AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Once sevgiline soyle evli oldugunu ya esinden ayrilirsan ve sevgilin bunu ogrenip seni istemezse o yuzden once sevgiline soyle sonra esinle konusursun
Bence Elini Çabuk Tut Ne Adama Ne de Kendine Eziyet Et Yol Yakınken Bitir Bu İşi Tabi Eski Sevgilinin de Sende Gönlü Varsa.
Boşanmak istediğini söyle ve boşan böyle birşeyi daha fazla uzatma olaylar farklı yerlere gider
Evet çocuk istiyor bekliyor ben onu kandirdica kalbime sancilar giriyor
Rezil herif çık eşinin karşısına dürüstçe söyle
Anlamadığınız seyler hakkıfa cok ahkam kesiyorsunuz
Bir insanı aldatmak aptal yerine koyup gururuyla oynamak iğrenç bir şey sevgiliyken bike iğrenç sen birde karına yapmışsın bu yanlışı üstelik aşık olduğum dediğin kadına bile yalan konuşmuşsun bunun anlaşılamayacak bir şeyi yok karaktersizlik bu
Başıma ağrılar giriyor bak
Bu durumu yaşayan bilir ben de cok azap çekiyorum
Onu unutamadıysan niye evlendin
Umutsuzdum
Umutsuzluk bir bahane degil eğer birini seviyorsan başkasıyla aynı yataga baş koymak bile mideni bulandırır nikahı kıydın yataga girdin şimdimi geldi aklına diger kızı sevdigin yapmayın yahu... siz iki tarafıda aldatıyorsunuz
Allah uzun ömür versin o zaman yazarken utan bari be terbiyesiz
Belanı versin yazmıştım
Sen yola cıktklarını hep yolda mı brakiyorsn
Peki sevdiğin kıza evlendiğini söyle önce. Sonra sorum yaşarsan eşinide boşuna boşamış olursun
Boşanmak istediğini söyle
Evet bu cok zor olacak ama mecburum daha fazla yalan söyleyemem.
Ne okudum ben ya Allah düşmanımın başına vermesin
Evet ben başkasına aşığım demeyeceğim zaten o kdar acımasız olamam.
Ogrenc serefsiz. Ayril esinden karaktersiz seni
İyi oku oda ayrılmak istiyorum diyor zaten aldatmak istemiyorum demiş adam
@adaletinbumudünyaaa aldatmak istemiyorum demiş ama 2 kadını da aldatiyo. böyle sadece kendini düşünen insanlar yazık kafanıza kim bilir o kadın ne kadar uzulecek
İyide adam ayrılmak istiyorum diyor aldatmak istemiyorum demiş yine mantıklı bişey demiş ama adam
Allahtan istmeiyo 5 aydir aldatiyomus serefsiz
@adaletinbumudünyaaa o zaman önce ayrilacakti sonra ilişkiye başlayacaktı. Bu ne saçmalık umarım karin donuna kadar alır
Ayrılacağım
@adaletinbumudünyaaa Tesekkürler anlayışınız için insanlar icin konusmaj kolay
Rica ederim ama yanliş yapmişssın yine savunulacak bi yanın fazla yok ama yine hatanı bşraz olsa anlamişsın ondan dedım
Görseldeki filmin ismini bilen varsa yorum yapabilirmi?
Allah belasını versin senin gibilerin
Beddua ediyorsunuz ama yargısız infaz biraz anlamaya çalısın
Neresini anlayacağız? Aşıkmış ayrılırken aşık değildin 5 yıl aklına gelmedi şimdi aşık oldun he canım he
Eşinin ne suçu günahı var
Allah senin gibilerin belasını versin
Lütfen bela okumayin ve anlamaya calisin
Durumu acılayın ve boşanin kıymetini bilmiyorsunuz
Al işte Evlenmemek için bir örnek daha
Kötü br örnek ama evlilik kötü degil sadece hata yapabilit her insan
Önce eski sevgiline evli olduğunu söylemekisin.
Yapamam bunu hazır dgilim
Senin gibilerini Allah ıslah etsin
Agır konusuyorsunuz
Yine yalnızlık sultanlığı kanıtlayan bir soru...
Hayatta her sey sınavdı bu da benim sınavım
Herşey sınav olduğunu bilen biri sınavı geçmeye çalışır. Kimse kpss ösym sınavına kalmak için girmez. Bu senin bahanen sadece. Ateşin bol olsun bile demeye gerek yok zaten olacaktır. Birinin yorumuna yazdığımı dikkate al da bari o çok sevdiğin de seni boşanmış diye almamalıyım yaparsa tamamem ortada kalırsın çoğu bekar insan evlenip ayrılmış birini istemez bunu iyi hesapla tabi evdeki hesap uyarsa çarşıya...
