Yüzük takınca kendinizi daha da kısıtlanmış gibi mi hissediyorsunuz. Evli ya da nişanlı olupta aranızda yüzük takmayan gerek duymayan var mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılGözü çapkınlıkta olan erkek parmağına yüzük takmaz. Ben hobi olarak yüzük takıyordum birgün otobüste yolculuk yaparkan bir adam bana nişanlımısın diye sordu hayır dedim. O zaman neden yüzük takıyorsun yakışıklı adamsın kızlar yaklaşmazlar takma dedi o zaman anladım ki toplum o kadar dikkat ediyormuş yüzüğe :) Durum böyleyken yüzük takmayan mıknatıs takıyordur :)
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen oyle valla :) bende tam senin gibi dusunuyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılresmi ve önemli olan bu konuda tavrım net
evlenmeden nişan ya da söz olmadan
annem babam tarafından takılmayan yüzüge yüzük demem.
Kutsal bir olayı bok etmelerine iizin vermem
O kadar.22 Yorumla
Soran+1 yılTebrikler eic :)
- +1 yıl
teşekkür ederim :)
Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Esim takmiyor. İşte cikar sonra tak hosuna gitmedi. Bende hamilelikte baya rahatsız oldum. Ikimiz takmiyoruz. Yüzük benim için aksesuar evliyim simgesini vermez illa ki
03 Yorumla
Soran+1 yılEvliyim simgesi verir bence ya bana gore bir erkek sahipliyle bunu belirtmeli
Soran+1 yılHerkesin kendi dusuncesi saygi duyarim
erkekler onu tasma olarak algılarlar o yüzden. it olduklarını kabul ediyorlar sanırım
213 Yorumla
Soran+1 yılCok agir oldu sanki be :)
Soran+1 yılSende haklisin :)
- +1 yıl
Ah bir de anlayacak kadar zeki olsan. Erkeklerle ister işin olsun, ister olmasın. Türümüz insan ve 2 farklı cinsiyet var. Sen türümüzü it olarak görüyorsan erkek de ittir, kadın da. Sonuçta bir bütünün 2 parçasıyız. Ama sen bunu anlayacak kapasitede değilsin soruya cevabı verene kadar da değildin, ben 3. kez yazana kadar da :)
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
37Cevap
Şahsen yüzük, kolye, bileklik gibi takıları rahatsız ettiği için hiç takmadım ama iş nişan veya evlilik kadar ileriye giderse bir yüzüğü de dert etmem her halde :D
12 Yorumla
Soran+1 yılYani dert etme bencede :)
+1 yılBende tik var yüzük takmayı bırak karşımda birisi yüzügü ile oynasın deliriyom hemen. parmaklarımı koparasım geliyo kökünden
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah allah nasil bir tiktir bu tobe yarabbi :)
- +1 yıl
Bemse bilmiyom a böyle bir tik var bendede artik nişan olayı cok ilginc olur benim :-)
biz erkekler takı takmayı sevmeyiz gerçi erkekler şim di yüzük takmıyor ama siz kızların küpesini takıyor kızlar küpenizi alın şunlardan ya))
16 Yorumla
Soran+1 yılAynen ne kadar da mantikli konustun :)
Soran+1 yılAnnesiyle ev gezmesine goturcen onlari :)
Soran+1 yılOoo baya baya tiner gibi incekmis ya la o :)
+1 yılŞimdi şöyle söyliyim ben sana genelde işlerinden dolayi takmazlar takılır sağa sola diye gozumle gördüm adamın yüzü takılıyor makinaya ve parmak kopuyor o yüzden takmazlar
02 Yorumla
Soran+1 yılTamam da takmak isteyen isten cikinca takmaz mi
- +1 yıl
Alışkanlık yapmış benim çevremdeki bir çok erkek takıyor bide
Şu anki ergenlerimizdede moda olmuş durumda 10 liralık yüzükle evlilik hayli kuruyorlar :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen :)
+1 yılyok beee yüzük olunca dar pantulda elimi cebime sokamıyom. sırf bu yuzden takmam. yoksa kısıtlanmış hissetmedim hiç
01 Yorumla
Soran+1 yılBu da ayri biseymis valla dur bakalim daha neler duycaz :)
+1 yılvalla evlenırsem veya nısanlanırsam yuzugu anca 5-6 ay takabılırım aksesuar kullanmak hosuma gıtmıyo aldatmakla bı alakası yok yanı
08 Yorumla
Soran+1 yılPeki esin veya nisanlin takmak istemezse?
