Biraz içim acıdı ama geçer diye ümit ediyorum 🦋
Aklına gelince yazan eski sevgiliye ne yapılır?
Biraz içim acıdı ama geçer diye ümit ediyorum 🦋
bak bak numaranın son dört hanesini değiştir sana bu ulaşamasın o zaman gör kudurmayı😅
sen akla gelince yazılacak değil hayatta çıkılacak o yolsun gittikçe bitmeyen gittikçe güzelleşen sonu seninle biten hikayelerden.. o yüzden kısaca rededeceksin yazma diye engelle devam ediyosa tavrını ciddiye almıyosa daha da sinirlen beni mi tınlamıyon lan tırrıh diye numaranı değiştir canına tükür onun bidaha isteyemesin seni sevseydi niyetini belli ederdi istemiyosa kafa dağıtmak için yazıyo kendini unutturmamak ama sende kaçın kurbağsısın düşme bu taklaya koy tavrını ya hayata bak ona takılı kalma takılı kalırsan asıl tabloyu resmi göremezsin hayatın başrolü sensin.. umarım her şey gönlünce olur🤞
#vazgeçme
Numara değişemem ailem sorun yapar başka bir önerin var mı
Çöp kutusuna atılır... Yeter ya denilebilir. Sabır da bir yere kadar neticede, ne kadar dayanabilir ki böyle bir duruma insan... Değer denilen şey tek taraflı olmuyor ne yazikki... Hep tek taraflı olunca aptal yerine konma durumu çok can sıkıcı bir hal alıyor... Ve bu da iyi niyet dışı oluyor artık... Bana kalırsa tadında kalsın, kesip atınız.
Aptal nasıl da cevap verdi diyordur şimdi bana
Belkide ama özgüvensizdir... Artık cesareti kalmaz, ya geçmişten pişmanlık duyar bu yüzden arar... Ya yeni bir ilişkiye de başlayacak çevre faktörü yoktur. Ya da kabiliyeti... Alay ve ego tatmini için...
2 türlü de sonuç değişmez... Çünkü artık geçmişte kalmıştır. Ve yaşanmış denenmiş olup zaman kaybından başka bir şey değildir...
Tam bir canımsın özür dilerim. Senin hala onu bekleyip beklemediğine bakıyor. Beklediğini anlayınca yine hayatına belki başka biriyle devam ediyor. Neden kendini düşürüyorsun. Bi de bu kişiyle evlenmeyi istiyorsun. Kucağında çocuğunla bir gün yine dönmesini mi bekleyeceksin yoksa istediğin bu mu? Kendine gelmelisin. Önce kendin artık bitir.
Az önce engeli açıp bana birdaha yazmaması gerektiğini hakkımı helal etmediğimi yazdım. Sadece peki yazdı. Numarasını sildim
Anladın mı canım hepsi bu kadar seni tebrik ediyorum ve alkışlıyorum. ❤
İşte hata yapmışsın her canı istediğinde konuşursan kıymetini anlamaz. Hem terk etmiş hem yazıyor cevap vermen çok saçma. Cevap vermezsen pişman olup özür diler şans ister belki ama sen böyle yüzsüzce yazmalarına cevap verip hazırda beklersen umursanmamaya devam edersin.
Peki gözündeki bu imajımı nasıl silerim?
Bir daha cevap yazma. Eger cevap yazmasaydin ve tersleseydin şimdiye köpeğindi
Soğuk yazdım aslında :( ama yeterli olmadı sanırım
Hic yazma muhatap olma
Cevap
95Cevap
Evlilik sadece yatağı paylaşmak değildir hayatı paylaşmaktır yükünü hafifletmektir eşinin derdine derman olmaktır düşmeden önce tutmak düşmüşse eğer tutup kaldırmaktır öfkeliyken sakin olmak ve sakinken öfkelenmemektir incitmemektir yüreğini evlilik eşine ailene sadık olmaktır yalnız bedende değil en önemlisi de kalp ile sadık olmaktır Rabbim herkese hayırlı bir eş nasip etsin
Aklına gelince yazan eski sevgili kusura bakmasın. Ben aklına gelince yazılacak birisi değilim. Aradan geçen süre boyunca beni sallamayanı ben hiç sallamam. Kusura bakmasın, ben gönül eğlendirilecek, işi görülecek birisi değilim. Yalnız kalmış anlaşılan, kendine "Ex" Manita bulamayınca beni kadrolu sanmış sanırım? Boşuna yorulmasın. Ben kapattığım defterin, karaladığım sayfasına tekrar silgi vurmam. Bende biten biter, başlayan başlar. Nettir.
Küçük insanlarin büyük gururları olur diye bir söz var. Özellikle aşkta gurur yapılmaması gerektiğini düşünüyorum. onu seviyorsan git açık açık söyle. Ve gerçekten uğraş. Baktın yine olmuyor o seni istemiyor kesin bir şekilde o zaman vazgeç. Ama önce elinden geleni yap. Pişman olmamak için.
Tecrübeliyiz
Gerçekden seven insan bence böyle yapmaz. Seven için sevdiginin düşünceleri hisleri önemli olur. Kendini incitir ama onu incitmez. Istediginde yazıb isdediginde yamıyorsa ilgisizse o sadece kendini düşünen biri boş ver onu. Seni gerçekden seven senin hastan olur.
Hiç kabile alma ,, yazsa bile cevap verme , hiç konuş ma, o yazsın dursun , ya da engelle ,, hayatına devam et , senden başka sen yok bidahamı gelcen dünyaya , yap bı kahve ,,, keyfine bak yaaaa,, iyi biri muhakkak seni bulur ,, gün doğmadan neler doğar,, vur tekmeyi gitsin yaaa , herkese hak ettiği değer kadar değer vereceksin,, başında taç ettigini başında tasıcan,,, sana değer vermeyen ise paspas yapıcan, basıcan üstüne o kadar , yoksa çokkkk acı çekersin arkadaşım,,,
Seni unutamamıştır daha merak etme konuşmayı sen devam ettir çek onu ama çok da istekli gözükmeden çek adım atmasını sağla olmuyor mu al eline benzini geç evinin ortasına dök başından aşağıya ya aşkımız alev alacak meyve verecek beni 3 çocukla hamile bırakacaksın de ya da bu evle ben de sen de yanarız de
Pat diye soracağım ama konuyla çok alakalı seks yapıyor musunuz? Belki aylar sonra yazma sebebi budur🙄 (beleş seks)
Yapacağın şey çok basit engelleyeceksin ve s. git diyeceksin! Sen eğer git demez ya tamam bir şey olmaz kafası takılırsan o hep istediğini alır! Git kendine sağlam bir erkek arkadaş bul
4-5 ayda bir hal hatır sorması çok garip. Bu durumdan rahatsız olduğunu söyle dinlemezse engellersin.
Zaten gurursuz biri değil yazma desem yazmaz. Aklına ne geliyorda yazıyor bilmiyorum. Egosunu mu tatmin ediyor
Oturuyorsa ayağa kaldirilir. Ayakta ise yuzu 12 istikametine cevrilerek bacaklar sabit durmak üzere beli 90 derece açı ile belden ustu yere paralel olacak sekilde egdirilir. Sonrasi ise sizin o sefkat doku yureginize kalmis. Tekme. mk atarsiniz, eğer takip gem vurup sirtina mi ziplarsiniz yoksaaaaaaa. Hani dedim ya gerisi size kalmış.
Eğer bir şansın varsa onu da elinin tersiyle itmişsin. Yazdığında cevap vermiş hatta muhtemelen gönlünü etmeye çalışmışsın. Oysa ki mesajına cevap vermeyip umursamaz unutmuş ve ilgilenmiyor havası oluştursaydın daha değerli olabilirdin gözünde.
8 saat sonra cevap verdim. Biraz umursamaz yazdım ama sonucta cevap verdim. Pişmanım
Niye erkekler bu kadar doyumsuz peki? Değer verilince bunun kıymetini bilmek yerine niye kaçıyorlar?
