Kisa boylu kız olmak kızın suçu degil, ama kısa boylu erkek olunca erkek niye suçlu?

Boyum yüzünden tercih edilmiyorum. 177yim. 150 kız olunca suç onun değil (ay bizim elimizde değil kısa boylu olmak yhaa). Ama 180in altında erkek olunca hep bir alay etmeler. Kısa boylu erkek mi olur demeler. Ya yazık degil mı bize? Kısa boylu kizlar tatlı diye onların haklarını herkes savunuyor biz olunca alay konusu falan. 150 küsür bir kizda ett öyle bir ego var peygamber katında Allah katında pislik. Bana kısa dedi yüzsüz bir şekilde. Birde aşık olduk sevdk. Önce bana dedi ki sen uzun değilsin ki dedi sonra habire boyumla alakalı imalarda bulundu Yanında da 185 bir çocuk vardı ikisi bana zorbalık yapti. İgrencsiniz gerçekten nefret ediyorum sizden.
Kisa boylu kız olmak kızın suçu degil, ama kısa boylu erkek olunca erkek niye suçlu?
Cevapla