Aşk İlişkileri konusunda 864 cevap paylaştı. Bir düşünce bu kadar kaba bir şekilde anlatılmaz. Bir kere evliliği seksten ibaret görmüşsünüz, zaten ilişkiye girebileceğiniz bir “kadın” olunca tek taş alıp almadığınızın ne farkı var ki? Evlenmeden de seks yapılıyorsa neden tek taş alasınız? Haklısınız tabii ki. Ben tektaş reklamlarında erkeklerin aşağılandığını görmedim. Siz eşinize evlendiğinizin göstergesi olarak bir şey almayı aşağılık bir şey olarak görüyorsanız, orası ayrı tabii. Tek taş değil de, daha anlamlı başka bir şey de alabilirsiniz, eğer derdiniz tektaş ise. Kadın eşinin yemeğini yapsın, sevsin, donunu yıkasın, kölelik olmasın değil mi? Bu işi severek yapıyorsa bir kadın bu kölelik değildir, kocası da karısına bir bardak su getirebiliyorsa, ev işlerinde payı oluyorsa bunun adı evliliktir. Sadece adı Evlilik olanlara laf ederim. Ama madem sizin arabanız var, içine “kadın” atıp evlilikten bütün beklentinizi alıyorsunuz, bana düşmez tabii ki. Tek taş meselesine gelecek olursam, kapitalizmin hayatımızın her alanında parmağı olduğu gibi burada da var. Tıpkı kadınlara etek erkeklere pantolon, kız çocuklarına barbi erkeklere araba, black friday gibi saçmalıktan ibaret bir şey. Bunu açıklamak isteyip çok kibar bir şekilde anlatmışsınız.
31 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılAlınırsa biz daha çok seviniriz ama sahte de olsa benim için kafidir yeterki bir yüzük olsun aramızdaki bağı gösteren ister 10 tl olsun farketmez benim için biri gördüğünde en azından o kıza yanaşamasın ah bu kız sözlü ya da evli diye ve herkesi aynı kefeye koyman hiç hoş olmamış maddiyata düşkün olan vardır maneviyata düşkün olan vardır ben eşim olacak kişi gerçekten adam gibi adamsa fakir olsa da tercih ederdim
00 Yorumla
+1 yılHayır, neden bir erkeği anlamsız ve gösteriş budalası çevreniz için masraf yapmak zorunda bırakıyorsunuz? Içinden geliyorsa hediye alır. Gelmiyorsa terbiyesiz tavırlarınız için zorlama şekilde borca giriyor ve bir değeri kalmıyor..
30 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 605 cevap paylaştı. Bizim kızların hiç birinin hakketigini düşünmüyorum bro sonuna kadar haklısın düşüncelerinde 👏
30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
+1 yılTurk kızına ekmek bile almam. Hak ettiklerini düşünmüyorum çünkü. Giderim alçakgönüllü, mütevazı, sadık, dürüst Rus sevgilime alırım hem Türk kizi ne alaka anasını satayım. Şu karantina geçsin alıp Rusya'ya goturcem sibiryanin ortasında evlenme teklifini edicem sashama. 2 sene oldu yeter. Hem evlenmek istediğini yavaştan caktirmaya başladı 5-6 aydır, ben de istiyorum hem evlenir giderim Rusya'ya.
Türk kızından uzak durun aga, bırakın tektasi , tahta yüzük bile almayın. Turk kızı, namusunu en çok erkekten koruyup en fazla aldatma potansiyeli olan tek varlıktır. Aman diyim yaklaşmayın, türk kızı evlerden ırak olsun. Rus kızı iyidir 2 senedir sevgiliyiz toplasan 2-3 kere kavga etmişizdir o da benim yüzümden ama büyük kavgalar değildi.
Turk kızını Allah uzak etsin ne tartışabiliyorsun ne laf anlatabiliyosun. Şunu yapma rahatsız oluyorum, ben senin sevgilinim ve bu hareketin beni rahatsız ediyor diyordum " sen geçen sene şunu yapmistin " diyip üste çıkmaya çalışıyordu, o yüzden turk kızını boşverin. Turk kızıyla anlasabilen erkek alttan aliyordur, net. Ben belli bir yaşa gelmiş kimseyi alttan almayı savunmuyorum, çocuk mu bakiyoruz kardeşim? Her dediğine evet de, tartışma, haklı da olsa erkek özür dilemeli, 2 dakika geç cevap verince yarım saat seni beklemesi ( hiç sormuyor bile ne oldu diye. Kafasında senaryo yazıp oynuyolar. Sorsana niye geç cevap verdin diye, biz de söyleyelim sebebini )... Bunlar bana ters aga. Hayırdır? Çocuk mu bakiyoruz? O yüzden boşverin türk kizini. Daha saysam burada roman olur da kısa keseyim. Hadi selametle beyler, Allah hepinize bir rus kızı nasip etsin ki benim gibi cenneti yaşayın siz de.01 Yorumla- +1 yıl
Bekletmesi *
bir kadın olarak tek taşı evet ben de saçma buluyorum ama aşağılayarak diyen varlığa alıyoruz bana ne daha fazla kız atarım araba alıp? çok iticisiniz. her neyse aslında özel hissettirip bir hediye olarak başlamış büyük ihtimal sonrasında gelenek haline gelmesi garip. Hem bence seni cidden seven bir kadına tek taşla değil taşla da gitsen sana neden tek taş değil diye soracağını sanmıyorum soruyorsa doğru kişiyi bulmamışsındır ki her gün farklı kız atarım arabama diyen birisi olarak da seni cidden seven birisini zor bulacağını düşünüyorum bulsan da artık emin olmazsın herkes gibi göreceğin için. iyi geceler
20 Yorumlane yani sevdiğin kadına bir tek taşı fazla mı görüyorsun çok saçma bir düşüncen var ve tektaş dediğin kadar pahalı değil 2,5 3.000 lira arasında bir tek taşta alabilirsin önemli olan aldığın tek taşın büyüklüğü küçüklüğü değil onu sevdiğin kadına verip onunla bir ömür sürdürdüğün düşünmen çok saçma bir düşüncen var sevdiğin bir kadına yüzüğü bile fazla görüyorsan dediğin gibi evlenme git al altında bir araba at kızları arabaya ama unutma hasta olduğunda bir durumun olduğunda o tek taşı fazla gördüğün kadın gelip senin yanında durur ama arabana attığın kızlar suratına bile bakmaz demek istedim sadece şunu da söyleyeyim evet almak zorunda değilsiniz ama hayatınızı paylaşacağız bir insanı da'yüzük fazla değil bence
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılAslında biliyorrmusun kadınlar her nekadar azınlıkta olsalarda bize öyle ya da böyle muhtaçlar. Ama bizim türk erkekleri resmen tıpalarını havaya kaldırıyor bu kadınların. Yok ayaklarına kapanmalar, yok sabaha kadar kapısında beklemeler ve neler neler. Buyüzdende kadınlar kendilerini bir halt sanıyor.
