Arkadaşlar 3 senedir gayet iyi giden bir ilişkim var. İnternet üzerinden tanıştık bununla. Ben kavga ettiğimiz bir gün bu siteden soru sormuştum sonra cevap verenlerden biriyle özelden konuştuk. Sonra başkasının adıyla Twitter açtım oradan yazışmaya başladık. Aramızda çok güzel bir bağ oluştu. Ben bu kızla konuştukça sevgilimden uzaklaşmaya soğumaya başladım. Bunu kızada söyledim eğer ayrılmak istersen bende seni isterim benimle başlamanı isterim mutluda ederim diyor. Fizik ve güzellik yönündende daha güzel hem sevgilimden. Ama sevgiliminde üzerimde çok emeği var. Onu kırmadan bir bahane bulmam lazım. Biliyorum çoğunuza göre yanlış belki ama ben artık devam etmek istemiyorum sıkıldım yeni ilişki istiyorum. Kırmadan dökmeden nasıl ayrılabilirim. Yeri geldi parasız kaldım para gönderdi hasta oldum sabaha kadar oda uyumadı aradı hep. Yani bana çok değer veriyor. O yüzden güzel terketmek istiyorum onu üzmeden.
Güncellemeler
+1 yıl
..
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer