Sevgilim var fakat ben başka birine aşığım. Bu konuda yardım alabilir miyim?

Arkadaşlar 3 senedir gayet iyi giden bir ilişkim var. İnternet üzerinden tanıştık bununla. Ben kavga ettiğimiz bir gün bu siteden soru sormuştum sonra cevap verenlerden biriyle özelden konuştuk. Sonra başkasının adıyla Twitter açtım oradan yazışmaya başladık. Aramızda çok güzel bir bağ oluştu. Ben bu kızla konuştukça sevgilimden uzaklaşmaya soğumaya başladım. Bunu kızada söyledim eğer ayrılmak istersen bende seni isterim benimle başlamanı isterim mutluda ederim diyor. Fizik ve güzellik yönündende daha güzel hem sevgilimden. Ama sevgiliminde üzerimde çok emeği var. Onu kırmadan bir bahane bulmam lazım. Biliyorum çoğunuza göre yanlış belki ama ben artık devam etmek istemiyorum sıkıldım yeni ilişki istiyorum. Kırmadan dökmeden nasıl ayrılabilirim. Yeri geldi parasız kaldım para gönderdi hasta oldum sabaha kadar oda uyumadı aradı hep. Yani bana çok değer veriyor. O yüzden güzel terketmek istiyorum onu üzmeden.
Güncellemeler
+1 yıl
..
Güncellemeler
+1 yıl
...
Sevgilim var fakat ben başka birine aşığım. Bu konuda yardım alabilir miyim?
Cevapla