
Denizden oldukça uzak ve ırak bir mekanda belki bir mahalle pastanesinin kafesinde arkadaşınızı deniz şortuyla görseniz ne düşünürsünüz🙄😄

Denizden oldukça uzak ve ırak bir mekanda belki bir mahalle pastanesinin kafesinde arkadaşınızı deniz şortuyla görseniz ne düşünürsünüz🙄😄
Artık bu kıyafetler bizi yadırgamamizi gerektirmiyor. oncelikle hoş geldin degerli hemşehrim uzun zamandır yoktun yokluğunu hissettirdin sağlıklı mutlu paylaşımlar dilerim
Teşekkürler
Bir tepki vermem. yani karşı cins kadın arkadaşımsa zaten selam veririm sadece :D bunun dışlında bir şey yapmam. zaten kendi kararı. bunun dışında da zaten gerçek hayatta hiç arkadaşım yok şimdilik. yani denk gelmez
Cevap
6Cevap
Çok karizmatik ve salaş bence
Pijamayla gelsede olur
Bişey düşünmem ya ben :D Zaten yazın çoğu insan şortla geziyor
ne ulan bu baklava gibi kaslar erkek dediğin Türk kası taşır derdim büyük ihtimal ile :D
demek ki denize gidecek derim :D
Görseldeki gibi ise no problem 😀😍
Sanırım ufak ufak bakardım koza
Denizden sonra o mekana gelmiştir
Bikiniyle dükkana gelen var denizden uzak yere 😁
Hiç bir şey düşünmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?