Ayrılalı 15 gün oldu, içimdeki depremin nasıl üstesinden gelirim?

Son konuşmamızda beni çok kırdığını söyledim, telefonu kapattık 15 gün geçti aramadı. Hatalı da olsam hatasız da olsam her defasında arayan olmaktan yoruldum. Meğer 2 yıldır bir yalanın içindeymişim, sürekli kendimi "sevseydi arardı" diyerek soğutmaya çalışıyorum, bu daha çok içimi parçalıyor. Ne yani bütün kurduğumuz hayaller sadece bana mı aitti? Ne olacak şimdi onca hayaller...
Offf
Arkadaşlarım benimle aynı durumdayken sabahlara kadar onları dinler destek olmaya çalışırdım, fakat şimdi onlardan aynı alakayı beklerken hepsi görünmez oldu. Yalnız kaldım, derdimi anlatacağım, içimi dökeceğim kimsem yokmuş meğer. Sevgilim yani eski sevgilim dahil çevremdeki herkes vefasızmış. Konuşmaya, anlatmaya o kadar çok ihtiyacım var ki:(
Güncellemeler
+1 yıl
Yok mu bu süreçleri atlatabilen?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Ayrılalı 15 gün oldu, içimdeki depremin nasıl üstesinden gelirim?
Cevapla