Böyle dümdüz diyeceksin işte
Kolay mı o kadat
Sen önce sevgiline evli olduğunu söyle bakalım kabul edecekmi boşanmış adamı , şahsen ben olsam böyle durumda eşim yüzüme olduğu gibi söylesin isterdim
Rezaletten başkası değil bu
Yazık cidden. Diyecek başka bir şey yok
Hayat bu.
Niye eşine söylüyon mal mısın ya
Kime söyleyecegim dürüst olmama lazım
Allah sizin belanizi versin ya
Artık evlenmişsin yaşa bak hayatına unut
biraz geç değil mi? birinin hayatını karartmışsın!
Eşine çok yazık olmuş
Sonra çok pişman olursun
Evli olduğunu söyle, devam edecek isen boşan.
Anladım pompaya devam ozaman.. Hayırlı bayramlar
Eşine başka biri olduğunu söyleme en azından
Açıkça söyle.. Olanla ölene çare yok.
Nasil bir ironii? cikarin beni burdağğnnn Jcjcj
ne gerek var soylemenize
sektir git, senin gibi insanlar olmaz olsun ag
Kalbiniz s2işiyor sizin
Sı. tın bir de üstüne sıva
Herkesin basına gelebilir. Bu evliligin dürüstlük ve sadakat temeli yıkıldı.
Tehhh sana
inşallah kurgudur bu
Bu kadar neden gerçek olduğuna inanmak istemiyorsunuz insanlar neler neler yapıyorlar
evet ben de derdim insanlar neler neler yapıyolar diye ordaki insanlar meğer senmişsin seni kınamıyorum rabbim sana doğru yolu gösterir inşallah senin yolun yol değil
Ayrıl faha fazla aldatma 😐
İşin çok zor allah ah aldırmasın
Evet çok zor.
Neden evlendin o zaman?
O kızla zamanında nıye ayrıldınız?
ac gözlü haram zikkim olsun hepsi sana
Niye evlendin. Yazık değil mi kadına?
Yazık o kızın duygularıyla nasıl oynarsın
Allah ıslah etsin
Midem bulandı.
Yuh ya karaktersiz
Karakterli olduğumu iddia etmiyorum. Sadece bu oyun bitsin istiyorum. Kimseyi kandırmak istemiyorum
Gel de evlen şimdi
Evlilik kötü bir kurum değil ama olmayinca olmaz bazen
Boşan da kurtulsun senden kadincagiz.
Evet
Eşine yaptığın büyük haksızlığın farkında mısın?
Evet onun için dürüst olacagim ona
Nerden biliyon ask oldugunu
Aldatmak istemiyorum degil aldatmissin
Vay a. k ya
Bu kadar abartılacak ne var?
Naden her sey sejin icin basit ozmn bunu soylemeside hic zor degildir
iğrençsiniz
Ya ilerdeki eşim bana böyle yaparsa
Yaşattığını yaşarsın 😉
Kimseye böyle bir şey yaşatmadım
Yaşatırsan diyorum
Ya yaşatmadan yaşarsak?
Kalbinde başkası varsa ilerde başkasının kalbi de başkasındayken Sneinle evlenirse nesne olmasın olabilir böyle bişi ama seni seven le evlen bence
O yüzden en iyisi evlenmemek. d
O ihtimalde var evet 😂
Ben yaşadım mesela ama evli olarak değil kız arkadaşım benden ayrılmıştı başkasıyla nişanlanmıştı ondan sonra hiç sevgili yapmadım tüm güveni kaybettim cidden b. ktan duygu
İnsan yalnızken daha mutlu
Biliyor musun 3 yıldır yalnızım 2020 girdik yalnızdım 2020'den çıkacağız yalnızım fakat bir süre sonra insan gerçek sevgiye ihtiyaç duyuyor çünkü şunu hissediyorum içimde ki sevgi ölüyor gibi yani çok değişik bir olay hani bu konuyu açan arkadaş gibi ben de 1 ay önce eski sevgilimi gördüm nişanlısı yanındaydı ayağı kalktı bana doğru geliyordu sonra nişanlısına döndü yolun ortasında "beni rahat bırakır mısın" dedi içim biraz cız etti ama yoluma devam ettim arkamı bile dönmeden çünkü o benim çok canımı yaktı artık ona karşı %1 sevgi kalmamış içimde
Bi zaman sonra sevgi biter evet ama doğru insan seni bulucak unutma bekle sadece kalbim dinlensin bırak özgür kalsın
Kalbin
Ben şuna inanıyorum çok yanlış bir döneme denk gelmişim keşke eskiler de yaşasaydım diyorum bazen
Arkana hiç bakma ileri bak 😊
En iyisi 😊
Ne yapacaksan bir an once cocuk olmadan yap
yazık