20 Yorumla
+1 yılŞunu fark ettim. Reklamlarda erkekleri aşağılıyor demişsiniz. Ama burada da siz kadınları aşağılıyorsunuz. Ayrıca sanki kadınlar bir tektaş için evleniyor gibi gösterirken sende kadınları seks objesi olarak görüyorsun. Bu da o yattığın kadınlardan aşağı kalır yanın olmadığını gösteriyor. Bence o gösteriş meraklısı kadınlar ile senin seviyen aynı düzeyde. Yani sen öyle kadınlara layıksın.
Şimdi soruya geçelim. Kattığın kaba görüşü dikkate almaksızın erkekler kıza tek taş almak zorunda değil. Seven insan sıradan bir yüzüğe bile kanaat eder. Önemli olan o yüzüğü o kadına takabilecek yürek olmalıdır.51 Yorumla- +1 yıl
Helal kız sana
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖncelikle üslubunuz daha güzel olsaydı daha çok hak verebilirdim size. Maddi durumu iyi olmayan birinin borca girip parayı alt tarafı bir yüzüğe yatırmasını şahsen istemem. Son derece tutumlu belki biraz cimriyim ve yanımda duracak erkeğin de tutumlu olmasını dilerim. Ancak maddi durumu iyidir kadınını sevindirmek ister hoş ve güzel bir jest olur açıkçası ama şart değildir. Ayrıca tüm kadınlar takı meraklısı olmuyor. Siz yanlış kadınlara gidiyorsunuz hep. Şahsen yüzük, küpe, kolye bilezik falan hiç sevmem. Seveni var sevmeyeni var bunların. Bu arada otuz bin TL verip hangi iyi arabayı alabilirsiniz çok merak ettim gerçekten. Ve yüzüklerin hepsi bu kadar pahalı da değil haberiniz olsun. Bir şeyden şikayet etmek için önce düzgün veriler kullanmalısınız ki daha çok ciddiye alınsın. Ayrıca zaten sürekli arabaya kız atma düşünceniz varsa o zaman evlenilmeye layık biri değilsiniz çünkü sadık değilsiniz. Sonuç olarak bana göre de saçma lakin sizin üslübunuz da saçma olmuş.
10 YorumlaŞahsen, tektaş sevmiyorum. Günlük takılacak bir yüzüğe o kadar para verilmesini de doğru bulmuyorum. Güvence olur desek, işçilik payından düşülüyor zâten...
Bütçesine uygun, zarif bir beyaz altın tasarım yüzük olabilir. Şart mı? Bence değil...
Uslûbunuz, hoş değil.40 YorumlaDünyada (anam, bacım, kızım, sevdiğim hanımlar hariç diyerek) herhangi bir kadın için kılımı kıpırdatmam.
Ancak geçenlerde bir hanım gördüm. Kocasının ağzının içine düşecek neredeyse, resmen deli oluyor kocası için. Kocası da tam bir beyefendi.
İşte öyle hanımlara dünyayı versem yetmez.
Yani diyorum ki hak eden kadına verin, hak etmeyene bir saniyenizi bile esirgeyin.40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Ya bırak abi tek o olsa gene iyi bunun çiçeği var yıl dönümü var evlilik teklifi var, var oğlu var , mk herşeyi erkek yapıyor , kadınlar ye babam ye , sömür babam sömür
27 Yorumla
Soran+1 yılYapma kanka bu kadar basit
Soran+1 yılZorunda değilsin yani bir mecburiyet yok
Soran+1 yılHelal olsun ne güzel. Fikri ve hayata bakış açısı olan insanları seviyorum. Sonuçta beynini kullanabiliyorsun kardeşim bu çok iyi birşey seni gerçekten tebrik ederim dalga geçmiyorum yani
Soran+1 yılBro escort diye birşey var 😂 biraz avantajlarinizi kullanın.
Soran+1 yılAga yapacak birşey yok her istediğin olmaz. Sevmek sevilmek istiyorsun diye trilyonlarca para harcanmaz israf. Eğer olmuyosa da olduğu yere bırak.
Soran+1 yılKişiden kişiye değişir ben istemiyorum şahsen. Ailem beni sevgi açı yetistirmedi severdi ben de doydum buna , yalnızlık konusunda da kendimi, kendimle vakit geçirmenin yalnızlık olmadığı bilinciyle yetiştirdim , cinsellik konusunda da canım isteyince satın alıyorum
+1 yılAlmak zorunda değilsiniz tabi de abartmışsin biraz. Tektaş bu tektaş, 2 binlik de var 10 binlik de. Bütçesine göre ayarlar almak isteyen. Ama hayatını birleştirecegin kadın için bir tektaş parasının hesabını yapmayi mantıklı bulmuyorum. Soran ve soruyu beğenen arkadaşların kafa yapısına hayran kaldım
30 Yorumla
+1 yılSakın almayın çıcuklar ne pahalı hediye ne mal inanın pişmanlık Sonunuz iyi oldukça siz defwrsiz olursunuz terk edilirsiniz
35 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle katılıyorum
- +1 yıl
Yanlız şeytanın kovanına çomak soktun. Dolandırıcı şeytan i kadınlar felaket saldırır bu soruda sana. Tek geçim kaynakları bu
Soran+1 yılSaldırıyolar zaten siz ayık olun böyle şeyleri yemeyin bana yeter abi. Prim vermenin anlamı yok çünkü.
- +1 yıl
Ben herseyğn çoktan farkına vardım. Bnmde amacım bu gercek yüzleri ni çıkartmak. Ama erkek ler çok aptal dinlemez seni
Soran+1 yılValla bizim artıklarimizla geçinir giderler o betalar zaten.
+1 yılBen biraz realistik bir insanım. Hiçbir işe yaramayan bir alyansa binlerce -onbinlerce lira vermek saçma olduğu için alma taraftarı değilim. Değil milyoner , milyarder olsam almak istemem. Parayla ilgisi yok , saçma bir olay.
