AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
164Cevap
Her sey para degil derken bile parayla yaziyoruz bunu buraya... telefon para internet para...
Yani bi konuda parada onemli bosanmalarin 10/9 u parasizliktan gerceklesiyor gecinemiyorlar para olmadikca anlasamiyor ciftler gerginlik cikiyor. Hele cocuk olunca adama daha cok is dusuyor... haliyle adamda gergin oluyor. Tabi o sira cocuktan kadinda bunu goremiyor...
1. bu kisi kac yasinda 2 cisi memurmuymuş ozel sektormu bu iki soru onemli
dunya ya ait olan hersey gelip gecicidir maddiyattan con namus kisilik ahlak karakter vs gibi soyut degerlere dikkat edin
Vermelisin tabi enayi olma parasız erkek neye yarar
Unutma aşk laftır paralı erkek sarttir
dogrudur
Hayır tabi ki. Para ile yürütülen evlilikten hayır gelmez , manevi duygular çok daha değerli.
Öylede para varsa evde huzur vardır mutluluk vardır, asgari ücretle geçinip huzulur mutlu olan görmdim
Ben zengin biriyle evlenip soğuyup da gözü başkasına kayan çok gördüm:( Inan ki herşey para değil. Ama yine de tanış gerisi sana kalmis:)
Çok doğru. Sonra kocasının parasını dostuyla yiyorlar 😯
Aynen öyle:D Bir de tüyo alıyor, parayı sevgilimle nasıl yiyebilirim diye. Para pul boş aga , sevmezsen gerisi yalan.
Ama kadınların çok büyük bir kısmı parayı seçiyor :)
Maalesef. Para kirlidir. Hep mütevazı ve sadakat çerçevesinde olan duyguların peşinde oldum. Bana da zengin kişiler talip oldu fakat okuyorum dedim reddettim çünkü aşık olmadigim bi insanla yapamam. Sadık kalamam. Insanlar en büyük hatayi basında yapıyorlar, duygularından emin olmayarak, çevre baskısına boyun eğere.
-evlen kızım rahat edersin, geçim sıkıntısı çekmezsin, alışırsın kocana (kocası aldatır, döver) kadın mecbur boyun eğecek Aman kızım dirliğini bozma😒🤮
Hayatın maddi varlıklarla güzelleşeceğine inanıyorlar. Sonra elde ettikleri şeyler haz vermiyor arayış heyecana kayıyor 🙂
Dirlik batsın hayat bu mu*******
Evet, maaalesef.
Bunlar gerçek yani şaşmaz
En azından aklıbaşında insanlarda var 🤗
Sınanmamış insanlar var genellikle:) Ama haklısınız, insan iyi bir insansa sınansa da hep şerefli davranmaya gayret edebilir , kendini frenleyebilir, Aslında bu tamamen şöyle;
Çorap söküğü gibi bi noktadan sonra telafisi yok, mevzu ilk söküğü oluşturmamak.
Kesinlikle çok yerinde bir tanımlama yapmışsınız. Duruşu olmalı insanın ne olursa olsun eğilip bükülmeden.
Sağ olun 🙏
benimde 15 -20 bin tl bende kız seçiyorum özellikle paracı kızlar varya allah onların neyse:P yani paramızla rezil olmamak lazım dimi anlıyana:)
helal olsun mideli adammişsin
@nerdesinöbüryarım karakterliyim desem daha doğru olur paramız kariyer o bu ev araba çok şükür var allah olmuyanada versin tabiki ama paracı kızlarda benden uzak olsun bize düzgün karakterli insan lazım
Kadın tek görüşmede evlenmeye karar vermiş. Çünkü adam çok iyiymiş 🥺 Ye kürküm ye.
Para nelere kadir işte
Paranın gözünü seveyim be :D Hemen de efendi, kibar birine dönüştürmüş adamı :D :D
Onun maaşı seni ne ilgilendirir ki? Çalışmana, ekmeğini kazanmana bak sen. Erkeğin parasından hangi kadına hayır gelir? Ayakta durmasını bilin bence.
Lan bizene mk bundan şaka gibi KS ne derse görücüne o diceksen ben senin ta mk :D
Görücü usulü diyp geçmemek gerekiyor. Sonuçta o da bir tavsiye.
Kimse huyunu suyunu bilmediği insani başka birine önermez.
Akrabalara pek güvenme ne olacağı belli olmuyor sonra 😂
görüştüm iyi birisi
Tek kritigin maddiyatsa evlilikte de parayla imtihan olursun pazardan elma mi aliyor parasi var tamam cok sacma bi arguman
Maddiyada önem ver ama aşkın önüne geçmesin. Birseyler hissetmezsen asla paraya tav olma. Çok ama çok pişman olursun..
Maaşa bakarsan hayatını yaşayamazsın
Önemli olan maaş değil
Sevgi ve güven olmadıktan sonra o evlilik yürümez
Bence bi şans ver adama. Ama kendisinden eklenirsen evlenmeyi kabul et. Parası da önemli bi kriter tabi ama tek kriter değil.
Her şey para değildir. Parası var diye seni mutlu edecek diye bir şey yok. Tamam belki iyi insandır ama yine de para için evlenip hayatını mahvetme.
Maaş önemli ama karakter önemlim25 bin alıp hovarda mı cimri mi nasıl biri dünya görüşü nedir tanımadan karar vrme
Vermemelisin. Evlilik bu, ama yok evlendiğim kişiyle anlaşıp anlaşamamak önemli değil, parayla evlenirim diyorsan o da senin bileceğin iş 🤷🏻♀️
Bence evlenme. Gir bi işe kendi paranı kazan. Daha tatlı oluyor. Sonra da aşık olup gerçekten sevdiğin biriyle evlenirsin.
konuşmakta sıkıntı yok. konuş kafana yatarsa evet dersin. tabi birazcık tanımak için birbirinizi zamana bırakın. tek görüşmeyle olacak şey değil.
Yakışıklı, fit ve şeyi de büyükse hemen kabul et diyeceğim de bu özelliklere sahip biri niye görücü usulu evlensin ki.
adam kesin kısa piknik tip biridir... bence parayı düşünme
Ağaoğlu bunu beğendi.
@FCLeona her yorumun altına yazmışsın kaybol
Ne yazmışım la. Önce erkek profili aç pembe pembe takılma.
@FCLeona erkek değilim ben, abazanlık yapıp durma kaybol slaak ya
He he evet evet
Bizim gibi Çulsuz biriyle sırf aşk denen saçmalık için evleneceğine git rahat et. Anneninde gozu arkada kalmasın kızım aç mı susuz mu diye
O akraba niye boşanıp (evliyse) onla evlenmiyor skdjsjds
Görüş tabi ne çıkar bi çaydan : ) elektrik olmazsa da bişey kaybetmezsin
Bu işler paraya bakmaz evlilik yürümedikten gitmedikten sonra haa şu var boşanırsan iyi devlet verir bir nafaka devam edersin hayatına
Ben 3 katını kazanıyorum. Boşver maaşını kazancını. SEN VİZYONUNA BAK, NASIL ERKEK OLDUĞUNA BAK.
Sen zaten maaşını duyunca konuşmaya başlamışsın bile adam gelmeden 😂
Ne iş yapıyormuş merak ettim de
Tanımakla ne kaybedersin. Belki hoşlanacağın biri çıkar
azcık ver de aldığı değil nasıl harcayıp savurdigina bak elde kalmıyorsa alsa 100 bin ne ki
İsterse 100 bin alsın sevmedikten sonra o o paranın ne kıymeti var ki
Herşey para değil benim için Parana gelecek hiç gelmesin öylede oluyor saten 😂
Yani adamı tanıtırken maaşını mi soyledi
Adam mı değil mi onu demedi mi
Vermemelisin düşmez kalkmaz bir Allahtir karakterine bak kafa dengi misin böyle şeylere bak
konuş bi dene nasip kısmet bu iler anlaşırsanız devam edersiniz
Konuş ayol maasindan cok tanis yani teklif edilen kisilerle
Bir aekadasim çok zengin biriyle evlendi şu an da iki çocuğu var ve kirada aç sefalet içinde herkes yardım topluyor seviyorsan her şeye katlabirsin bence maddiyata kıymet verirken sonrasını da düşün
İsterse trilyoner olsun gönlüm yoksa ben varmam anamm
haahhahah 25 bin tl maasi olan biri 10 binden asagi maas alan biri ile olmak istemez. ama istisnalar kaideyi bozmaz. O maas alan biri tek kadinla olmasida zor. ististina ayri
o işler maddiyatla olmuyor hala anlamadınız mı. görüş konuş 2-3 yıl tanıma faslından önce evliliğe onu geçtim direk evlenip çocuk yapmaya yeltenme sadece öneri
Versende gelecek vermesende bari asil bir duruş sergile
Yaşın herhalde evliliğe uygun , maaşından etkilenmeden tanişabirsin evlilikten korkacak Birsey yok
Bu soruyu soruyorsan zaten önem veriyorsun demektir. Önem vermeseydin aklının ucundan bile geçmezdi.
Ön yargılı olma ama parası içinde evlenme bir görüş belki kafalarınız uyuşur
yalancıyı s. kseler bu karelerle karşılaşmayacağız ama malesef öyle bir durum yok
benimde 25-50 bin arası olacak 1-2 seneye okuyorum Şu an aynı meslekten bi koca bulurum aylık gelir 50-100 arası olur artık :D
Mesleğin ne olacak?
Türkiyede mi 😂😂
İnsanlar 5000tl için okul köşelerinde ömrünü çürütüyor,2500tl ye muhtaç kalmamak için.
@DrMaster pilot olabilir.
@Acaip_kadın diş hekimliğidir
@1minnoşşceren sanmıyorum.
Okulu bitirince 25000 maaş pilot değilsen kazanman imkansız gibi bir olay tıp falan deme komik olur
@Dıfugıf söylemediğine göre milleti uçurmak doğru da başka boyut 😂😂😂
@Dıfugıf pilot 25 kazanmaz ki. 50bin Euro falandı
@Dıfugıf bence bir sıfırı da kaynanası eklemiştir dkskskddndksk
@1minnoşşceren o kadar da abartmayalım 25 alarak başlanıyor deneyime göre 100 e kadar çıkıyor tabi bu pandemi azaltmıştır maaşları
@1minnoşşceren size giren çıkan nede milleti yalancı çıkarmaya çalışyorsunuz?
Biz kimseyi yalancı çıkarmaya çalışmıyoruz mesleğini merak ettik 25-50 arası alınca
Çoluğumuz çocuğumuz var bacım hangi meslekse bu oraya yönlendircez ondan şettttiiikk
Bize giren çıkan yok sen cevap vermeyince olasılıkları hesapladık 😂
@1minnoşşceren arkadaşlar pilotaj bölümü okuyorum. Kıbrıstayım.
Benim dayım da pilot mesela maaş kişiden kişiye göre değişiyor. Türkiye den yurt dışına gidiyor 40-50 bin tl kazanıyor.
e deli misin o zaman niye evleniyorsun. zaten zengin olacaksın
@1minnoşşceren oh gel keyfim gel. Kıbrısta paralı okuyorsundur kesin bide. Paranı biriktir birde avrupadaki bir ülkeden avrupa piloyu sertifikası wl çinli bir şirkette işe gir. 100 bin dolar alırsın.
