Kapalı olduğum için beni istemedi. İnsan açık ya da kapalı diye evlenmez mi sevdiği insanla?

Sevgilim vardı. Kapalısın nasıl sevgilin var demeyin. Adı sevgiliydi zaten herkes nişanlı olarak bize bakıyodu. Geçen ay evlenme teklifi etti ve kabul ettim. Geçen hafta sen ne zaman açıcaksın başını dedi. Evlenince açıcam dedim. Onu demiyorum. Kapalı senle evlenemem açılman lazım yoksa demeyi unuttum mu dedi. Bunun üzerine ayrıldım ondan. Son dakika denir mi bu?
3 hafta sonra evlenicektik bir de.

İnsan açık ya da kapalı diye evlenmez mi sevdiği insanla? Görüşlerinizi merak ediyorum. Felaket bir haldeyim şu an.
Güncellemeler
+1 yıl
Evlenince eşimin yanında açıcam herkese değil
Yalnış anlamayın hemen
Kapalı olduğum için beni istemedi. İnsan açık ya da kapalı diye evlenmez mi sevdiği insanla?
Cevapla