Onun için yaptıklarına karşılık " yapmasaydin" diyen biriyle konuşmaya devam eder miydiniz?

İlk defa bı kadına küfür ettim. İlk defa birinden bu kadar hızlı soğudum. Benim onu düşünerek yaptığım şeylerin karşılığı, " ben dedim mi?" " Yapmasaydin" sözleri imiş.
Yanlış anlaşılmasın beni sevmeyen birini ilişkiye ikna etmeye çalışmıyordum. Sadece biraz ilgi istemişti. Fazla ilgi, çok sevmek bazı bünyeleri zehirliyor demek ki.
Aşka dair bı şey biliyorsam o da uğruna ölecek kadar sevsen bile belli etmeyeceksin. Her an hayatından def edebilecekmişsin gibi davranacaksin. Çünkü aşk, kötüyü sever.
İlk defa hiç blöf yapmadan kartlar açık oynadım ve kaybettim.
Şimdi böyle diyen birine bir cümle daha yazmak gurursuzluktan başka nedir? Siz olsanız her şeye rağmen yazmaya devam eder misiniz?
Onun için yaptıklarına karşılık " yapmasaydin" diyen biriyle konuşmaya devam eder miydiniz?
Cevapla