Erkekler kısa boylu kızları alt ırk ya da kötü genetikli olarak görüp zorbalıyor ama uzun kızlarında ayağı büyük diye zorbalıyor?

170+ kızın ayağı 36 olamaz bilimsel olarak imkansız denge sorunu olur yoksa, ee kısa boylu kızlarıda zorbalıyorlar kötü genetik vs diye yabancı kızlar 175-180 bizim kızlar neden kısa falan diyorsunuz ama uzun kızlardanda 36 ayak bekliyorsunuz bu ne saçmalık?

Erkekler kısa boylu kızları alt ırk ya da kötü genetikli olarak görüp zorbalıyor ama uzun kızlarında ayağı büyük diye zorbalıyor?
Cevapla