Doğru diyorsun evet kadın erkek herkes için geçerli ne yazık ki artık şu dönemlerde sosyal medya kaynaklı olduğunu düşünüyorum ben daha çok ama üzülüyorum insanların değer bilmemesine. Sevdigimize vermeyeceksek o ilgiyi sevgiyi kime vereceğiz? Verince degisecekse niye var bu ilişkiler? Taktik insanı olamıyorum ne yazık ki
@Yenibirisi2021 Sebebi insanın maneviyattan uzaklaşması. Din, gelenek, adet örf vs. insanın manevi yönünü yani ruhunu besler. Tüm dinler iyiliği, gelenekler yardımsever olmayı, adet örf saygıyı sevgiyi temel alır. Ruhunu ne kadar az beslersen o kadar vicdan ve merhametten saygıdan sevgiden uzaklaşırsın. Sonra şiddet artar, yardımseverlik ortadan kalkar, vicdan merhamet azalır, saygı sevgi sadece menfaat için gösterilen bişey haline gelir.
Senden daha iyisini bulamamış engelle gitsin ya da görüldü at
Engel at, olsun bitsin. Kafan rahatlar en azından..
Aynı şeyleri bende yaşadım ama benimki 2 gün konuşuyorduk 1 ay yazmayıp sonra yazıyordu 3 kere geldi sevdiğimden konuştum senin gibi sonra canıma tak dedi çıkardım instagramdan sildim numarasını falan çok at güzel yaptım keşke daha önce yapsaymışım
Sonra noldu
Sonra ben İnstagram profilimi açtım story attım hiç aklımdan geçmiyordu storyme falan baktı ama bişeyler olmadı şu an konuşmayalı 2 ay olucak
Benim için çaba göstermesini çok isterdim kürkçü dükkanlığı yaptım resmen gözüme perde inmiş sevmekten sonradan farkına vardım ne kadar aptal biri için çabaladığımı
canim benim ozelden yazar msn. seni cok iyi anliyorum emin ol bu yasadiginin beterini yasayan cok insan var bende dahil.
Attım istek
Bence kimseyi dinleme gurur falan derler şimdi aşkta gurur olmaz unutamadım seviyorum seni de peşinden koş baktın ki olmuyor amacı farklı o zaman uzaklaştır kendinden ama bir kere olsun gururunu boşver
@agacgibi2 doğru olan o bence
Koştum çok bu kaçıncı ayrılmamız :(
Açık ve netçe söyle bu son de seni hep bir kapı olarak görüyor açık açık benimle misin değilsen yürü git de
Onun ben ta neyse sövmeyecem engelle onu allahından bulsun şerefsizin çocuğu insana yaşatma hevesi bırakmazlar boşa düşünce yaz tabi ya ulan varya ah ulan ah
Tam hayata yeniden tutunmuşken döndü yazdı
Gitme peşinden bir kere bırakan tekrar bırakır
Zaten barışalım demedi ki :( napıyosun nasılsın buraya taşın. Bu kadar mesaj
Ne güzel ya neyse senin kararın bal keyfine kimseyi de umursama
Sövsen dilin yetmez bağırsan kızamazsın Allah isal etsin yanlış yazmadım
Bende bir şeyler söylemek istiyorum. Ben de aynı şeyleri yasiyorum. Üstelik benim eski sevgilim başka birine aşık olmasına ragmen bunları yapıyo düşün sevgilisi var ama hala daha 4 5 ayda bir yoklar gelir mesaj atar 1 gün konuşup gider. Çünkü garanti olduğunu bilir. Ben ne yaparsam yapayım beni unutamaz der. Yazma nedeni de egosunu tatmin etmektir. Tavsiyem umursama o bi dengesizlesir
Çok haklısın bizi cepte bildikleri için acaba hala cebimde mi diye kontrole geliyorlar. Emin olduklarında da gidiyorlar. Ben de engelledim umarım cepte olmadığımı anlar
Bak sana kendi taktigimi söyleyeyim engelli değilim. Yazdı cevap vermedim bu sefer o peşimden kosuyodu. Tabi ben dayanamamistim gene şimdi artık kız arkadaşı düşünsün aldatıyor yani
Ne yazdı sana mesela
Baha nelerle konuşmaya calisiyodu benim bolumumle ilgili sorular soruyodu
bi sonraki nasılsın dediğinde sanane lan orrrrr. diyebilir ve engelleyebilirsin :) Sen hala onu unutamamış gibi oluyosun onun gözünde o istese seni 5 dakika da tekrar ayarlar gibi düşünüyo bunu yok et.
