Eşimin kuzeni evli ve 2 çocuk babası. benim çocuğum yok.
evlerimiz birbirine çok yakın, ve 4 lü olarak takılıyoruz genelde. Ben eşim, eşimin kuzeni ve onun eşi.
adamın karısıyla arkadaşım zaten.
velhasıl kelam, şu bi kaç gündür adamla karısı küs. Ve bi kaç gün sonra da kadının doğum günü.
adam sabah beni aradı, doğum günü geliyor, beklentisi var mı ne bekliyor ne istiyor diye konuya giriş yaptı, yani arama sebebinin bu olduğunu dile getirdi.
bende hediye beklediğini söyledim.
bana şu cümleyi kurdu “Onunla birlikte oturunca hiç bir fark yok, ha dışarda ki Ahmet’le oturmuşum ha onunla, bi kadınlığı yok ve benimle menfaat için birlikte olduğunu düşünüyorum beni mutlu edemiyor”
bu konu daha da uzun sürdü tabi telefon konuşmasında, eşinden şikayetçi baya, daha önce de yine benimle bu konuyu konuşmuştu.
fakat şöyle eşine beni örnek göstermiş “Funda çok Güler yüzlü neşeli” ve bana dedi ki eşim de senin gibi olsa çok Farklı olurduk...
işin komik kısmı bende eşimle aynı sorunları yaşıyorum.. yani onun eşiyle benim eşim cidden aynı.
neyse daha fazla uzatmak istemiyorum :) sizce ben mi kötü niyetliyim? Adam yürümeye mi çalışıyor? Arada bir bakışlarını yakalıyorum, göz göze geliyoruz, hemen kaçırıyorum gözlerimi.
eşini beğenmiyor, eşi kilolu, ben tam tersi göze hitap eden biriyim, boyum kilom fiziğim.
evlerimiz birbirine çok yakın, ve 4 lü olarak takılıyoruz genelde. Ben eşim, eşimin kuzeni ve onun eşi.
adamın karısıyla arkadaşım zaten.
velhasıl kelam, şu bi kaç gündür adamla karısı küs. Ve bi kaç gün sonra da kadının doğum günü.
adam sabah beni aradı, doğum günü geliyor, beklentisi var mı ne bekliyor ne istiyor diye konuya giriş yaptı, yani arama sebebinin bu olduğunu dile getirdi.
bende hediye beklediğini söyledim.
bana şu cümleyi kurdu “Onunla birlikte oturunca hiç bir fark yok, ha dışarda ki Ahmet’le oturmuşum ha onunla, bi kadınlığı yok ve benimle menfaat için birlikte olduğunu düşünüyorum beni mutlu edemiyor”
bu konu daha da uzun sürdü tabi telefon konuşmasında, eşinden şikayetçi baya, daha önce de yine benimle bu konuyu konuşmuştu.
fakat şöyle eşine beni örnek göstermiş “Funda çok Güler yüzlü neşeli” ve bana dedi ki eşim de senin gibi olsa çok Farklı olurduk...
işin komik kısmı bende eşimle aynı sorunları yaşıyorum.. yani onun eşiyle benim eşim cidden aynı.
neyse daha fazla uzatmak istemiyorum :) sizce ben mi kötü niyetliyim? Adam yürümeye mi çalışıyor? Arada bir bakışlarını yakalıyorum, göz göze geliyoruz, hemen kaçırıyorum gözlerimi.
eşini beğenmiyor, eşi kilolu, ben tam tersi göze hitap eden biriyim, boyum kilom fiziğim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
abla sizin durumuzun parlak degil bence senin kocanda onun karisi begeniyor
Yok beğenmez.
Onun eşi kilolu , ve yaşından büyük gösteriyor.
Ben ondan daha çok göze hitap ediyorum :))
zevkler degisik olabilir
Tabi ki, ama eşimin onun eşine öyle bakışı olmaz. Hislerim çok kuvvetli
Eşimin çapkınlıklarını yakaladım, ama o tarz kadınlar değildi
hislerin kuvetli olsaydi esininn kuzeninin seni becermeye calistigini anlardin
karsiliklimi aldatiyorsunuz birbirinizi anlamadim
Onu da anladım zaten.. sadece yine de sormak istedim. İnsan bakışlardan konuşmalardan anlamaz mı...
anladigim kadariyla sende ona sicak bakiyorsun
Hayır tabi ki.
bana pek oyle gelmedi ama
yani samimi arkadaşlığınız varsa bence yürüme sayılmaz bu bacım
Ben öyle hissetmedim açıkçası. Öncesi de var tabi, ilk olmuş olsaydı benim de dikkatimi çekmezdi zaten.
Önceden bakışlarını ara da yakalıyorum. Bilemedim ya.
her hoş bulduğumuz kadına yürüyecek olsak oho 😂😂
e o zaman neden evlenmiş ki evlilikten önce birlikte zaman geçirmemiş mi
Pek sayılmaz.
10 sene de konuşsa aynı evin içine girmek çok Farklı :))
Bende severek evlendim ama öyle tanıdığım gibi çıkmadı :))
anladım bence onun gözü sana kaymış olabilir bu konuları acması ya sana yakın hissettiginden ya da senden bir şey beklediği için olabilir
escobar vip ye yemi video geliyor galiba 😂😂
bence vermeliydin ona
İkinizinde neden böyle düşündüğü ortada anlasana
Boşanın birbirinizle evlenin
Dalga geçmeyin rica ediyorum.. ciddi bişe sordum, ona göre kendimi geri çekicem. Bi erkek düşüncesini bilemem
Böyle durumda eğer karşı duygu gösterirsen ikinizinde evliliği zora girer
hoşlanmış olabilir
Sende hoşlandın herhalde.
yürümek ne kelime 4 nala koşuyor
Ciddi misin
denemek istiyor san bende memnun değilim kocamdan de bak ne oluyor
Konu konuyu açtı, bende eşimden biraz şikayet ettim.. ama kendisi daha çok şikayetini dile getirdi.
Beni bu düşünceye sürekleyen “eşime seni örnek verdim ve ha onunla oturmuşum ha Ahmet’le benim için değişmiyor bi kadınlığı yok” cümlesi oldu..
sonuç olarak sana partner gözüyle bakıyor 😉
Yani düşüncelerim doğru mu? Yürüyor mu?
eğerki eşini aldatmak istemiyor san aranıza mesafe koyman en güzeli
senin üzerinden örnek vermesi üstüne üstlük
bunu sana bile söylemiş
Olabilir