Hoşlandığım kişinin doğum gununu kutlamalı mıyım?

okulumdan hoşlandığım bir cocuk vardı ve karantinadan önce biraz etkilesim icindeydik normalde arkadasım degil ama instagramdan falan birkac kere konusmustuk karantinaya girildiginden beri yaklasık 9 ay hic konusmadık bugun de dogum gunu oldugunu biliyorum ama hicbir sekilde story falan atılmadı sizce kutlamalı mıyım kutlamamalı mıyım?
Hoşlandığım kişinin doğum gununu kutlamalı mıyım?
Cevapla