Sizce ben kötü biri miyim, önemli olan kalp güzelliği , dürüstlük değil mi?

Ben hasta anneme bakan biriyim , babamdan kalma ev borcu vs ödemeye çalışıp aynı zamanda ev geçindiriyorum, birçok yardım kuruluşu vs basvurdum. Kasiyerlik, temizlikçilik vs yaptım yapıyorum, ama gel görün parayı yetiştiremedim, en sonunda eskortluğa başladım. Bu gün netten burdan baktığımda bu işi yapanlara karşı bir kindarlık ayıplama gördüm. O kişiyi tanımadan hayatını bilmeden bu yargılamanın yanlış olduğunu düşünüyorum. Samimiyetle sorup , samimi cevap bekliyorum, Sizce ben kötü biri miyim, önemli olan kalp güzelliği , dürüstlük değil mi?
Sizce ben kötü biri miyim, önemli olan kalp güzelliği , dürüstlük değil mi?
Cevapla