Kızlar, Kendi arkadaşlarına toz kondurmayan kızlarla ilgilenmiyorum ve görmek istemiyorum niye mecbur olayimki?

Herkes ne kadar özgürce hareket ediyorsa bende özgürum hesap dahil vermem. Ben mecbur değilim arkadaşlarına toz kondurmayan onları hep değerli gören kızlarla karşılaşmaya vede onlara itaat etmeye mecbur değilim. Zaten gördüğüm zaman bu ne derim yanlarından uzaklasirim. Beni tanımak isteyen Türk kızını bu gururlu ve anlamsız özgüven uygulayanlara bin kat tercih ediyorum ve bu konuda gayret gösteriyorum. Arkadaslarina toz kondurmayan iki kişiye ben yolunu gösterdim ve red cevabı vererek onlara bye dedim. Daha öncede bu sebep yüzünden çok reddettigim kızlar çok oldu bundan sadece ikisinden bahsetme gereği duydum. Ben kadın ve erkek ilişkilerinde çok temkinli yaklasiyorum artık bundan böyle yalnızım ve yaşım 34 diye bana ders vermeye kalkan olanları ciddiye bile almam evet bu yaşıma kadar neden yalnız kaldım iki sebebi var.1 çevresel faktörler. 2. Bana bu konuda çok destek olan güvenilir samimi arkadaş ortamım olmadığı için yalnızım. Kendimden yaşça küçük kızlarla falan ilgilendiğim falan yok 18 yaşında birine kalkıp ben niye böyle bir konuşma teklifi edeyim. Kararım kesin ben öyle her kıza kalkıp ayağınada gitmem yanına yaklasmam. Etrafımda nedense arkadaşlarına kankalarına toz kondurmayan kızlar çıkıyor E devam etsinler bakalım çokta tin yani. Beni tanımak isteyen güvenmek isteyen bu konuda cesur davranan birilerinin peşindeyim. Lise mezunuyum diye robotik bir hayat yaşamak zorunda değilim tabiiki üniversite sınavına kazanmaya ugrasacagim devlet bana sınava girme hakkı veriyor yaşım 50 dahil olsa girerim sıkıntı yok. Ama bana robotik hayatı güzel görüşte akıl vermeye yanasan olmasin
Kızlar, Kendi arkadaşlarına toz kondurmayan kızlarla ilgilenmiyorum ve görmek istemiyorum niye mecbur olayimki?
Cevapla