Aklına gelince yazan eski sevgiliye ne yapılır?

Kendi terketti. Canı isteyince 4-5 aya bir naber nasılsın diye yazıyor. Bu durumdan cidden sıkıldım. Çok sevdiğim için evlenmek istiyorum. Elimden gelen herşeyi yaptım olmadı diyebilmek adına da her yazdığında konuştum. Konuşmamız 1 gün sürüyor sonra aylarca konuşmuyoruz. Sizce ne yapmalıyım? Dün yazdı birdaha konuşmadık.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Gözümü açtınız. Ben saf aşık rolünden çıkıp şu an itibariyle engelledim. Zaten aktif bir sosyal medya hesabımda yok. Bana ulaşacağı biryer kalmadı iyiki varsınız 💕
Biraz içim acıdı ama geçer diye ümit ediyorum 🦋
Güncellemeler
+1 yıl
İnstagramına baktım ben engelledikten sonra 2 tane kız takip etmiş açık saçık kızlar 😂😂 kızlar geri takip bile atmamış. Cidden acıyorum kendime. Ben onla bir cümle konuşmak için sabahlara kadar beklerken kızlar onu geri takip bile etmemişler
Güncellemeler
+1 yıl
Durum güncellemesi ahahah ben mutlu olana kadar başınızı ağrıtacağım. Engellediğim için bugün ikinci hattından mesaj atmış ben haberleşelim diye çabalıyorum sen hemen onu yap bunu yap diyorsun yazmış. Cevap vermedim arkadaşlar.
Aklına gelince yazan eski sevgiliye ne yapılır?
Cevapla