Bu kız bana yazdı barışmak için ben tersledim baya bir süre sonrasında bir akşam yine bana yazmıştı cevap verdim barışacaktım sonra kız bir anda bana sevgilim var yazma rahatsız oluyorum dedi bende tamam mutluluklar dedim ertesi gün kıza ben yazdım 2 dk konuşmak için evinin yakınında bir kütüphanedeydim 2 dk gel konuşalım dedim sevgilim var anlamıyor musun dedi bende tamam sevgilin var anlıyorum dedim amacım senle barışmakta değil son kez 2 dk konuşmak istiyorum dedim engel attı 5 dk sonra engeli kaldırdı ben geliyorum dedi tamam dedim 5 dk ye ordayım dedi tek misin dedi evet dedim sonra kızı bekliyordum kütüphanenin önünde ki bir baktım bir oğlan bana doğru geldi ismimi sordu söyledim gel benle arka tarafa dedi kız bana sevgilisinin arkadaşını yollamış sevgilisi şehir dışında olduğu için , orda şunuda öğrendim kızın aslında 5 senedir sevgilisi varmış ama benimle kucak kucağaydı Allah bildiği gibi yapsın onu ikimizi bir yürütmüş
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer