Eşimin kuzeni bana kafayı taktı bırakmıyor. Onu eşime söylemeli miyim?

Ben evleneli bir yıl oldu. Eşimi çok seviyorum. Aşk evliliği yaptım. Eşimin ailesiyle de aram çok iyi. Sürekli birbirimize kahvaltıya gidiyoruz. Bazen kuzenleri kardesleride oluyor. Neyse. Eşimin kuzeni bana sürekli bakıyordu uzun uzun. Ben mesafeli davranmama rağmen. Ben açık olmama rağmen kapalı giyiniyorum ona rağmen vücuduma bakıyor. İlk başta rahatsız oluyordum ama bir şey demiyordum. Sonra bu sefer bana yazmaya başladı. Seni seviyorum. Benimle ol. İstersen karimdan bosanirim falan demeye başladı. Ben engelledim. Bu sefer başka hesaptan yazıyor. Yeni çocuğu oldu. Bana yazacağına cocugunla evinle ilgilen diyorum. Çocuğum senden olsaydı keşke diyor. Benden başka kayınvalidem falan fark etmiyor nasıl baktığını. Onlar yokken bakıyor. Eşime söylesem mi sizce ya da onun karısına? Eşim sinirlenir cinnet geçirir diye korkuyorum ama pesimi de bırakmıyor. Korkutuyor beni?
Eşimin kuzeni bana kafayı taktı bırakmıyor. Onu eşime söylemeli miyim?
Cevapla