Kazanıyor da daha ne kadar kazanmaya devam edecek 10 yıl sonra ihtiyaç kalmayacak pilotlara bundan eminim teknoloji çok hızlı ilerliyor 10 yıl sonra tam otonom uçaklar göreve başlar hadi belki tek pilota düşer bazı uçuşlar yine de iş imkanı çok azalacak
@Dıfugıf sanmıyorum dev ticaret uçaklarını robotlara teslim edeceklerini. Veya yolcu uçaklarını
@Dıfugıf o teknoloji türkiyeye gelene kadar.. dünya çapında kullanılana kadar
@1minnoşşceren Yeni çıkan uçaklar Türkiye de kullanılmıyor mu şu mantığı bırakın Türkiye’ye gelene kadar yeni telefon çıkıyor burda bilgisayar çıkıyor gelir bu tarz dev ticari teknolojiler çok daha hızlı gelir pilota vereceği para sistemi kolay bir şekilde amorti eder kazanç sağlar 10 yıl önce kullandığınız telefona bakın 20 yıl öncekine bakın aradaki farkların boyutunu görün 10 yıl sonra şu anki son modeller ilkel teknoloji kalacak bu tarz ticari teknolojiler ülkelere çok hızlı gelir emin olun
@cryzchu neden etmesin zaten havada otopilot kullanıyor tek iniş ve kalkışta pilotlar kullanılıyor gelmemesini için herhangi bir sebep yok makine bu tarz işleri pilottan çok daha iyi yapar ilk başta tek pilota düşer sonra pilot işi tamamen biter
@Dıfugıf evet bak bu teknoloji belki dedigin gibi hızlı gelebilir. Ama kullanımı ilk baslarda düşük olabilir. İnsanoğlu güvenmez. Sonradan sonraya yaygınlaşır. A
@1minnoşşceren uçak havadayken zaten otopilotta iniş kalkışta da olacak bu kadar önce pilot sayısı teke düşer sonra sıfıra uçakların tarihine bakalım eskiden uçaktaki sistemleri yöneten birisi haberleşme için birisi rota için birisi vardı şimdi 3 üde yok yakında pilot sayısı da teke düşer
@Dıfugıf olabilir 💁
Para ile sadet olma, ama parasız da olmaz bir görüş belki olumlu ola bilir
Boşver sen onu. Bana gönder. Hemen kestiriyorum.
🤦
Mutluluk maddiyata değişilmez canım. Mutlu olabileceğin biriyse ciddi düşün.
Önem ver tabiki ama karşındaki insanın karekterinide iyi tanı
Kardeşi falan var mı? Bi bizde görüşsek 😂😂
erkek kardeşi varmış
Hmmm 😂😂
Sen dünsen razıymışsın. Bize sormana gerek yokmuş ki?
Umarım yıldırım nikahını kıymışsındır.
evetttt :D
Aferin.
Sen istemiyorsan adres verim beni alsınlar
ver
Parasızlık kesinlikle mutsuzluğu getir bu yüzden önemli alma paranın kesinlikle mutluluk getirceği söylenemez.
maaşla o parayı kazanan pilottur
yok pilot değilmiş
Gemi kaptanıdır 6 ay gelmez
@asistant değil yahu, uydurmayın
@asistant gemiciler o kadar kazanmıyor
Kazanıyor malesef @California_ arkadaşım kaptan 🙂
Valla mantikla begeniyle yuruturum diyorsan. ilerde zaten evlenecegim dusuncesindeysen görüş
Çocuk gelsin bi konus tanışın huyunu suyunu bil öyle yani mutlu olmadıktan sonra paranın ne onemi var dimi
Güzel misin merak ettim şimdi aylık 25bin kazansam bayağı bi güzel kız arardım
ikimizde birbirimizi görmedik, yani yanyana gelmedik daha
maddiyat önemli ama kişilik daha önemli tanımalısın iyi biriyse ısınırsan düşünürsün
Bu yaştan sonra böyle iyi maaşlı birini bulduysan bnce kaçırma derim