Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz ama eski enerjide konuşmuyoruz 😔 Buluşamamaktan dolayı olabilir mi?

Arkadaşlar başlıkta ki gibi sevgilimle yasaklar dolayısıyla buluşamiyoruz bununls bağlantılı olabilir mi? Yani ayrilmamizdan korkuyorum ilişkimiz çok güzel. Ama son zamanlarda çok tartisiyoruz ve konuşmada soğukluk var araya neşe katayim diyorum eskisi gibi bu konuda başarılı olamıyorum sizce neden lütfen yorum yapın.
Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz ama eski enerjide konuşmuyoruz 😔 Buluşamamaktan dolayı olabilir mi?
Cevapla