AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
164Cevap
evlilikten korkuyorsan evlenme
korkanlar gecmiste cok vurduranlar
@nerdesinöbüryarım kimin ne yaptığını beni ilgilendirmez amaaan
Insanlari böyle yargilamamasin ben de korkuyorum kimse evlenmek için can atmıyor... Erkeklerimiz öküz kadına değer vermiyor, her gün cinayet haberleri var, akademisyen kadını bile yaktılar...
@DanoneGünlükSut nerdesinöbüryarim adlı üyenin annesi zamanında çok vurdurmuş belli ki, ondan böyle diyor. haspa
Benim bile şu an aklım çelindi 😂 şaka Bi yana elbette anlaşamayacağın biri ise cidden paranın önemi yok para bugün var yarın yok
geçenlerede bulustuk görüştük cok centilmen biriydi :D
O zaman şans vermelisin umarım hakkınızda hayırlısı olur ikiniz içinde
İş arkadaşı var mı? 😂 😂
vardır herhalde, iş arkadasını konusmadım
mesleği ne 25 bin lira alıyor sana yalan söylüyorlar inanma
yok görüştüğüm kendisiyle doğrumuş :) bende çok şaşırmıştım
Çocuk hakkında sadece bunu bilmen senin adına üzücü
Etkilenmeye bak sen para seni bı yere kadar tatmin eder partnerinizi iyi seçin
Yalandır aylık 25. Bintl ne yav
yok doğru bende ilk duydumda inanamamıştım.
Neyse görmeden bı sonuca varma ama görücü usulü evlenme eskilerde kaldı artık
Onun beklentileri de yüksek olur ama, önemli olan senin ne hissettiğin. Sadece para için evliliği düşünme
Evlenmek istemiyorsan kendini zorlama.25 bin tl sana rahatlık değil pişmanlık getirebilir. Ama en azından bi görüşsen fena olmaz. Belki de hayatının erkeğidir.
Para mutluluk getirmez. Hayatını ufak seylere sevinerek gecirirsin
İstemeye gelirken 25 bin aylık kazanıyorum dedi heralde :D
Kusurlar örtülür zengin koca candır
dürüst kadın helal olsun, fakir adamın kimseye faydası olmaz, külliyen sıkıntı
@engnnnnnnnnnnnnn gerçekler net maalesef kimse çocupu ser sefil yaşasın istemez kadın kendini çalışır bi şekilde idare eder ama çocuklar olunca geçim zor herşeyi istiyorlar napayım aşkı romantizmi para olmazsa
yüzde yüz katılıyorum erkeğin çirkini olmaz fakiri olur 😅
Burdaki kıskançların dediğine aldırma bi tanış görüş
Karakteride iyise tipi falan bosver. Ben olsm kabul ederdim.
Zaten çoğu kadın için tip en son kriterdir.
25 bini duydum sonrasını önemsemedim kadınlar hala anlamadınızmı kadın katilleri ruhastaları bu sayede buluyosunuz cebine değil kalbine önem verin insanların
bence hiçbir şekilde önyargılı olma. belki oturuşu kalkışı tavırları çok hoşuna gidecek. beş prasız da olsa umrumda değil diyeceksin:) hemen evlenecek değilsin zaten. bi şans ver derim:)
İçin de heyecan oluyorsa ona karşı kabul et olmuyorsa boşver
O kişi kaç yaşında ama eğer sevmiyorsan evlenme zaten o da seni sevmiyorsa evlenmez 25 bin TL maaşı var çalışan bir kadını alır
yaşı 27 imiş.
Sen kaç yaşındasın
25
İşin var mı
üni. 3. sınıfım
O gelirle erkek bile tavlar sen ne diyorsun.
O 25bini nasıl kazandığı da önemli kariyeri karakteri
Biz sonuca bakariz nasıl olduğu umrumuzda değil
@berillanız iyi sen bu kafayla devam et
Gerçi o sende yok ama olsun ndmdödöd
Valla nasıl mutluysam oyle yaşıyorum haticeye değil neticeye bakmalısın yoksa çok kaybedersin
Hahahhaha kıyamam sana ya sen daha yolun başındasin boşver takılma öyle şeylere
Kafa yokmuş salla bu lafları salla böyle argo argo şeyleri hiç gerek. yok tatlim
selam bu zamanda evlilik çok sakıncalı vak ne dicem sana?
Ne dicen dayı?
Eğer ailen kararlarına önem veriyorsa bir görüş bence bakarsın anlatırsınız beğenirsiniz birbirinizi
kacirma sakin.. eger dogruysa o maas asla kacirma.. akilli ol
yuh o ne ya atomu mu parçalıyor acaba 😂
25 bin aldığına emin miyiz?
evett
Parayi duyunca kafan karışmış yoksa direk hayir derdin
erkeklerin bile karışmış benim mi karısmıcak :D
HAHAH
o nasıl bi yalan. boşluktan ne soracağını şaşırdı millet
herkesi kendin gibi sanma bebek
yaw he he.
