Dün sevgilimle buluştuk ve ilk buluşma için biraz ileri şeyler oldu diyebilirim, niye böyle oldu ya? :D?

Aslında sadece gitar çalıp, konuşup, gezecektik ama birden bire böyle dayanamadık elimi falan tuttu, o şekilde gezdik, sonra çok romantikti daha çıkma teklifi etmemişti, ettikten sonra sarıldık, fıskiyelerde ıslandık, kafede oturup birbirimize yemek falan yedirdik, sonra kolunu omzuma attı o şekilde 4 buçuk saat falan yürüyüp konuştuk, çok yorulunca bir ağacın altına oturduk orada kucağıma falan yattı. Sonra en son ayrılmadan önce bir parka oturduk ve öpüşmek istediğini falan belli etti, ben olmaz çok erken dedim, sonra tamam istemezsen zorlamam tabiki dedi, daha sonra herkes anlaşmış gibi o anda parktan gitti park bomboş kaldı :D sonra biz öpüştük orada, ilk öpücüğümdü benim, onun da öyleymiş :D Sonra bizim okulun arkasına gidip orada da öpüştük, fazla ileri gitmek yok ama dedim, tamam canım dedi. Çok güzeldi, ama oraya giderken böyle olacağını hiç düşünmemiştim, neden onun yanında yelkenleri suya indirdim ki böyle? :D
Dün sevgilimle buluştuk ve ilk buluşma için biraz ileri şeyler oldu diyebilirim, niye böyle oldu ya? :D?
Cevapla