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Sadece tek taşla iş bitse ben çoktan razıyım. Düğün bir erkek için en az 130.000 TL masrafa çıkıyor ☺️
23 Yorumla
Soran+1 yılValla kolesiniz abi hani alınıp yanlış anlama beni ama yapılmaz kendinize gelin bence artık 😕
- +1 yıl
Alakası yok kardeşim. Benim demek istediğim 30.000 TL'lik bir yüzüğü bu kadar dert ediyorsun, genel olarak hesaplayinca 130 bile az gelir. Sorun sadece maddi değil. Evlilikteki sorunlarda insanı kendinden soğutuyor. Bu zamanda evlenenler azınlıkta. Genelde benim gibi bekar yaşıyorlar.
Soran+1 yılİyi abi işte ne güzel benim demek istediğim cuzdaniniza ambargo koydurmayin artık o devir bitti bundan bahsediyorum ben de
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Zaten her kadının tek taşı yok
Zengin kocalar alır ancak karısına veya sevgilisine.
Sen niye bu kadar atar yaptın ki onlar sadece ticari reklamlar zaten bir kadın tek taş istiyorsa anla ki onun niyeti sen değilsindir. senin cebinle ilgileniyordur10 Yorumla
+1 yılhiç de zorunda değil herkesin tercihi farklı olabilir bu tarz yüzükleri seven olabilir imkanı varsa alınır yoksa bir insanı böyle bir yükün altında bırakmak insanlık değildir bu durumu yapan kişinin sevgisinden şüphe ederim ben, yüzük olunca sevgi var demek değil alt tarafı bi yüzük bu ya pahalı şeyler imkan oldukça olur
20 Yorumla
+1 yılBirincisi tektaş alıp - almamak size kalmış, keyfiniz bilir. Sadece incecik bir alyansla evlenen çiftler de gördüm ben. İkincisi fiyatlar pırlantanın karatına göre değişir, bin liraya bile tektaş yüzük var. Üçüncüsü otuz bin liraya düzgün ve temiz bir araba bulursanız bana da haber verin :))
10 YorumlaBencede alma zikkim alsinlar hatta en iyisi evlenme
28 Yorumla- +1 yıl
Attım internetten şikayeti cagirirlarsa gidicem sen ortaya çık varya olum of
Soran+1 yılKendi yaziyo ben bişey demiyorum iki saattir burada. Zoruna gitti herhalde
- +1 yıl
Yaz kullanıcı adını
Soran+1 yılHakaret etmeden önce düşünecektin
- +1 yıl
Kullanıcı adını ver uzatma
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. kocum zaten devir boyle Şu an farkli tatlar , veriyor zaten kizlar niye gidip birine cakilacan ki
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen doğru bı kıza niye cakilayim
+1 yılYüzük almak zorunda değilsin saf sevgiye inanıyorsan yüzüğün fiyatına değil yüzüğe bile takılmaman gerekir bu bir ayrıca 30 bin biraz komik olmamış mı tamam abartmışsın da sıvama bare o kadar da değil
1938 değil antik mısırdan beri yüzük takma geleneğimiz var bu arada o da iki olsun :)00 Yorumla
+1 yılBence zorunda değil, tektaş bence gerekli bile değil. Gereksiz ve pahalı bir yüzüğe bu kadar para verilmesi beni üzüyor 😏🙄
40 Yorumla
+1 yılBunu sevdiğin birine hediye almak, onun evli olduğuna dair bir kanıt olarak düşünerek alabilirsin. Her türden ve fiyattan yüzükler mevcut. Bizim adette kadınla erkek yarı yarıya alır erkeği para objesi olarak görmeyiz. Sen şu an çok dolmuşsun ve kendine göre haklı buluyorsun bu fikirde birinin evlenmesi zor evlenmezsen hayat senin saygı duyarım ama empati yapacak olursam bana bir yüzük bile hediye etmeyecek bir erkekle evlenmek istemezdim.
00 Yorumla
+1 yılEşime hizmet etmeyi kölelik olarak görmüyorum.. Tektaş gibi bir beklentimde isteğimde yok..
Ama sizin kullandığınız üslup hiç hoş değil almak istemiyorsanız almazsınız.50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDeğil, siz almayın. Yahu eşiniz olacak kadına bir tektaşın lafını yapıyorken ne olduğu belirsiz kadınlara sırf beş dakikalık zevk için neler vereceksiniz kim bilir.
TC erkeği sen her şeye müstahaksınn! 😅60 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNormal bir insan bir bardak su getirince kendini köle gibi hissetmez. Sadece erkekler mi kadınlar için para harcıyor sanıyorsun? Sen ona tektaş alırsın o sana almak istediğin beğendiğin bir saati alabilir veya bilgisayar telefon alabilir. Neden bu kadar parayı sorun ettin nedir bu isyanın anlamadım.
111 Yorumla- +1 yıl
:D tek taş al, söz yüzüğü al, nişan yüzüğü al, nikah yüzüğü al, bilezik al, düğün salonu tut, bisürü masraf et, gelin arabası bul, yüz görümlüğü, yok ayak bastı gibi gibi gibi gibi gibi daha nice şeyler masraf et :D köle değiliz demek su isteyince oluyor :D gelde isyan etme... su getirmek bi mecazdır. mecazdan anlamadığın için isyanını da anlamamışsın ikisini de açıkladım şimdi hak ver adama
Cevap sahibi+1 yıl@BEYKOZ_LU yok bence siz anlamamışsınız. Zaten iki taraf da çalışıyorsa söz yüzüğünü de nişan yüzüğünü de ortak alırlar. Erkek gelinliği alır kız damatlığı alır. Düğün salonu da ortak ödenir, ev eşyaları da ortak ödenir. Eğer çalışmayan bir kızla evlenecekse zaten bu masrafları üstlenmeyi kabul etmiş demektir. Bu arada bunları her zaman erkeklerin ödediğini sanmayın. En yakın kız arkadaşım düğün salonundan ev eşyalarına kadar kendisi ödedi. Cimrilik yapıp masrafa girmeyecek adam da evlenmesin bir zahmet. Yarın bir gün çocuğu olsa mama da pahalı der aç bırakır herhalde.