"🖕 bunu uygun bı yerine yerlestir!" diyebilirsin. Eski sevgilinle ayrlmşsn sonuçta. Sadece yoklamak istyor hala ben aklndamym diye. Ona yüz verme defolup gitsin
Bende aklımda olduğunu gösterdim. Kendime acıyorum
Zamanla bu duyguların sönecek herkes dağılacak ve elbet tek kalacak
Sorunu güncellemissin seni iyi anlyorum bende o yoldan geçtim. 😘
Sonra noldu
Tekrar ayrldık bitti bu kez tamamen. Biraz karşk bı olay benimki. ama benzer yönü ben zor severim sevdiğimi hemen kalbimden atamam onu da senin gibi hemen silememiştim bende. Ancak bunun ilacı zaman. şu an bı sevgilim var onun gibi güzel seven bir kişi daha görmedim. Umarm sende çok mutlu olursun biz güzel sevenleri üzmesinler😌
Aynı durum bende de vardı konuştuğum varken bile yazdığında hayır diyemiyodum unutamadığımdan ama boşmuş o çocuk da aynı şekilde seni sadece kullanıyodur sevgini bi kenara bırak ve bi daha da cevap verme derim ben sana uzak durmanda fayda var hem sen uzak kaldıkça pişman olup o senin peşinde dolaşıcak buna da emin olabilirsin
Tamam canım engelleyeceğim yataktan kalkayım söz
Selam 💫
Arada canı sıkılınca herhalde mesaj atıyor beyefendi. Engelle gitsin uğraşma. Seni umursamayan birisini sen hiç umursama , takma böyleleri hakediyor çünkü. 🖋
4 aya bir yazıyor. Eklediği kızlar onu sildiğinde hemen bana yazıyor
Engelle gitsin boşver
Bak benimde bi konuştuğum vardı tabi evlenmek istemiyordum ama belirsizlikten de pek hoşlanmam.4-5 ayda 1 yazıyordu beni özlemedin mi , unuttyn mu beni , niye arayıp sormuyorsun vs sonra iş ciddileşince vıın yok oluyor. Ama artık akıllandım bence açık açık konuş söyle istediğini ya da boşver gitsin kanka
Seninki yine özledin mi falan diyor benimki naber nasılsın. Taşınmıyomusun falan diyor her seferinde. Sıradan arkadaşına yazar gibi yazıyor
Kanka o zaman öylesine yazıyor salla ya
Canı isteyince konuşan biri için asla çabalama sadece senin çabanla bir iliski yürümez gerçekten isteyen insan kendini belli eder. Birlikte olmak için her zorluğun üstünden gelir
Hiç agzından böyle şeyler çıkmıyor arkadaşına daha samimi yazıyordur eminim
Bu kadar saf olma her defasında yaşadığına rağmen aklın başına geleceğine hala medet umuyorsun. Mesela numaranı değiştir gitsin, uğraşma öyle kopuk insanlar ile..
Çok haklısın demekten başka elimden ne gelir. Numaramı değiştiremem devlet memuru olduğum için tüm resmi kurumlarda bu numaram var. Banka hesapları vs bunlarla uğraşmam çok vaktimi alır.
Bence o insanı artık takma yazarda cevap verme ki birdaha yazmasın o yüzü sen veriyorsun oda mal gibi gidip geliyor..
Doğru her yazmasında atlıyorum hemen
Engellerim kurtulamadıysam numaramı değiştiririm. Sevmiş olsaydı bir gün bile ayrı kalmamıza dayanamazdı. Ayrılığı seçeceğine ayrılmamak için çözümler bulmaya çalışırdı
Cinsel ilişki yaşıyorsanız iliskiniz varken ondan dır
Başka türlü ciddi olsa bı yaDimi net bişe olmadan ya da seni geri kazanmadan yazmayı bırakmazdı
S*kt*r git diyeceksin yoluna bakacaksın böyle bir insan ile evlilik mi düşünüyorsun cidden akıl sağlığın yerinde mi sevgi insanın gözünü kör etmemli artik evlenince de ayda bir yatak için gelir
Kısa zaman önce bunu yaşadım ve onunla net konuşup bu durumun beni yordugunu daha fazla devam edemiyecegimi söyledim
Bana aşkım falan diyordu barışmışız gibi bende bunu yapmamasını söyledim ve müsaade etmedim.
Oda artık aramıyor yazmıyor Bi dün konuştuk en son oda çok kısa sonrasında ikimizde aramadık birbirimizi
Engelle, hiçbir şekilde ulaşamasın sana. Çünkü sen ceptesin onun için. Ne zaman gelse orda durup bekliyorsun. Kendine saygın olsun, cepte olma.
Tamam yapacağım bunu. Ne zaman dönse konuştum çünkü
Sen yazmadıkça o yazmıyordur, o yazmadıkça da sen yazmazsın.
Biri bu düzeni bozmadığı sürece daha çok beklersiniz.
Yok hep o yazıyor ben hiç ona aylar sonra yzmadım
Cevap vermezsen sonunda pes edecektir, seni çok rahatsız ediyorsa da basacaksın engeli bitecek sürekli rahatsızlık vermesi tacizdir.
Rahatsız etmiyor sıradan bi arkadaş gibi naber nasılsın diyor sürekli yaşadığı şehri övüyor
Çok fazla rahatsız ederse polise git, iyi yaptın engelledin.
Valla en guzel iliski rolplay gibi dusun bir kac kez yapmistim veya unutmak icin zamanla dozu azaltmak de mutlu ediyor insani ve zamanla unutabiliyorsun
Eski sevgilinle mi evleneceksin. Salla ya adam umursamıyor seni evlenince dğzelmezler boşuna umut etme aynı seri üretim bunlar mutlu değilsen pas de.
Onsuzda mutlu değilim
Valla ben de sağım bende mutlu değilim ama birinde aramıyorum mutluluğu. Başka şeylerle mutlu olmayı dene insnalar yıpratıyo
Eski sevgilini cok iyi anliyorum. Cünkü ben de öyleyim 😂😂 kafasi karisik olabilir, baglanma korkusu yasiyor olabilir, birkac soru isaretleri olabilir iliskiniz hakkinda. Yeniden baslamak istiyor da olabilir
Bence dalga geçiyor benle. Kimse ben gibi sevmedi egosunu okşamam için yazıyor
Ego meselesi ztn bir nevi isin icindede var. Ama acik ve net bir sekilde konus derim. En gec ozaman onun düsünmesini saglarsin. Dalga olarak algilama, her ihtimali düsün.
Yazarsa sorarsam dünden hevesli gibi olmazmıyım? Mesela ayrıldıktan 1 hafta sonra bana yazmıştı neden yazmıyorsun diye mesaj atmış
Cok acayip.. cevapladigin yorumlari da okudum da. Cidden benim durumuma cok benziyor, ama yazan benim. Halbuki cok zor güvenebilen, cok zor sevebilen birisiyim. Galiba bu yüzden de 3 yildir arada sirada yazdim, iyimi diye merak ettim. Sunu söyleyim. Beni son 2 seferdir hafiften köseye sıkıstirmıstı yazismalariyla, ee neden yaziyorsun, amacin ne tarzinda. Hakki da tabiki, hangi deli eski sevgilisine yazar durur.. beni artik yeni yeni idrak ediyorum ki.. ondan sonra asik olamadim baskasina, nedenini kendim hala merak etmiyor degilim. Acik ve net bir sekilde sor. Belli ki engelliyemiyorsun, kiyamiyorsun. Yoksa bu durumda olmazdin. Ve hala umudun var.
Sorunca direk kaçıyor. Ailem istemez tırı vırı birsürü sebep sayıyor ama bitti görüşmeyeceğiz diyoruz yine yazıyor. Yanında telefonumu verdim sil numaranı dedim sildi yine yazdı geldi
Yedek kulübesinde forma şansı bekleyen Daniel Guiza mısın?
Şu karşıma göğüs geren taş bağırlı dağlar mısın?
Ben bir E n a y i y i m
Merak etme ben de en az senin kadar enayiyim bu konuda :D
Benzer şeyler yaşamışız
Sen ne yaşadın
Kızı sevsem de bana yüz vermiyor. Eski sevgilimm... Dönmüyor
kararsız bir tip. bir de hangi gün & saatlerde yazıyor ona da bak. sadece gece mi , ya da sadece haftasonu mu. O zaman seni niye aradığını da anlarsın
Yedekte tutmak istiyor. Yol ver gitsin vakit kaybı.
