Kendimi çok değersiz hissediyorum ve onu unutamıyorum yardımınıza ihtiyacım var 😔?

Merhaba arkadaşlar belki kizacaksiniz ama ben 6 yıldır bir çocuğa platonik aşığım son iki yıldır eskisi gibi olmasa da hâlâ seviyorum unutamıyorum. Çıldıracağım ve oda bunu biliyor kendini asla bozmuyor. Çok üzülüyorum buna bu kadar değersiz hissetmek beni çok üzüyor. Bana yardım edin bir şeyler yazın buna çok ihtiyacım var 😔
Kendimi çok değersiz hissediyorum ve onu unutamıyorum yardımınıza ihtiyacım var 😔?
Cevapla