, fakat şimdi onlardan aynı alakayı beklerken hepsi görünmez oldu. Yalnız kaldım, derdimi anlatacağım, içimi dökeceğim kimsem yokmuş meğer. Sevgilim yani eski sevgilim dahil çevremdeki herkes vefasızmış. Konuşmaya, anlatmaya o kadar çok ihtiyacım var ki:(
Güncellemeler
+1 yıl
Yok mu bu süreçleri atlatabilen?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Konuşabiliriz istersen benzer durumdan ben de geçiyorum. Takip isteği atabilirsin ama xperim yetmiyor. Senin yetiyor mu? Olmazsa burdan yazarım sana ☺️
Benim de yetmiyor:(
Burdan yazabilirsin istersen biraz daha detaylı. Ama gerçekten sevseydi seven insan çabalardı. Ben de öyle diyorum görüşemiyorduk biz ama sürekli çabalıyordum yazıyordum ediyordum ama fazla geldi ona bunlar. Değmiyormuş
Nerden başlayacağımı bilmiyorum, 2 yıldır birlikteydik. Her ilişkide olduğu gibi ufak tefek tartışmalarımız oluyordu fakat her ne olursa olsun tartışma uzamasın diye arayıp soran ben oldum. Daha önceleri de söyledim, sürekli tek başıma çabalamaktan yoruldum dedim. Haklısın dedi. Eğer tekrar ederse bu sefer olayları senin çabana bırakacağım dedim güldü vs. Aradan aylar geçti beni yine çok kırdı, ve bunu dile getirdim "sana çok kırıldım, nasıl bana bunu dersin" diye kırıldığımı belli ettim. Hiçbir şey demedi. Neyse ben şimdi işe dönüyorum sonra konuşuruz dedi hiçbir şey demeden telefonu kapattım. O gün bugündür aramadı. İkimiz de wp dışında sosyal medya kullanmıyoruz. Wp dan bazen bakıyorum günde 2 kez bi sabah bi akşam giriyor. Onu ilk tanıdığımda da wp a pek girmezdi. Kendi kendime düşünüyorum demek ki eski yaşantısına döndü beni çoktan unuttu. Ya o kadar hayallerimiz vardı ki anlatamam, onun benimle ilgili hayalleri daha fazlaydı. Her hayalinin içinde ben vardım. Demek ki olmayacağını düşündü ve benden vazgeçmeyi tercih etti. İşte bu benden vazgeçtiğini bilmek canımı yakıyor. Demek ki hiç sevmemiş diyorum.
Bir de bu süreçte arkadaşlarım 3 maymunu oynuyor onlara da kafam bozuk. Kendime kızıyorum da aslında ne arkadaşlarına ne sevdiğine çok değer vermeyeceksin ya da değer verdiğini belli etmeyeceksin
Merhaba öncelikle adınıza çok üzüldüm sorunun ne oldugunu anlamak için bu yorumu okuyup burdan cevap vermek istedim. Uzun ilişkilerde alışkanlık da baskın geldiği için kopmak bir hayli maalesef zor. Yaşadığınızı anlayabiliyorum herkesin başından bu tarz durumlar mutlaka geçmiştir, geçiyordur. Siz şuanda sadece sevgilinize değil çevrenizde ki insanlara da kızıyorsunuz sizin olduğunuz kadar onlar size destek olmadığı için haklısınız. Bu bir vesile olmuş aslında kimin ne oldugunu gördünüz bu sayede. İnsanlar maalesef nankör herkesin derdi sıkıntısı bitene kadar genel olarak. Sevgilinizin iç dünyasını ne yaşadığını bilemem fakat 2 yıldır sürekli her sorunda siz koşturmuşsanız sizin arayıp sormanıza alışmış demektir ve yine aynı davranışı sizden bekliyordur iradeli olmanızı istiyorum sizden eğer size değer verip seviyorsa yaptıgı hatayı fark edip gelecektir gönlünüzü almak isteyecektir gelmezse de yine çok üzülmeni istemem sonuçta sen elinden geleni yapmışsın karşında ki buna asla layık olamamış ve bu yükü kaldıramayıp senden gitmiş demektir. Tek taraflı bir ilişkidir demektir ve tek taraflı bir ilişkiyi evliliğe zaten götüremezsin kendine işkence etmekten başka bir şey olmaz umarım her şey gönlünüzce olur. Ufak birde tavsiyem olacak size lütfen ama lütfen insanlara kim olursa olsun kaldırabileceği kadar değer verelim yoksa böyle üzülen hep biz oluyoruz.
@Gamze2110 Söyleyeceklerimi yazmışsın 👍🏻👍🏻Çok haklısın
@Gamze2110 bilmiyorum hatasını anlayıp döner mi ama inşallah döner. Hiç mi vicdan azabı yaşamaz. Bu arada kpss çalışmam da lazım geçen sene onun yüzünden doğru düzgün çalışamamıştım yine aynı şey olsun istemiyorum ama oraya doğru da gidiyorum.
Bana destek olması gereken yerde hep köstek olmuş ya, nasıl bu kadar umursamaz bu adam (!)
Konuşmak isterim sizinle
Takip ettim ama mesaj atamıyorum
Mesaj attım.
Nasılsın ne oldu benim şu an tam 15 gün