kezban : kültürsüz, sığ, trende peşinde prime koşan, tripcan, kaba, serserivari
keko : kroizmin savunucusu ama kendini maço sanan, kezban gibi kültürsüz , sığ , yüzsüz ,

İnsanların seçimlerine saygı duymak lazım. Kezban ha da keko diye insan ayrımı yapmıyorum. Her insanın kendine has özellikleri ve renkleri var demek ki bir yönünü sevmiş olmalı diye düşünürdüm.
onun gönlünü değil senin o an hissettiğini soruyorum bi şaşırma bi soğuma bi reaksiyon bi reflex
İlgileneceğim konular değil bunlar bende onu diyorum. Tercihlere saygı duyuyorum beni ilgilendirmiyor kimin kimle olduğu
eyvallah kardeşim. yorum için sağol
Şaşırıp kalıyorum ama uzun zamandır da göremiyorum he dışarı çıkmıyorum ya.
Nettende goruyorsundur burdakilerin icini disini sen benden iyi bilirsin baskan
Sende bilirsin buradakiler hayal ettikleri kafayı yaşıyorlar. Görmek, dinlemek şart.
Bana ne derim
O öyle seviyorsa öylesine gitsin ben sevmiyorum diye o da aynı şekilde sevmeyecek değil. Keza artık herkese keko kezban denilmeye başladı.
kendince düşün gerçekten rezil böyle insanlarla kim beraber oluyorki dediğin birine denk geldiğini düşün.
Kendi seçimi abi ben neden bişey hissedeyim o kişiden öğreneceği bişey vardır. Çekeceği bir dert vardır bir tecrübe edinmesi gerekiyordur. Ondan öylesi ile cikiyordur. beni başkası ilgilendirmiyor ki herkes kendi akışında ilerleyecek. Ben kendime bakarım yok şu keko ile çıkmış yazık demem kendi hayatı. Onun da aklı var ayrılmak istese ayrılır. Neyse kısacası ben beni ilgilendiren şeylere karşı bişey hissederim.
tavrın fazla mantık içeriyor o yüzden inandırıcı gelmedi. normalde ulan ben bu şapşalamı yürümüüm diyip soğuman gerekiyor :D
Mantıksız olan mi inandırıcı gelecekti 😂
refleks ve ani tepkiler mantık dışıdır. düz çizgi olarak düşünmemk gerek insnaı ve yaşamı. felsefe kısmına hiç girmeyelim 3 gün konuşuruz burda :D uzzun uzun üşenmeden yazdığın için de teşekkür ederim yorumun değerli. :)
Rica ederim 😊
Hayal kırıklığı ya.
Cevap
3Cevap
Hangi davranışa kzban diyorsunuz merak içindeyim biri bana burdan değil. Beğenip tanışmak için gelip çay içelim dediklerinde reddediyorum ya erkek fatma diyorlar ya da kezbann😂 bir erkeği reddettiğimizde bile kezban oluyoruz ya merak ettim kezbanı kime diyorsunuz?
herhangi birini reddetmek en doğal hakkınızdır hanım efendi bunun için size kezban damgası vuran kekonun kralıdır buyrun güncelleme
Kadere bak kadere bak
Kimleeeer kimlerle beraber
garibanın yüzü gülürmüü :D
Gitti gül gibi cool adam derdim herhalde 🤔
hala arkasından mı bakarsın buna şaşırdım bak.
Her zaman ki gibi yine ilgisizim bu konuda da.
bu tavrına hastayım :D
Öyle ana.:) Eyvallah.
Hiç böyle bir şey yaşamadım.
ne güzel. konuya uzak olduğun içinmi yoksa çok isabetli seçimler yaptığın için mi?
tamda bu durumdan bahsediyorum yani testleri marjinal kültürlü olarak geçmiş ama sonrasında seni ters köşe yapmış
yahu soruyu net yazamadım sanırım. bir tepki bir lefleks le hiç mi birşey hissetmezsin robotmusun mübarek :D
maşşallah... :)
aa bak hatırladım seni sen şu aşınıın chipli olduğunu saanlardansın eee normal :D
peki chip e para vercekmiyiz? bedavaysa ben alırım çünkü :D işlemciler pahalı benim tedarikciler de 64 bit arm işlemci 20$ dan aşağı değil :D insana takılacağına göre dah agelişmiş olması laızm temizinden 50$ vardır. ben programcı olduğuma göre bana torpil geçerler sanırım :D
:D mesela ben süperman im diye bir video çekip koysam inanacakmısın. ya kusura bakma canım senle uğraşmak istior biraz bilim falna konuşalım istiyorum kaç yaşındasın? çok mu küçüksün?
ohaa adam dediki 4 bin senedir Allahın kanunuyla gelişmişiz bundan sonra tabi olmayacak. nasıl yani biri Allaha karşı gelip sen kim oluyorsun kardşeim ben kendi teknolojimi kullancam sen işime karışma mı dicek :D :D minnak bu adam zottirik bi siyasetci farkındasın dimi bilim adamı uzman araştırmacı flan değil yani :D,
ha bu arada gelecek benim. biyoelektronik üzerine ciddi bilgim ve çalışmalarım var. sen meseleyi hiç anlamamışsın. bu kadar cahil kalmayı nasıl başarailiyorsunuz özel bir yetenek mi?
kaçma kaçma gel sorusor bana en zor sorularından olsun. lütfen.
asla kimseye üstünlük taslamam bilmediği konularda ahkam kesip insanları yanlış yönlendirenler hariç. bil bakalım bu kim oluyor. normald bu kadar eziklemem kimseyi ama gerçekten arık birileriin boş konuşan hurafeci ve komplo teoristlerine haddini bildirmesi gerekiyor kusura bakma haftanın şanslısı sensin.
Şahsen şaşırır kendime böyle birseyi nasıl yaptığımı sorarım.
Gönül bu
onun gönlünü değil senin o an verdiğin tepkiyi soruyorum
Sonuç ta hayatında biri var düşününce
Ben isterswm kendimi paralim gormucek ki
hiç bişey hissetmezmisin yani şahsen ben acayip şaşırırım. ulan bu gerzeğemi yürümüşüm ben diye
Hayır gönül kimi severse o guzeldir
Yaşamadım yanılmadım
bana dokunmayan yılan bin yaşasın da güzle bi taktik :D
Yaşamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?