- +1 yıl
bak ne güzel söylemişsin :D ortak ödenir ortak ödenir :D eşitiz eşitiz diyorsunuz ama ortak ödenince erkeğe nasıl davranıldığına çok tanık oldum :D bırak ortak ödemeyi sadece bir şeye yapamam deyince gördüğü muameleleri çok izledim :) sen daha hayattan ders alamamışsın sadece o arkadaşını görmüşsün çocukta nasıl yakışıklı kız da nasıl tipsizse artık parasıyla satın almış :D tıpkı erkeklerin tektaşla, altınlarla, başlık parasıyla satın alması gibi :)
Cevap sahibi+1 yıl@BEYKOZ_LU Neden bana ortak ödenince erkeğe nasıl davranıldığını gördüğünüzü söylüyorsunuz ki? Ben zaten bunun aksini savunuyorum farkında mısınız bilmem. Altınla parayla satın alma tabirini kullanmanız da ayrıca iğrenç. Kız tipsiz erkek nasıl yakışıklıymış diyorsunuz bir de yazık gerçekten düşünce yapınız ne kadar basit. Ben burda sorulmuş bir soruya cevap veriyorum siz ordan atlayıp bana düz beyinli insan cevapları veriyorsunuz. Hani benim ne söylediğimi bile anlamadan kendi düşüncelerinizi benim cevabımın altına yazmanızı anlayamadım. Bunları direkt soruya cevap olarak yazmanız daha mantıklı olurdu.
- +1 yıl
:) anlamamanı anlıyorum zaten sorun senin anlamamandı yorumunda anlamadım demişsin bende durumu anlattım yani sana cevaptı umarım bunu anlarsın :D zira sen hiç bir şey anlamamışsın sürekli anlamadım diyorsun anlatıyoruz onu da anlamıyorsun :D ha sen aksini savunduğunu iddia etmişsin ama aksini savunduğun yok "Neden bu kadar parayı sorun ettin nedir bu isyanın anlamadım." cümlen hiç aksi gibi durmuyor "Sadece erkekler mi kadınlar için para harcıyor sanıyorsun?" cümlende öyle ve diğerleri de öyle :)
Cevap sahibi+1 yıl@BEYKOZ_LU Evlenecek insan cebinde belli bir para varsa yola çıkabilir. Yoksa çıkamaz. Maddi durumu olan adam karısına alacağı tektaş ın veya onun bunun hesabını zaten yapmaz. Ben hangi düşünceye sahipsem burda onu savunuyorum. Erkeğin her şeyi ödemesi gerektiğini düşünseydim de onu savunurdum. Ben size kendi görüşünüzü direkt soruya yazın diyorum siz hala gelip benim cevabımın altına yüz kere anlamadın gibi şeyler yazıyorsunuz. Değişik bir düşünce yapınız var bunu kendinize saklayın veya soruyu soran kişiyle direkt paylaşın benim cevabımın altına yazmanız gerekmiyor.
- +1 yıl
iyi de sen aynı görüşü paylaştığım adamın yani benim görüşlerimin önemsiz olduğuna dair yorum yapmışsın ve yanlışsın buna doğrusunu yazmakta en doğal hakkım... kiii KS de olma amacımız da bu zaten. sizin yararınıza olmayan şeyleri önemsiz sayma çabalarınız var diye biz önemini yitirecek size cevap vermeyecek değiliz. çok rahatsız oluyorsan engellersin ha engellemiyorsan bu benim hakkımdır ama beni engellemiş olman seni haklı kılmayacaktır :) tüm doğru cevapları ortadan kaldırırsak yanlış cevap doğru sayılmaz bunu unutma :)
Cevap sahibi+1 yıl@BEYKOZ_LU Yine söylüyorum ben burda bir düşünceyi savunurken siz farklı bir düşüncede olabilirsiniz ve bunu soruya cevap olarak yazabilirsiniz. Ya da benim cevabımın altına da düşüncenizi yazabilirsiniz ama siz nedense benim buraya yazdığım şeyi aslında düşünmediğimi, yazdığım gibi değil de başka şeyler düşündüğümü falan söylüyorsunuz. Benimle ne alıp veremediğiniz var bunu çözemedim. Hayatla olan dertlerinizi istemsizce bana yansıttınız galiba.
- +1 yıl
:D sözlerinde hiçbir tutarlılık yok. zaten gizli üyesin senle ne alıp veremediğim olacak o bi yana aynı görüşü diyorsun yorumunda hiç bir şey adamın bahsettiğiyle aynı şeyler değil. hayatla olan sıkıntılarımı yansıtacak bir yer bir şey kalmadı bir sen mi kaldın? kaldı ki hayatta herkes sıkıntılıdır ama ben sıkıntılarımla başa çıkabilen güçlü bir adamım merak etme kimseye yansımaz. sorun ne biliyor musun parayı sorun etme al gitsin gibi ucuz tavrın. erkekleri salakmış gibi görmen. o da sana alır diye kafadan atman :D taraf tutmadan ne yazdığını anlayabilseydin keşke
Cevap sahibi+1 yıl@BEYKOZ_LU Bak işte ben de bunu diyorum. Soruyu soran kişi isyan ederek sormuş gördüğün gibi. Ben de ona parayı neden bu kadar sorun ettiğini sordum ve aynı zamanda manevi konularda olduğu gibi maddi konularda da tek tarafın özverili olmaması gerektiğini savundum. Siz de burada erkekleri salakmış gibi gördüğümü ve o da sana alır diye kafadan attığımı falan söylüyorsunuz. Yazdıklarımda herhangi bir saldırganlık yok argo kelime yok. Tam tersine salak, tipsiz, parayla satın almak gibi tabirleri kullanan, onu anlamadın, bunu anlamadın, tutarsızsın gibi cümleler kuran sizsiniz. Ben gayet düzgün şekilde açıklama yapıyorum kafadan atarak konuştuğum yok. Siz gece gece uğraşacak birisini aradınız galiba. Ayrıca ne kadar güçlü bir adam olduğunuzla ben ilgilenmiyorum kusura bakmayın. Burda özgürce fikrini belirten, tanımadığınız, herhangi bir fikrinizin bile olmadığı kişiye gidip 2 dakikada şöylesin böylesin demek saldırgan kişilik belirtisidir. Bence hayatı başka insanlara karşı daha anlayışlı yaşamaya çalışın. Uzman psikolog olarak size tavsiyem budur. İyi geceler.
- +1 yıl
İşte paranın sorun olmadığını meselenin salak yerine konmuş olduğunu anlatıyorum anlatıyorum ama yok senin birşey anlamaya niyetin yok. Adam haklı isyanında bu isyan biçok erkekte var ve haklıyız 10 sene çalışıp kazanılan parayı istiyorlar veya masraf oluyor bunu neden harcayalım hemde böyle kadınlara... Salak mıyız hayır değiliz
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlfa olan biri böyle bi yazı yazmaz git önce alfanın anlamını öğren öyle konuş alfa erkek demek sevdiği kadına değer veren 50 kızla yatıp kalkmayı hayal etmeyen sevdigini el üstünde tutan kaliteli erkek demek sen bi kendi yazdigin yazıya bak bide kendini alfa olarak gormuyo mu böyleleri :D gülesim geliyo sen kesinlikle alfa değilsin önce onu bi anla, hepsi 30 bin lira değil ayrıca küçüklüğüne göre fiyatı düşüyor onu da alamiyosan hiç evlenme zaten sen bu cimrilikle mk
110 Yorumla- +1 yıl
Adam diyor ki devir buysa. Anladin mi? Alfayim , betayim diye kendini bir grup da belirtmemis zaten. Cimrilikle ne alakası var? İlişkiye girmek istemeyen bir kıza " neden vajinan yok mu? " Diyor muyuz biz? İnsanlar bazı şeyleri yapmak istemeyebilir. Eşitlik diyip sonra da milleti damgaliyorsunuz şöyle böyle diye.
Cevap sahibi+1 yıl@hadioradanulan sana ne oluyor kardeşim her yorumun altındasın maydanoz gibi esitlikse bu da benim kendi görüşüm istediğim yorumu yaparım seni ilgilendirmez her yoruma atlama
- +1 yıl
Zoruna mı gitti? Hipergamik durtulerinizi başkalarını kullanarak tatmin edin sizin cüzdanınız değiliz biz. Milyarder olsam yine almam. Alan erkek de enayidir kusura bakmasın. Git kendine ak tektasi
Cevap sahibi+1 yıl@hadioradanulan yoo zoruma gittiği yok sg almıyorsan alma banane inşallah boyle buyuk konusuyorsun ya almam diye bu buyuk sözlerini yaptiracak biri cikar o zaman gorurum aliyo musun almiyo musun erkekler kadar eşşegi var mı bu dünyada en basiti yabancı bi kadın olsun güzel olmasına da gerek yok sadece yabancı uyruklu olsun bir iki güler yatar donuna kadar alır erkeğin 😂 özellikle de kafasız turk erkeğinin ahahaha 😂
- +1 yıl
Türk kızına yapacağına yabanciya yapsınlar bence de. En azından oturunca 2 kelime konusabiliyosun Türk kızı gibi cafeye girer girmez radar gibi kendinden güzel kız var mı diye etrafı taramiyorlar. Siz makyajinizi yapın filtrenizi hazirlayin doğru sokağa. Kendinizi tokmaklatip tecavüz iftirası atacak biri bulun
Cevap sahibi+1 yıl@hadioradanulan sen öyle boş kızlara denk geldin diye bu hepsini kötü yapmaz tıpkı türk erkeklerinde olduğu gibi iyisi de kötüsü de var senin anan bacin da türk unutma siz kendi milletinizi ezip yabancıları övmeye devam edin bu kafayla daha çok sıçarlar 😂 ki inşallahta hep öylelerine denk gelir sen ve senin gibi kafada olan erkeklere ☺️ umarım bi yabancıyla evlenirsin de bi guzel sicar senin ağzına donuna kadar da alip tekmeyi basar:de
- +1 yıl
Beddua sahibini bulur. Türk erkekleri eşek demeden önce düşünecektin. Yeni mesleğiniz olan evlenip boşanıp nafaka yemeye devam edin haysiyetsiz Türk kadınları hadi naş size verecek parası yok yeni neslin dayilarla evlenin
Cevap sahibi+1 yıl@hadioradanulan sende onu büyük konuşmadan ve maydanoz olmadan önce düşünecektin ne zaman buyuk konuşursan başına gelir yaşadığın zaman hatırlarsın bu lafı, benim evlilik gibi hayallerim yok beyni bos eşşek 😂 genel konuşma, haysiyetsiz türk erkekleriyle evlenip başımı yakmaya niyetim yok ☺️ sizin gibi karaktersiz cimri kalitesiz gözü hep dışarda olan beyinsizleri kim ne yapsın ama illaki arada iyi olanları da vardır senin gibiler benden uzak olsun ama iyyyy allah düşmanımın başına vermesin
- +1 yıl
Ahahhshshs 15 lik ergen kezban Türk kızı konuşuyor. Ekmegimize taş koydu zorumuza gitti demiyo da maydanoz olma diyor k. hpe seni. Allah Türk kezbanlarini ne dostumun ne düşmanımın başına versin uzak durun insanlardan nafakaci pislikler soysuzlar sizi 😂 , iftiraya atmaya , nafaka yemeye devamkeee
Cevap sahibi+1 yıl@hadioradanulan he ya senin konuşmanla ekmegimize taş koyulacak aynen 😂 yemin ederim beyin yok ya daha bi bbok bilmeden karsidakinin yasini nasil biri olduğunu gormeden konuşan cahil tiplerdensin işte seni adam yerine koyup cevap vermişim daha ne istiyosun 😂 senin gibi karajtersizler asıl uzak dursun kızlardan burda böyle konuşup heryerde kız kız diye ağzını akıtarak abazalik yaptığına eminim oc seni 😂 hadi sg şimdi fazla bile cevap verdim
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa 30 bin lira ne saçmalamayın. Düğüne derneğe koltuk takımına harcayacağı parayı düşünen insanlarla ( kadın erkek farketmez) hayat geçer mi? Bu dediğimi cimrilik için de geçerli. Ben düğün yapmayı bile düşünmüyorum. Gelecek olan insanlar zaten mutlu olmayacak illaki bir şeyler bulup konuşacaklar. En özlerle yenilen yemeğin değeri paha biçilemez. Merhabalaşmadığım sohbetim olmayan insanlarla niye en mutlu günümü geçireyim. Alırım kocamı gezer tozar yerim valla misler gibi. Yüzüğün falan hiç bir önemi yok. Gönüller bir olsun...
18 Yorumla
Soran+1 yılKardeş dayatma gibi olmuş artık bu. Cimrilikse evet cimriyim.
Soran+1 yılYani niye aldığını sorgulamak cimrilikse cimriyim
Cevap sahibi+1 yılben onu demedim ki yanlış anlamışsınız ben onu demek istemedim yüzüğe 30 bin lira vermek saçmalık zaten ama atıyorum tatile bile gidip böyle eğlenmez etmezseniz de paranın anlamı yok doğru kullanmak önemli olan tatile de gitmeyebilirsiniz mutluluğu sağlamanız önemli para sorun olmasın demek istiyorum ne cimrilikle ne bollukla yanlış anladınız beni
Soran+1 yılNe yanlış anlaması bu dediğim cimrilik için de geçerli demişsiniz işte yukarı da ben de diyorum ki ee öyleyse tamam cimriyim 😂 sıkıcı geliyor artık böyle yok düğün masrafları erkek de , tektaş alsın şöyle yapsın böyle yapsın falan anlatabildim mi? Para mı bir ev dükkan aldıktan sonra harcarim zaten
Cevap sahibi+1 yılay ben anlatamadım derdimi herhalde ajdgklaş mutluluklar
Soran+1 yılAbi sen beni anlamadın ki ben burada ki bir dayatmadan bahsediyorum sen bana ne diyosun 😂 sana da
Soran+1 yılBen ne diyorum insanlar ne diyor bana
- +1 yıl
Kızım bırak bu gerizzzzzekalı anlamıyor cidden gerizekalinin* önde gideni
+1 yılOrtalama bi tektaş 2 bin tl
30 bin tl bile olsa şimdi 30 bin tl ye hangi araba var la söyleyim fiat uno 98 model, opel corsq 94 model senin arabana gelcek kız da tofaşına gelmez
İstemiyorsan alma kekocan git bi tektaş fiyatlarına bak42 Yorumla- +1 yıl
+1 yılBiliyor musun
Baya haklısın
Onun yerine evlenip eşinle gezersin çocuğa yatırım yaparsın felan. Bir yüzük için çok pahalı.20 Yorumla
+1 yılseni bu kafanla ancak para için severler zaten, almazsan alma aw aşağılayıcı iğrenç üsluplu birisin hak ettiğin gibi birini bulursun elbet lşxckşxlc
45 Yorumla- +1 yıl
Senin üslubunda çok güzelmiş " almazsan alma a.. q "
Adamın dinine küfür ediyorsun da sen de çok Müslüman degilsin demiş bir atasözümüz. Ee tabi senin gibiler anca milletin eline bakar zaten - +1 yıl
@hadioradanulan oltadaki balığın cinsini anlamamışsın, çırpınmasına isyan ediyorsun sen de... Kız senin yazdığını diyor, tektaşı taksın beni köle yapmasın.
- +1 yıl
Hem tektaş taksin hem de kölem olsun diyor bu deyyuz
- +1 yıl
@hadioradanulan iki cümleyi anlamayan kıt beyinlinin tekisin meşgul etme aw hadi yol al anlayan anladı
+1 yılKral sen benim haykıramadığım sesimsin ksldkdıkdç çok haklısın
20 Yorumla
+1 yılHer ay farklı kız atarım kısmı olmasaydı imzamı atardım.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılzorunda falan değil dedeleriniz ebelerinize tektaş mı alıyodu zamanında saçma sapan şeyler çıkarıp duruyosunuz
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılTabii ki hayır eski köye yeni adet , nerden çıktı bu tek tas merakı bu kızlarda , sanki annelerinde hep vardı :)
229 Yorumla- +1 yıl
@Cramella Türkiye’ye
Sonradan gelmiş adetler bunlar - +1 yıl
@BEYKOZ_LU biz burda zorunluluktan bahsetmiyoruz bana gore pırlanta hayatta bir kere alınan ozel bir sey
- +1 yıl
@BEYKOZ_LU hayatta bir kere alınmaz parası varsa adam karisina istediği zaman alır pırlanta , yaş gününde alır doğumunda alır ama bunu dayatmak erkekleri çok maddi sıkıntıya sokuyor aynı şekilde altin taki istemek de kötü
- +1 yıl
Bunu Caramellaya yazmıştım
- +1 yıl
@Masmavi100 Evet bende bundan bahsediyorum
- +1 yıl
@BEYKOZ_LU evlenirken böyle saçma sapan seyler icin dünya kadar borca giriliyor , sonra bu borçları ödemek için girilen stresten evlilik güme gidiyor
- +1 yıl
@Masmavi100 beni etiketlemişsin :) aynı şeyleri söylüyoruz sıkıntı yok :)
- +1 yıl
@BEYKOZ_LU evet yanlışlıkla seni etiketledim :)
- +1 yıl
@Cramella bir aylık maaş o dediğin
- +1 yıl
@Cramella Bu arada dugun istemediğin için de tebrik ederim seni 🌷
- +1 yıl
@Masmavi100 yanlışına kurban :D
- +1 yıl
@BEYKOZ_LU ben hiç bir sey istemedim ki sadece bir yuzuk. istedim
- +1 yıl
@BEYKOZ_LU ne alakası var nikah dediğin gidip 5 dk da kiyilabilecek bir sey
- +1 yıl
@BEYKOZ_LU çok yüklenme kıza
- +1 yıl
@BEYKOZ_LU onu onlara anlatacaksin bana degil esimle isimiz ortak ikimiz de kopekler gibi çalışıyoruz harcadığımız kendi paramız
- +1 yıl
@Cramella işte zaten adam da öylelerine anlatmış @Masmavi100 de bunu anlayıp yorum yapmış sende kalkmış anamda var diyorsun :D şimdi de kalkmış onu onlara anlat diyosun Allah aşkına sen ne dediğini biliyor musun :D
- +1 yıl
@BEYKOZ_LU evet ya düğün istemiyorum demiş , şimdide eşimle ortak iş yapıyoruz demiş , düğün istemedim demeliydi belki de Türkçeyi iyi kullanamıyor o nedenle anlamıyoruz
- +1 yıl
@Masmavi100 belki de dediğin gibi "Türkçeyi iyi kullanamıyordur." deyip atlamalıyız üzerinden :)
+1 yılKadınlar iyi kudurmuslar yalnız. Bence de almak zorunda değiliz düşünmüyorum da zaten. Kadınlar gitsin kendilerine başka bir yer den cüzdan bulsunlar elin kizina harcayacak param yok. Çok isteyen alır kendine.
