Eşimin benden olmayan bi çocuğu doğurmasına üzülmeli miydim?

3 yaşında bi çocuğumuz vardı sonra o çocuğun benden olmadığını öğrendim eşimi evden gönderip boşanacağımı söyledim insanlar bana bu duruma nasıl üzülmüyorsun diyor üzülmeli miyim?
Eşimin benden olmayan bi çocuğu doğurmasına üzülmeli miydim?
Cevapla