Eşim inşallah hiç çocuğumuz olmaz dedi buda beni çok kırdı bunu içten mi söylemiştir sizce?

Eşimle severek evlendik 4 yılık evliyiz ama hep bişiyler için tartışıyoruz eşim şimdiye kadr bni çok kırdı çok üzdü varsa yoksa ailesi ben ailemi karşıma aldım onunla evlenmek için geçen eşimle tartıştık bende yeter sana sırf babam için katlanıyorum bign babama bişiy olursa seni terk edicem bi daha yüzümü göremiyceksn dedim oda bana inşallah hiç çocuğumuz olmaz dedi dün gece yine aynı şeyi söyledi hem çok krıldm hemn eşime karşı soğukluk hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar boşanma demeyin bu benim için imkansız başka ne yapabilirim eşime ne demeliyim yardımcı olun lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
Eşimle yatağımı ayırmalımıyım cinsellik için yanştığında uzak durmalımıyım
Eşim inşallah hiç çocuğumuz olmaz dedi buda beni çok kırdı bunu içten mi söylemiştir sizce?
Cevapla