25 Yorumla- +1 yıl
Elin kızı dediğin sevdiğin kadın olmuyor mu? almak tabiki kişisel tercihin
- +1 yıl
Yorumlar hoşuma gitmedi. Fakir , cimri vs vs vs... Birincisi " eğer ki devir buysa" demiş adam
İkincisi cimrilik ve fakirlik ne alaka? Ben ilişkiye girmek istemeyen kıza " niye ya vajinan mi yok? " Diyor muyum ki fakir cimri deniliyor? Tamamen israf bu. İsteyen kadın zaten ev düşmanıdır gereği yok oylesinin - +1 yıl
Bir şey sorcam sürekli kopyalayıp yapıştır mı yapıyosun çünkü aynı yanıtları diğer yorumların da altına yazmışsın
- +1 yıl
Hayır yapmıyorum yazıyorum bunları elimle çünkü düşüncem bu şekilde. Yazılanlar saçma şeyler resmen ekmegimize taş koyma der gibi adamı lince tutmuşlar ufak bir yerden yakalayıp. Kimse kimseye birşey yapmak zorunda değil abi vazgeçsinler artık şu huylarından. Kadınlar artık çığrından çıkmış bu ülke de çocuğumu emzirmek zorunda değilim diyen kadınlar destek alıyor kendi parasıyla birşeyi almak istemeyen adam lince tutuluyor saçmalığa bak yani.
- +1 yıl
Şahsen düğün ve pahalı yüzükler beni çekmiyor ama isterim güzel bir yüzük falan gümüş de olabilir sadece güzel olsun ve anlamı olsun bence yeter
+1 yılSeni aşağılıyor tamam ama senin şu an yaptığın ne peki?
21 Yorumla
Soran+1 yılÇarpıtma konuyu ne demek istediğim çok açık
Tek taş, kına gecesi, nişan, düğün bunlar bana çok gereksiz geliyor nedense. 😂 Gelinliğe para vermek bile gereksiz. Böyle düşündüğüm için çok fazla uzaylı muamalesi gördüm ama ben böyle düşünüyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılsen Eşine bir bardak su getirince kendini köle gibi hisseden " ben köle miyim " diyen bir varlığa hediye almak zorunda değilsin (ama sevgiline ne servetler döküyorsundur kim bilir) evlenme o zaman abi. Her kadını da altın pırlanta tektaş düşkünü sanma, demek ki paragöz kadınlarla birlikte oluyorsunuz ki sizden yüzük istiyor bence de enayisiniz
324 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBi de kadın bile diyememişsin ne kadar yazık karşı cins ne qqq
Cevap sahibi+1 yılKendince haklı olabilirsin ama detayın çok kışkırtıcı ve kadın düşmanı bir yazı olmuş
Soran+1 yılKardeşim biz yaşadığımızı , duyduğumuzu söylüyoruz ne eksik ne fazla. Parasını benim odedigim birşeyin reklamında dahi ben asagilaniyorum farkında mısın? ya da neden bir kadının huyuna gitmeye çalışmayınca kadın düşmanı ilan ediliyorum? Zorunda değilim bu kadar basit hiçbir erkek de zorunda değil
Soran+1 yılBu arada karşı cinsi ben yazmadım soru vitrine çıkınca " karşı cins " diye duzenlemisler. Yoksa neden tektaş almak zorundayız diye sormuştum
Cevap sahibi+1 yılOna kalırsa reklamlarda hep kadını cinsel obje gösterilince de ben aşağılanıyorum. Reklamları baz alırsak ohoooo.
Soran+1 yılGayet memnun kadınlar bundan toplum da yer alıyoruz diyorlar buna tepki gösteren de erkekler zaten. Yani ben erkeğin tepki gösterdiğini gordum kadına rastlamadim
Cevap sahibi+1 yılGösteren kadınlar da var denk gelmemişsin
Cevap sahibi+1 yılAksine erkeklerin daha çok hoşuma gidiyor
Cevap sahibi+1 yılHoşuna
Soran+1 yılTepki göstermekle olmuyor dışarı da yine erkeklerin hormonlarını tatmin etmekten ileri gidemiyolar. Başarısıyla giremedigi her ortam da taciz edildim diyip insanlari karalayarak girmeye çalışanlar da var.
Soran+1 yılBakıp " of ne düzerim , k. hpeye bak " tarzı laflar hoşuna gittiğini gosteriyorsa erkeklerin haklısın
Cevap sahibi+1 yılEvet maalesef ki böyle bazıları giyim kuşamlarını bile erkeklerin beğenmesi için kombin edenler var onlar adına üzülüyorum
Cevap sahibi+1 yılTamam aga tamam gel kökümüzü kazı sen de rahatla biz de
Soran+1 yılToprağım hadi algı yaratma mevzuyu çarpıtma işine bak.. ben öyle birşey mi dedim? Kırk takla atmanın anlamı yok adamlar istemiyor işte bu kadar. Kendi kokunuzu kazidiniz zaten bizim yapmamiza gerek yok
Cevap sahibi+1 yılHıhı öyle amca inşallah hiçbir kadınla karşılaşmazsın ömür boyu
Soran+1 yıl21 yaşındayım amca değilim. Parası benim cebimden çıkan bir konu da şu yapılan cirkeflige bak ya 😂 bedduan döner seni bulur. Rahat ol cok kız var etrafımda sana birşey kanitlamak zorunda değilim hadi git sütünü iç ve zibar
Cevap sahibi+1 yılZıbarmak için henüz erken istersen sen zıbar bu saatte 😂 daha bu yaşta cimriysen o etrafında olan kızların aklı yok demek ki, kullandırtmak istiyorlar kendini anlaşılan
Soran+1 yılCimri? S. lak değil nasıl somurucekler desene sen şuna. Cimriymis... Peh 😂 madem bu kadar önemsiz birşey kadın da çok seviyorsa tahta yüzükle de yetinsin tektasa ne gerek var? Hadi bacım hadi köyüne dön
Cevap sahibi+1 yılŞehir doğumluyum bebeğim sen dön köyüne, tahta yüzük rağbet görmüyor 1, pırlanta yüzük boşsa niye üretiliyor 2
Ya çok boş sohbet oldu sen biraz daha olgunlaş 😂
Soran+1 yıl15 16 yaşında cagalarla muhattap oluyorum. Senin gibi paragöz kadınlar için uretiliyor niye uretilsin
Soran+1 yılŞehir dogumluymus... Neresi Bayburt?
