Sevgilimle baristik ama dogru duzgun konusmuyoruz sizce normal mi?

Ikimiz de yazmaktan cekiniyoruz, en azindan ben. ben onu kiskaniyordum, o benimle ilgilenmiyordu son zamanlarda.
sizce zamanla yoluna girer mi yoksa neden hala ilgi gostermiyorsun diye sormali miyim
(Umursanmamayi sever biraz, umursamazsam o yazar bir seyler yerine oturur mu acaba)
Sevgilimle baristik ama dogru duzgun konusmuyoruz sizce normal mi?
Cevapla