- +1 yıl
hosuna gıdebılcek bı yuzuk alırım eger benım gıbı takmak ıstemıyosada takmayabılır
Soran+1 yılBoyle dusunebiliyosan ne mutlu sana valla cidden cogu erkek kabul etmez bu durumu
- +1 yıl
ben takmıyosam onunda takma zorunlulugu yok esıt bı ulkede yasıyoruz
Soran+1 yılAynen katiliyorum son harfine kadar
- +1 yıl
ha evlencegım kadın takmamı cok ısterse takmayı deneyedebılırım ama bı sevgı veya evlılık sadece yuzukle ıfade edılmez
Soran+1 yılBen yuzuge cok onem veren bir insanim hatta o kadar aliskanlik olmus ki bende karsimdaki insanda ilk olarak parmaklarina bakiyorum yuzuk var mı diye. Bence karsindaki insani seviyosan sayiyosan ona bagliligi bildiren bir yuzugude takmalisin benim dusuncem tabi
- +1 yıl
gelını bulunca fıkrını sorar takıp veya takmamakta karar verırım o zaman :)
+1 yılGören anlar sonuçta kısmetim kapansın istemem gerek yok yüzüğe :-) ve kıro işi ya :-)
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmisin veya nisanlanmissin kapansin bir zahmet kismetin
- +1 yıl
O durumda öyle elbtte ancak kendi aranda yüzük takma olayı varya kızlar genrlde ister bn onun için dedm. Olursa evlilik ya da nişan yüzüğü olur zaten normalde sevmem yüzük.
Ben söz/nişan/evlilik yaparsam takarım.
Erkekler kadın düşürmek için takmıyor ama salakça :)
Yüzük = aitlik güzeldir.01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle katiliyorum
+1 yılGel gelelim en sevmediğim şey parmağım kesildiğinde yarabandından sıkılan adamım been gözlük kolye bile takamam :D ama bileklik takarım
02 Yorumla
Soran+1 yılSana bileklik seklinde yuzuk yaptirmak gerek o zaman :)
- +1 yıl
Mantıklıymış ama çok kaba durur ya :D
Hem kısmeti kapanır, hem anlaşılır, hem ağırlık yapar hemde arasına sabun kaçar ve takılır bir yere diye olabilir:)
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmisin veya nisanlanmisin ne kismetinden bahsediyon ya kapansin yani bir zahmet ayy mazeretinize simdi :)
+1 yılben de hiç biri yok ama olsa takmayı isterdim çünkü yüzük sahipli oldugunun kanıtıdır.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen sonuna kadar katiliyorum
bekarlar yüzük kızları itiyor diye evlilerin çeşitli mazeretleri var
07 Yorumla
Soran+1 yılOlmaz olsun oyle mazeretler yaa
Soran+1 yılBence her turlu tezatlik var takcak abi o kadar ya banane
Soran+1 yılBen tartircagima taktirdim zaten merak etme :) sıkıyosa takmasin valla ölüm halkasi olur sonra o yuzuk :)
Soran+1 yılSıkıntim falan yok benim sadece merak ettim ve sormak istedim
+1 yılTarzıma yakışmıyor ama ben dışardan sahipliyim profili cizdirmeyi sevmem yalan yok :(
03 Yorumla
Soran+1 yılIste bu dusuncenizi sevmiyorum
- +1 yıl
Hiç aldatmadım ama gözüm dışarda olmaz.
Soran+1 yılGozun disarda degilse tamam ama bu devirde kizlarada guvenilmiyor resmen bastan cikarmak icin ellerinden geleni yapiyolar
+1 yılkadınlar beyaz giyerken erkekler genelde neden siyah takım giyer sanıyorsun :)
04 Yorumla
Soran+1 yılNee yaniii onlarin hayatini berbat mi ediyoruz :)
- +1 yıl
biraz öyle oluyor sanırsam :)
Soran+1 yılHic de bile
- +1 yıl
evet öyle inanmazsan inanma :)))
hiç takmam yüzük saat falan ama evlendiğimde takarım tabiki gümüş olcak bide erkeklere altın haram
04 Yorumla
Soran+1 yılAynen altinin haram oldugunu bilmen cok guzel
Soran+1 yılAynen
+1 yılBasiretini kismak istemiyodur erkekler de yuzuk takar istemez diye bişey yok