Yedekte değil bence kimse ben kadar sevmediği için kullanıyor
Cevap vermezsin. At görüldüyü geç zorla kendini kontrol etmeye.
Şimdiki aklım olsaydı cevap vermezdim mantıklı düşünemedim. Ailemde yaz deyince yazdım :(
Direk engelle ve hiç muhattap olma canım. Sen kimsenin yedeği değilsin
Engelledim şimdi kız avına çıkmış istek attığı hiçbir kız geri takip bile atmıyor
Gerek yok geregini yapmışsın fakat öyle her türk erkeklerinin peşinden koşma biraz mesafe koymayı ogren
Yedekteki kadınsın onun için seni cepte görüyor iyi yapmışsın engeli açma yoluna bak böyle biriyle ne evlenmesi
Engelle gitsin. Sen onun istediği zaman gelip istediği zaman gideceği biri olmamalısın.
Sınava gireceğim direk hesabımı silsem mi
Sil tabi. Sınava calisamazsin ki böyle.
10 bine girmem lazım emeklerim çöp oldu geçen sene onun yüzüne :( tam sınavdan 1 hafta önce yazdı
Kaç bine girdin geçen yıl
61 bindeydim ondan öncede 51 bindim
Bu üçüncü girişin ha. Yükselir inşallah bu yıl. Sayısal mi eşit ağırlık mı?
Evet üçüncü :(( sayısal tıp istiyorum
İnşallah hayırlısı olur hakkında. Tıp zordur ha. Baştan söyleyeyim öyle basit falan değil. Sırf ezber😒
Sen ne okuyosun tıp mı
Evet.
Maşallah hangi tıp :)
Teşekkür ederim.
Bence cevap yazma ve engelle. Onun sana ulaşmasını engelle
Yazdım iyiyim falan dedim :(
Kibarca bi daha yazmamasını rica edersen yazmaz herhalde hala yazıyorsa sen de sıkılıyorsan engelle gitsin
o zaman aralıklarında takıldığı başkaları var mı, şu yüzden sordum sizi yoklayan başka birini de yoklayabilir
Her yerden engelle hergeleyi... Böyle birinden ne sevgili olur ne de eş. %100 sorunlu birisi.
Ben pişman olsun dönsün istiyorum :( ;( :(
Engellemeye bile cesaret edemiyorum
4 sene oldu. Her zaman aynısını yapıyor gidiyor hatta 1 sene sonra bile yazıyor
Ne kadar süre sevgili oldunuz
@rapunzmarul_ 4 sene tanışıklığımız var ayrıl barış toplasan 3 sene sevgili olduk
Eğer tekrar yazarsa konuşma seninle artık konuşmak istemiyorum de ve her yerden sil onu. Seni cepte görüyor ve seni kullanıyor duygularını vs..
Ona karşı ne istediğini belirt , seni anlamayıp tekrar devem ederse engelle.
Hiç yazmazki 10 cümle konuşuruz 4 ay ortadan gider
kestirip atıp yazdığında cevap vermeyerek hayatına devam etmek. En yapman gereken şey bu
O evlilik düşünmüyor, boşta kaldıkça yazıyor heves yani koşarak uzaklaş
Cevap verilmez. 😀 Aklına geldikçe yazan kişilere de bu yapılır ayırt etmeden
Kanka ben evlenmemeyi de düşünüyorum kalmadı öyle insan
Burcu yengeç ve ismi de gökhan mı 😅😅 yazdıklarını okudum da aynı yaa. Demek ki bunlar belli bir familya 😂😂
Yok deeğil
Geri postalanır suç sende neden konuşuyosunn ki direk engelle
sextingten başka hiçbir şey yapilmaz onun amacı da o zaten
cevap verme mesela ya da engelle ne bileyim çözüm yolu mu bitti de gelip burada soruyorsun
Yedekte tutuyor seni sen daha neyi anlamadın🤔 engeli bas gitsin olmaz olsun böyle sevgi
Guncellemeni okuyunca rahatladim🙃kendine saygin icin dogru karar👍
Seni libidosu yuksek oluncami istiyor bu nasil biseydir boyle isteyince gel sonra git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?