Cevap sahibi+1 yılAynen bayburt? Cagalız he sen doktoralı mısın 😂
O zaman hayranı olduğun hollywood kadınları da paragöz senin için he?
Soran+1 yılHadi bacım hadi seninle uğraşamam git başka yer de kudur. Dilini issir zehrini içine akıt paragöz.
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 komedyen ol bence maço maganda tip iyi yakışır sana amca
Nekadar kadınları sagısız bir şekilde dile getiriyorsun. Sen zaten alma tektaş felan bu kafayla!
35 Yorumla- +1 yıl
Ya sen desene şuna hipergamik durtulerimizi tatmin edecek erkekler elden gidiyor diye. Yazıyı anlamak isteyen anlıyor zaten rahat ol. Adam diyo ki " eğer devir buysa tektasa verecegim parayla araba alırım " siz arabaya düşeriz gibi bir algı yarattınız adamın sucu yok. İstisnalar da kaideyi bozmuyo yani
- +1 yıl
Ya zaten kadınlarla tartışmaya girmiyorum bu ülke de bir şeyi kabul etmeni de beklemiyorum. Bu ülke de son 17 yıldır hatasını kabul eden tek kişi Osman Gazi köprüsünün halatı koptuğu zaman intihar eden Japon başka da kimse yok. Bu yüzden bu ülke bu hâlde zaten.
- +1 yıl
Tartışırken hatanızı görmek değil niyetiniz galip çıkmak olduğu için ne haliniz varsa görün uğraşmıyorum
+1 yılAlmak zorunda değilsin sana silah zoruyla aldıran varmış gibi ne bu sitem. Yüzüğün tasman olsun sen bu kafayla evlenme sakın.
21 Yorumla- +1 yıl
Deli s*kmiş bunu kudurmuş baksana
Gizli Üye(18-24)+1 yılzor iş bu yüzden evlenmeyi düşünmüyorum çok masraf çıkıyor bide iş bulabilme şeyi var
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Aptallarla birlikte olan aptallariz.
31 Yorumla
Soran+1 yılAh ah bı Rusya'ya gitseyfim
+1 yılHayır değiller. Belki parası yoktur. Empati kurmak lazım.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 436 cevap paylaştı. Değil bence.. sadece kadınlarda bir özenti o oyuzden takıntılilar o konuda
11 Yorumla- +1 yıl
Hediye almak tabikide güzel birşey... ama bu kadınlar değerlerini böyle eşyalarlami ölçüyor belirliyor. O Yüzden böyle değersiz kalıyorlar.. erkekler isteyip bekliyormu.. ben kadınım ama eşyaya o gözle bakmıyorum kesinlikle.. aciz insan olsun diye tuttutur ve çoğunlukla etrafa gösteriş olsun özenti olsun diye
Olum tektaş çifttaş boş en iyisi alyans...
22 Yorumla
Soran+1 yılHepsi boş hacı
Soran+1 yılAynen öyle zaten sevenin de hali ortada ne gerek var
Aşk İlişkileri konusunda 590 cevap paylaştı. Zorunda değil. Eğer içinden gelmiyorsa almasının bir anlamıda yok
00 Yorumla
+1 yıldetayı okumadım ama tektaş sevmem zaten baget severim 😀
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBana alın ben o kadınlardan değilim 🥺
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki kardeşim umarım alan biri çıkar sana.
+1 yılNe ağlamışsın arkadaş ya..
2.000 tl ye de var 20.000 TL ye de bütçene göre takıl almak istemiyorsan da alma 3 kuruşluk şey için bu kadar çirkeflik yapılmaz40 Yorumla
+1 yılSen önce üslubunu bi düzelt sonra tektaş mevzusunu yaparsın
11 Yorumla- +1 yıl
nesi varmış üslubunun? kadınlar haklı olmayınca kuduruyorsunuzya :D kudurun :D azıcık kadın olun demiş adam doğru demiş. yok tek taş yok altın yok bilezik yok yüzük al babam al eee sonra bide köle miyiz biz deyin! köle değiliz altın vermeyin tektaş almayın eşitiz diyen kadını görmedik daha
Gizli Üye(25-29)+1 yılHeleki maddiyata takılmak çok saçma önemli olan o yüzüğün manevi degrei deyilmi sahtesini tak yani ne fark eder millete gösteriş işte
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@BEYKOZ_LU yo dinlemedim ne olmuski
+1 yılben kadıım şahsen tektaş cidden ilgimi çekmiyor nedenini bende bilmiyorum para israfı bence jsjsjs
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet her kadin senin arabana binmek icin can atiyor cunku
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen çok dolmuşsun, seni kim kudurtmuş bilmiyorum ama sen alma arkadaş, sorun değil...
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim evleneceğim adam bana o yüzüğü almak zorunda nokta
17 Yorumla- +1 yıl
Senin gibi bir kadınla aklın başında biri evlenmez, nokta.
Cevap sahibi+1 yıl@BEYKOZ_LU keske nişanlımi tanisan ya da beni o zaman daha anlamlı bir yorum yapardın
Cevap sahibi+1 yıl@BEYKOZ_LU kendim karşılığında mi nerden biliyorsun benim ona ne verdigimi
Cevap sahibi+1 yıl@BEYKOZ_LU evet farkındayım
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Mevcut gelenekleri desteklemiyorum.
30 Yorumla
+1 yılAdam haklı mk dağılın
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 984 cevap paylaştı. Tektaş var tek taş var 😁 o kadar pahalısını almazsın sende.
23 Yorumla
Soran+1 yılTektaş şu bu falan filan isteyenle bir saniye durmam , durulmasını da tavsiye etmem.
Soran+1 yılOnun yerine spora yazılırım , kitap alırım , PC alırım , PlayStation alırım , araba motor alırım yani kendime yatırım yaparım niye alayım ki? Birine neden paramı yedireyim? Almayan cimriyse , isteyen de paragöz dür , ya da seven erkek alır diyorlarsa ben de seven kadın tahta yüzükle bile mutlu olur diyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir bardak su getirince laf edene yüzükte almazsın bi zahmet
20 YorumlaAynen bende bu tektaş yüzünden ayrıldım dayatma yapıyorlar yok eşyaları peşin alcakmışım falan filan
00 Yorumla
+1 yılöyle birini sev ki mutlu etmek için elini tutman yetsin
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekürler sizin içinde aynısını diliyorum.
- Devamını Gör (38)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer