Eşimin kuzeni bana mı yürüyor ben mi art niyetliyim?

Eşimin kuzeni evli ve 2 çocuk babası. benim çocuğum yok.

evlerimiz birbirine çok yakın, ve 4 lü olarak takılıyoruz genelde. Ben eşim, eşimin kuzeni ve onun eşi.
adamın karısıyla arkadaşım zaten.
velhasıl kelam, şu bi kaç gündür adamla karısı küs. Ve bi kaç gün sonra da kadının doğum günü.
adam sabah beni aradı, doğum günü geliyor, beklentisi var mı ne bekliyor ne istiyor diye konuya giriş yaptı, yani arama sebebinin bu olduğunu dile getirdi.
bende hediye beklediğini söyledim.

bana şu cümleyi kurdu “Onunla birlikte oturunca hiç bir fark yok, ha dışarda ki Ahmet’le oturmuşum ha onunla, bi kadınlığı yok ve benimle menfaat için birlikte olduğunu düşünüyorum beni mutlu edemiyor”
bu konu daha da uzun sürdü tabi telefon konuşmasında, eşinden şikayetçi baya, daha önce de yine benimle bu konuyu konuşmuştu.

fakat şöyle eşine beni örnek göstermiş “Funda çok Güler yüzlü neşeli” ve bana dedi ki eşim de senin gibi olsa çok Farklı olurduk...

işin komik kısmı bende eşimle aynı sorunları yaşıyorum.. yani onun eşiyle benim eşim cidden aynı.
neyse daha fazla uzatmak istemiyorum :) sizce ben mi kötü niyetliyim? Adam yürümeye mi çalışıyor? Arada bir bakışlarını yakalıyorum, göz göze geliyoruz, hemen kaçırıyorum gözlerimi.
eşini beğenmiyor, eşi kilolu, ben tam tersi göze hitap eden biriyim, boyum kilom fiziğim.
Eşimin kuzeni bana mı yürüyor ben mi art niyetliyim?
Cevapla