Vermelisin. Tabi ama senin tahsilin ne?
üni 3. sınıfım henüzz
Bölüm?
Mezun olduğunda iyi para getirecek bir meslek ise okuduğun. Parayı değil kişiliği ön planda tut.
hadi hemen koşa koşa git ama kuma getirince ağlayıp buraya dönme 😅
Mesleği ne ben merak ettim
Hoho aradan cik ben evlenirim. Aramiza girmeee
25 bin ne benim bile evlenesim geldi adamla aklını çeliyor para...
Ama huzur daha önemli milyoner olupta intihar eden insan sayısı çok...
Valla bence görmeden karar verilmemeli. tamam maddiyat önemlidir ama gördüğün an ki his onunla geçireceğin bir ömrün fragmanı niteliğinde.
Ne Şanslısın kız Şu devirde Görücü Usulü mu Kalmış Helal olsun 🤣
çook var
Tatlim ama para senin kuaför parana yetmez ki çok düşuk geliri ama
aylık 5 bin tl benim için çok büyük para, 25 bini hayal edemiyorum
O zaman ver gitsin
Kendini
O kariyer yapsin sen karı yer ol
İnşallah hayırlı birisidir
her şey maddiyat değil diyorlar asgari ücretle yasamaya calısıyorum boyle birini bulduysan kacırma
Önemli olm bu devirde hele
Karakterine göre ama parayla saadet olmaz parası için ok dersen bir gün mutlaka mutsuz olursun
Bir gör de parayı sonra hesapla...
Bence hiç düşünme derim baş nikahi
Mesleği neymiş ki bu parayı kazanabiliyor?
Karakteri iyi değilse napiiim ben o parayı ya
Aylık 25 bin küsur maaşı olduğunu söyledi.
Devire bak m k
Kesinlikle verme para gelip geçicidir bunu aylik gelirimin 60.000 oldugundan rahatlikla söylüyorum.
para huzur ve mutluluk sağlamaz kafalarınız uyuşmuyorsa yıpranırsınız
Konuş ama parasına bakma. Sonuçta parasına sarılıp uyumican
Neyine baksın afedersin
Konuş maddiyat önemli ama sen hoşlanmadıktan sonra para olsa da huzurlu olamazsın
Yazık... 25bin tl maaşı olan insan görücü usulü evleniyor. Rezillik.
25 bin dolar değil tl. Hem milleti böyle nasıl aşağılayabiliyorsun? Bu haddi nereden alıyorsun
Kimi aşağılamışım ve nerede dolar yazmışım?
Ve beğenip kötü yorum yapmak da pek ilginç doğrusu.
25bin TL size göre çok az bir para sanırım. Yazdığın cümlenin şimdi daha bir arkasındayım. Yazık adama.
Yazdığım*
Bence o adama coktan gorucuye giderler bos yapmissin
kalbinin sesini dinle bu dünyada olan herşey burda kalır sevgiye önem ver bence
Bir görüş yani kendin bak
Parayı duyunca nasılda aklın karışmış 😂😂😂
erkeklerin bile karışmış benim mi karışmasın be :D
haha aynen... benu alsin diyen bile cikabilir ($akasina tabii.. aa $dolar isareti koymusum buraya.. gozlerimden bile $isareti cikti napiyim
Keşke beni de 25klık bir kız istese :/:/:/:/
iyice düşünmen lazım.
para ne tabuları yıkar ne kapıları açar :D
aynen öyle :D
kız kardeşi felan yok mu 25000 tl aylık geliri olan onu da bana ayarlayalım :D iç göğesi de giderim :)
bi erkek kardeşi var uyar mı :D
yook işime yaramaz o :D zengin akrabası felan varsa 20 25 arası kız haber ver :D
Aylık kazancı elli bin olan da beni istiyor 😃 ben de hadir ordan güzel kardeşim diyorum.
Aferin
Maaşı sanki sana verecek 😄
en azından iyi yaşarız
Parası var diye evlenmeliyim diye düşünme
parasız yaşanmıyor ama
25 bin maaş mi be abartma
Neden abartsın benim abim 4000 kişilik bir fabrikanın genel müdürü ve 100 bin lira maaşı var bir mal bence 25 binlira
@Gönül_doktoru yaw maaş az yanı o diyom
sen ne kadar alıyorsun , 500 bin?
napcan vergi mi alcan
evet
@eeelif56 bnde istiyom :D
Oh oh bizi bulmaz böylesi nerde çirkinler var onları bulur.
Bordroyu iste ilk bulusmada.