00 YorumlaNe yuzuk ne saat ne bileklik nede hic bir taki takmaktan hoslanmam rahatsiz oluyorum.
00 Yorumla
+1 yılYuzuk severimde sanki yuzuklu erkekler daha mi cekici geliyor kizlara anlamadim ya
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet bunu ilk duydugum kisi sen degilsin cidden
- +1 yıl
Yani bu sebepten takmamak daha hayirli gibi geliyor bana sonucta aldatan yuzuk var yok dinlemez aldatir
Soran+1 yılTabiki bir insanin icinde varsa parmaginda yuzuk var mi yok mu falan hic dinlemez birini kapidan cikartir digerini pencereden iceri alir yapacagini gene yapar
- +1 yıl
Aynen haklisin o sebeple yuzuk aliskanligimi biraktim ben takmiyorum
Soran+1 yılAnladim tesekkurler
Gizli Üye(30-35)+1 yılYüzük takınca kızlar peşimden ayrılmıyor da:( yalnız sansınlar kafam rahat olsun diye
01 Yorumla
Soran+1 yılMazerete gel mazereteeee :)
sorumluluk almaya götleri yemiyor canım
05 Yorumla
Soran+1 yılAynen canim tamda oyle valla
Soran+1 yılErkegin o... denir onlara afedersinde bence oyle. Erkeklik iki bacak arasindaki fazlalikta degildir valla tasidigi yurektedir. Karsisindako kadina saygi duyup ona sadik olabiliyosa erkegin dibidir o dibi
Evli değilsem saçma :)
08 Yorumla
Soran+1 yılEvli veya nisanliysan peki?
Soran+1 yılIste buuu :)
Soran+1 yılBencede yaa :) ne guzel dusunuyosun bak :)
Soran+1 yılDusunmuyomus :)
+1 yılçapkınlık yapmak için
01 Yorumla
Soran+1 yılKisa ve net
uğurlu yüzüğüm var onu takıyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılIyimis
yüzüğü erkekler pek sevmez doğamıza aykırı.
08 Yorumla
Soran+1 yılAyy doganizaa tobe yarabbi :)
Soran+1 yılVahimse ne diye evleniyon o zaman kardesim :)
Soran+1 yılAa aaa zorluyomusuz :)
Soran+1 yılSanirim haklisin :)
+1 yılCok fazla bildigim var
07 Yorumla
Soran+1 yılNeden takmiyolar peki?
- +1 yıl
Sevmiyolarmis
Soran+1 yılAnladim
- +1 yıl
Bu soruda neden gizliden sordun onu merak ettim sadece :)
Soran+1 yılBen her sorumu gizliden soruyorum ki :)
- +1 yıl
Yasam tarzi diyosun tamam :)
Soran+1 yılAynen :)
gözleri hep dışarda olduğu için.
00 Yorumlayüzük takanlara daha çok asılırlar tahminimce?
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki?
Seviyorum parmağımdan çok nadir çıkartırım
01 Yorumla
Soran+1 yılEn guzeli :)
+1 yılaksine ben severim hep takarım.
02 Yorumla
Soran+1 yılNe guzel
- +1 yıl
evet çok yüzüğüm var benim özel taşlılardan.
+1 yılyüzük bazen çok tehlikeli olabiliyor
02 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi parmaginin kopmasindan falan mi korkuyon sende :)
- +1 yıl
www.resimbul.com/.../yuzuk-4-parmak-f34f3f.jpg
bunun gibi mi =O
Çapkınlık yapmak için
02 Yorumla
Soran+1 yılAcik konustugun icin tesekkurler
Bekarim ama 3 yüzük takiyorum :))
04 Yorumla
Soran+1 yılNiye :)
Soran+1 yılVaaay iyimis valla :)
+1 yılben seviyorum takmayı
04 Yorumla
Soran+1 yılIste bu be iste buu :)
- +1 yıl
:)) var yani onlardan :D
Soran+1 yılAynen :)
- +1 yıl
çeşit çeşit yüzüklerim var :D
+1 yılcapkınlık yapacak ya bekarız diyecek :)
01 Yorumla
Soran+1 yılSonra o takmadigi yuzugu alcan baska yerlerine tabe yarabbi :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılgenellememek lazım diye düşünüyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılTabiki de ama artik kime baksam tanidiklarimdan oyle
Cevap sahibi+1 yılsen yine de genelleme :)
Soran+1 yılIyi iyi tamam :)
Erkek olduğu için :) inattırda biraz
00 Yorumlabaglayıcıdır cunkı
02 Yorumla
Soran+1 yılEe baglan nolcak ki
- Aile & Toplum konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılyüzüğüm eskimesin :)
02 Yorumla
Soran+1 yılMazerete gel mazerete :)
- +1 yıl
şimdi herşey sölenmezki :)
yoo takar
00 Yorumla
Devamını Gör(25)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar