Kocam astsubay daha yeni evlendik ailesi baska sehirde babası yok annesi ve 2kız kardeşi kalıo 5.000 küsür maaş alıo her ay bin ikibin tl yolluo her ay yollama bize yetmio diom ama dinlemio annesininde dul maaşı var evide kendinin bıktım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖncelikle beni yanlış anlama. Ama kendini o ailenin yerine koy. Babasız ve eşsiz kalmış üç kadın. Muhtemelen çalışmıyorlar. Dul maaşı zaten düşük ve 2000 bu devirde çok cüzi bir miktar. Aileye bakan insanın sırtı yere gelmez Allah yardımcısı olur parasına bereket verir. Sen bu konuda eşini belki ikna edebilirsin göndermesini engellersin fakat bir noktada hem Allahın rızasından uzaklaşırsın hem de ailesinin nefretini kazanırsın. Tercih senin tabi. Ama elini vicdanına koyup öyle hareket etmeni tavsiye ederim..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Eşinizin anne ve babasına bakması yardım etmesi insanı değerler açısından ve dinen bakma yükümlülüğü var. Bu hem erkek ve kadın açısından aynıdır. Dinen eve bakmak evi geçindirmek erkeğin vazifesidir. Burada eşinizin aşırıya kaçıp kaçmadığını bilemem. Ama önceliği siz ve yuvanızdır. Size bakmakla yükümlüdür. Sizleri ihmal etmemesi gerekir. Eşiniz astsubay, askerliğini yapmış erkekler bilir. Eşinizi diğer erkeklerle mukayese etmeyiniz. Emir komuta zinciri içinde yetişmiş bir eşiniz var ve kişiliği asker olarak kalıplaşmış. Aile kavramı daha baskındır. Disiplinli bir kişilik taşırlar ve sizi pek dinlemeyebilir. Sizi tenkit etmek istemem yanlış anlamayın lütfen. Artık bu dönemde ihtiyaçlar harcamalar eskisi gibi değil. ve tüketim alışkanlıkları da. Burada pahalılıktan bahsetmiyorum. Artık herkesin konfor alışkanlığı değişti. Artık herşey ihtiyaç haline geldi. Tüketmeden harcamadan duramıyoruz. Eşinizinde belki bunlardan sebep, alışkanlıklarından dolayı maaşının bir miktarını size diğer kalanını ailesine yollaması bu. Onlara da yetiyor, evime de yetiyor düşünmesi. Kısmi olarak bu şekilde düşünmesi yanlış. Sonuç olarak eşiniz bir asker ve bunu anlatmanız biraz zor gibi Allah yardımcınız olsun
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 389 cevap paylaştı. Bir kere yanlışın var maaşı 5000 değildir, eğer öyle biliyorsan zaten temelde bir yanlış var. E bodro yazıp devletin Hazine ve Maliye Bakanlığı e-Bordro Hizmeti ni kullanarak asıl maaşını bir gör önce. En az 7.000tl başlangıç artı tazminatlar vs ile yukarı doğru gider.
02 Yorumla
+1 yılArkadaşımda babasından maaş alıyor ondan bildiğim kadarıyla yorum yapacağım.
Ben doğru okudum dimi anne ve iki kız kardeş kalıyor dedin. Benim bildiğim. Kız kardeşleri 18'nin üzerindeyse babalarından maaş talep edebiliyorlar yani annesinin maaşından 200-300tl. gibi bir rakam kesilip kızlara 2.000-2.500 ya da ne kadarsa öyle bir rakam verilir.
Yani senin kocanın verdiğini saymazsak 7.000 en az gelirleri olur bence bunu bir araştır. Bilmiyor olabilirler.03 Yorumla
Soran+1 yılAnladimmm
- +1 yıl
Benide haberdar edersen bu konuda arkadaşımdan bilgi alabilirim
Soran+1 yılTamam knka
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
103
Cevap
119Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeninki yine iyiymis bizimki maas kartini bile babasina veriyordu ayni evdeydik hepsiyle beraber neler cektim bi Allah bi ben biliyorum kopegin veterinerine anne babasinin sigarasına
İstanbul gibi bir yerde yetisemiyordu babasi gencti is beğenmiyordu calismiyordu
Annesi desen rahatti
Kocam tek cocuktu kacarak evlendim
1 seneye yakin ailesyle kaldik ev kiraydi 30 bin lira kira borcu yetmezmis gibi bir de esime kredi cektirdiler is kurmak adina ama o b***ku bile yiyemediler
Beni işe başlattilar kocamla ikimiz calisiyorduk
Benim param buzdolabini anca doldururyordu
O meyanda para birikimi yaptim
Altin olrk
Babam bizmle baristi bizi yanina aldi ayri ev acti esime isyerlerinden birini verdi Allah razi olsun Şu an yavas yavas toparlaniyoruz fakat saglik sorunlari basladi bu kez de
İki iyiliksiz bir dünya ama buna da şükürler olsun
Cok şükür
Neden anlattin diyebilrsin anlarim
Ama senden daha kotu durumdaydim
Dolapta yiyecek hicbir seyin olmadigi zamnlari da atlattik cok sukur
Eşine biraz zman ver ben oyle yaptim eşim beni seçti
Sen de sabret122 Yorumla
Soran+1 yılYasayan bilio
Cevap sahibi+1 yılAllah yardimcin olsun
Eminim hepsi geride kalacak az sabir
Soran+1 yılSaol ins
- +1 yıl
Şu yazınızdan Çok Şey Çıkarttım
Cevap sahibi+1 yıl@anonymousgirl0 hata yapmadan bile dusunmesi gerekir insanin kacarak evlenmem bir hataydi evet sonuc olrk eşimi seviyordum fakat bu bana pahaliya mâl oldu
Ailenizin rizasini alarak evlenin anne baba onemli unsurlar onlarin düşünceleri fikirleri onemlidir Allaha emanet olun- +1 yıl
Senin için üzüldüm eşinin ailesiyle evlenmişsin çok geçmiş olsun
Cevap sahibi+1 yıl@karakadir3 şu an benim memletimdeyiz eşimle ve artik ailesi uzakta
Cevap sahibi+1 yıl@karakadir3 teşekkür ederim
- +1 yıl
Senin için çok sevindin huzurlu ve güzel bir hayat sizlerin olsun
Cevap sahibi+1 yıl@karakadir3 insallah Allah razi olsun cok teşekkür ediyorum insallah ebedi sürer
- +1 yıl
Amin birazda şansa ihtiyacın var
Cevap sahibi+1 yıl@karakadir3 ayenn dogru diyorsun ama şanstan once saglik olsun
- +1 yıl
Kendini kurma Bi problem yaşarsan eşinle konuşmayı dene
Cevap sahibi+1 yıl@karakadir3 o ilgili bir adam saolsun saglik konusunda geciktirmiyor beni
- +1 yıl
O zaman birbirinizi iyi dinleyin birbirinizi anlamaya çalışın
Cevap sahibi+1 yıl@karakadir3 mecbur uzun evlilikler buna dayanir
- +1 yıl
Aynen ikinizden biri Altan almayı bilmeli
Cevap sahibi+1 yıl@karakadir3 heye esler fedakar olmali en azindan biri iyi akşamlar diliyorum teşekkür ediyorum cvplar icn Allaha emanet olun
- +1 yıl
Saolun sizde iyi akşamlar dilerim
- +1 yıl
Sağolasin abla🙏
Cevap sahibi+1 yıl@anonymousgirl0 sen saol ablam
- +1 yıl
❤️💕
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. owwwww
feci salaklık vakası bu
şimdi gelir yok annesi babası tabiki vericek diyenler, yorumlarda kendilerini belli ediyorlar zaten
la hadi 500 1000 versen bile eşinin rızasını alır insan, durumları kötü diyelim
bi hayali vardır
iyi bir mesleğim olursa yardım ederim diye
ama eşinizde o da yoktur büyük ihtimal23 Yorumla
Soran+1 yılKral
Soran+1 yılHelal
+1 yılİhtiyaçları varsa yollayacak tabi.
İnsaf ,
Senin annen o durumda olsaydı sen para yollamamazlık mı yapacaktın.
Pare yetmiyor diyorsan sende asgari ücretle bir işe başla gerekiyorsa.
Ne dinimizde ihtiyacı olana vermemek vardır , ne de ailemizden birilerini ortada bırakmak vardır.
Ben kocanın yerinde olsam seni de alır onların evinde kalırdık.
Sende lanet fesat olmayıp o kadınla iyi geçinmeye bakardın.
Kaldı ki yanında biri olması , yanlız olmaman da avantaj bence.
Yarın öbür gün çocuğun olsa sana yardım edecek biri olacak mesela...
Ama bu zamanın kıt zekalı ergen kızları bunları görmezler anlamazlar.
İşiniz gücünüz lanetlik, fesatlık, kuduzluk, her şeyi ben biliyorum havaları.21 Yorumla
Soran+1 yılKaynanamla ne yasiycam yasamam yollar ama bukadarda değil heray heray
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızlar okuyorsa 3 kadın dul maaşı ile nasıl geçinsin. eşin arkandan iş çevirmeyip doğrusunu sana anlatıp bu kadar kazanıyorum bu kadar yolluyorum diyorsa dürüst davranıyorsa güzel bir şey ne güzel ailesine sahip çıkıyor. Baba yok başlarında o da kendi sorumluluk alıyor helal olsun. Ama maaşı konusunda sana yalan söylüyorsa ve kızlar çalışacak imkan varken abin nasıl olsa gönderiyor diyor oturuyorsa bende sinirlenirdim. eğer oluyorlarsa elbet okul bitecek işe girip çalışacaklar o zmana kadar sizin de çocuğunuz olur 2 yolluyorken 1 yollar ama güzelce konuşmalısın kavgayla olmaz bu işler sen aynı durumda olsa daha fazlasını yapardın belki de
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Dul maaşı sence iki evlat okutmaya yetermi?
Ihtiyaclari olmasa, keyfi olsa Maas kendi rizkiniz derdim, ama aiz geçinebiliyorsaniz, destekleyin çünkü tekler ailesi ve okullar dahi bitmemiş, ailesine sahip cikan Babanin evladi da öyle olur, birazda kendi yaşlılığıni düşün eger bencil olursan er ya da gec belki kendi çocuğun ile sinanirsin50 Yorumla
+1 yılSen eğitimini geliştirmişsin kendini geliştirememişsin ben o adamın yerinde olsam aynısını yapardım sonuçta onu büyüten senden önce olan senden sonrada olacak kişi hayatının en değerli varlıklarından onlar. Başka yerde olsa eşitlik diye diye ziyaklarsiniz okadar meraklıysan paraya git çalış sende kazan evi beraber oturduğun yerden cirkeflenmek çok kolay hem ayranım dökülmesin hem g*tüm s*kilmesin hesabı. O kişinin yerinde olup eşimin böyle olduğunu bildiğim halde bir dakika durmazdım boşardım seni ama malesef mümkün değil umarım eşinde senin paragozlugunu en kısa zamanda farkederde boşar amin
11 Yorumla- +1 yıl
Yüzleşemedi
Adamın babası yok 2 kız kardeşi var bencil olma kendini o iki kız kardeşin yerine koy dul maaşıyla o kızlar nasıl okusun yaşasın az anlayış göster bu kadar aç gözlü olma
90 YorumlaAma kardeşi de varmış yetmiyo demek ki dul maaşı ne kadar bilmiyorum ama bin lira çok bi para değil ailesine vermek için. Ya da snein hayatını önemli ölçüde kısıtlayacak bir şey değil. O kız da orda babasız. Onu da düşün. Ya sen olsaydın onun yerinde?
50 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı.
+1 yılHanımefendi Vefa denilen kavram içine sinmediyse birisi sana bu kavramı öğretsin. Öğrenmenin yaşı yok. Bu kadar şikayetçi ve durumdan muzdırapsan git bir iş bul çalış... Olayı hemen acıtasyona bırakmışsın, kendi ailen olsa Allah çarpsın tek bir çıt ses çıkartırsan benim bu hayatta bildiğim bir şey yok.
40 Yorumla Senin vicdanına başlarım iki kız kardeşi ve annesi diyon. Lafa gelince kadınlar diye sokağa dökülüyonuz. Ama üç kadın söz konusu sen burda ne diyon. Kocan olucam sen bana bir laf edicen yeminle boşarım seni. Emin ol aynı durumda seninkiler olsa onada aynı yardımı yapardı bizzat ben yapardım
28 Yorumla
Soran+1 yılMaasinin yarisini verio abartmasin
Soran+1 yılYoo
Soran+1 yılYok
Soran+1 yılYetmio demek
- Aşk İlişkileri konusunda 992 cevap paylaştı.
+1 yılBaşlığı okuyunca maaşın tamamını yolluyor sandım. Sen çalışsan ailene para göndermez misin? Şahsen ben gönderirim eşimin de göndermesine karışmam maaşının tamamını yollamadığı sürece.
70 Yorumla O dul maaşı kadar miktar sen harca bakalım sana yeter mi? Bilip bilmeden konuşmak kolay. Hatırlatırım sende anne kayınvalide olacaksın. Bencilliğin lüzumu yok. 2 kişisiniz 4-5 kişilik aileler asgari ücretle geçiniyor.
51 Yorumla
+1 yılAdamın ailesi sonuçta , ve 2 kız kardeşi var.
Yani geçinmek zor , kardeşlerine ve annesine sahip çıkması lazım. Ama ailesinin durumu iyiyse , ailesine para göndermesi saçma. Kusurabakmasın, şayet ailemin durumu kötü olsa bnde yardım ederdim anma , durumları iyiyse neden vereyim ki , sonuçta yeni evlisiniz, ev araba gezmeniz var31 YorumlaÇalış o zaman bacım çalış. Koca eline bakmak hoşuna mı gidiyor. Haa çalışma imkanın yoksa aynısını o 3 hemcinsin için de düşün. Baba yok koca yok. Olan tek bir erkek evlat ve sen. Sende böyle yaparsan ne etsin onlar. Hak için düşün. Allah rızası için düşün. Bugün onlara bunu yaparsan gün gelir çoluk çocuğun, gelinin, damadın da aynısını yapar.
Bugün onlara yarın sana unutma.30 YorumlaBenden sana mini bir tavsiye, bu olay doğrudur yanlıştır ben ona takılmıyorum.. Böyle düşünmekten vazgeç yetiyor yetmiyor versin vermesin.. güzel düşün güzel olsun kalbini kirletme bu düşünce yanlışlığında devam edersen yarın pire deve olur aileniz sarsılır
30 YorumlaBunu yapan biri niye evleniyor? Annene para vereceksen hiç evlenme annenle aynı evde yaşa bütün paranı ona harca
22 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Kız kardeşleri küçükse ve annesi çalışacak durumda değilse pek yapacak birşey yok gibi. Onların evinin geçim kaynağı o olmuş bir nevi babasının yerini almış. Ne onları bırakabiilir ne de kendi evinizi. Kız kardeşleri bir yerlerde çalışana kadar beklemekten başka birşey fayda etmez. Sen dua et kız kardeşleri evlenince kendi evinize getirmesin kaynananı...
03 Yorumla
Soran+1 yılGetiremez anlastik
Soran+1 yılSeker hastasi zatende ben yasamam
Astsubaylar daha fazla alıyor diye biliyorum ama calısıcam bende aileme göndericem de bakalım nasıl. tepki veriyor bende uyuz olurdum acikcasi onun ailesi sensin artık madem böyle yapicakdi hiç evlenmeseydi
30 Yorumlakalan 4 bin ile geçinemiyorsan askari ücretle çalisanlar neyapsin adamlar evli cocuklu geciniyor hem onun gerinde sen olsaydin kendi ailene yollasaydin aynisini sana o yapsaydi senin zoruna giderdi karisma bence gecimsizlik baslar aranizda
60 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKız kardeşleri kaç yaşında çalışabilecek yaştalar mı eğer ki öyleyse para yollamasına izin vermezdim kıyameti koparırdım gitsin çalışsınlar annesinin maası varmış zaten evleride var daha nee te allam ya.
115 Yorumla
Soran+1 yılKizlar hemsirelik okuo haklisin knk
Cevap sahibi+1 yılKıyameti koparırdım 3. Dünya savaşı çıkardı. Gitsin çalışsınlar
Soran+1 yılSevdim senin knka😂
Cevap sahibi+1 yılÖyle yani çok yırtıcıyımdır😂
Soran+1 yılHelal bende sen gibi olsam taktik ver
- +1 yıl
Kıyameti koparirdin oylemi sen daha adamına denk gelmemişsin bana öyle yapıcak eşim boşa rim yeminle anneme bakacam tabi bu zihniyet kıyameti koparacakmis he oldu bu yasa kadar senin için buyutmus
Cevap sahibi+1 yılAnnesine versin bir sey demiyorum zaten ama annesinin de maaşı varmış hem evleride var ne gereği var. Bu benim düşüncem.
Soran+1 yılHaklisin
- +1 yıl
Olsun Anne bu Paradan daha önemli Annelerin değeri parayla ölçülmez
Soran+1 yıl@pilatonikus abartma sanki kadini ac birakiom
- +1 yıl
Elinde olsa yaparsınız vallah kendi ailenize yardım dersiniz damadı ailesine geldimi kin tutarsiniz
Cevap sahibi+1 yıl@pilatonikus Annesine lafım yok zaten ama dediğim gibi
Soran+1 yıl@pilatonikus babam anam emekli ihtiyaci yok ne kini az yollasin diom
- +1 yıl
He he sözüm tüm gelinler değil ama sende bişeyler hisetim
Cevap sahibi+1 yıl@pilatonikus ahahaha bırakta ona biz karar verelim
+1 yılBence tepkin yanlış ayrıca geri 3 bin kadar kalıyor neyinize yetmiyor 2 binle ev geçindimeye çalışan var aç yatan var haline şükretmelisin madem az geliyo sana kendi harcamandan kıs bieaz ya da sen de calis evde oturacağına
50 Yorumla
+1 yılanneye yardım edilebilir ama. iki bin bencede fazla yani.. sende caninin istediğini al hiç onu düşünme bak bir süre sonra yetmiyor deyip belki ailesine o kadar fazla göndermez en azından azaltabilir.. diğer türlü. tepki verip huzursuz olabilirsin
10 YorumlaO hayvana artık aileainin sen olduğunu söyle anlamazsa boşa gitsin.
12 Yorumla
Soran+1 yıl👋👋👋
+1 yılBende bırakıldım her erkek aynı Allah yardımcın olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin
+1 yılDoğudakiler fazla maaş alır , birde yıpranma payı oluyor görev sürene göre.
14 Yorumla- +1 yıl
Eşin ailesiyle görüşüyordur. Muhtemelen ona göre gönderiyordur. Geçinemiyorsa demekki ailesi ondan gönderiyor bu kadar. Bence yeteceğini düşünüyorsan konuş. Fazla gönderiyorsun falan de.
Soran+1 yılDiomda kavga edioz sona
- +1 yıl
Normal kavga etmeniz. Yapacak bir şey yok gibi. Bence moralini bozma. Bu şekilde idare et. Kızların okulu biterse evlenirse göndermez.
Soran+1 yılIns
+1 yılKız kardeşleri çalışmıyorsa okuyorsa yetistiremiyorlardir belki ev kendilerinin bile olsa bir evi geçindirmek kolay değil. Kayinvalden ne kadar alıyor ayda biliyormusun
43 Yorumla
Soran+1 yılBin tl
- +1 yıl
Çok az alıyormuş iki tane okuyan kız ve ev masrafı yetiştirmesi mümkün değil. Kızlar okullarını bitirip iş bulana kadar veya evlenene kadar göndersin. Esin astsubay değilde 3 4 bin alan bir memurda olabilirdi böyle düşün ve Allah'a şükret bu yüzden eşinle tartışma kötü görünen sen olursun.
Sonra da diyorlar ki neden evlenmiyorsun. Sizin gibi zihniyetteki kadınlar yüzünden evlilikten soğuyorum.
yıllarsa okutmuş bakmış büyütmüş. Tabii ki verecek. Haddin bile olmamalı ons karışmak.51 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDurum sandığından daha vahim Astsubayın 5 bin aldığını sanmıyorum daha fazladır. Yani sandığın gibi 2 bin değil daha fazla gönderiyor. Evlendiğinde her şey ortak olur o paranın ortağı sensin sen razı olmadıktan sonra gönderemez ama senin koca diye seçtiğin çakal sıkıntılı üzgünüm. Her insan ailesine yardım etmek ister ama bunun yaptığı çok başka bir şey.
02 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir belki 5000 den fazla alio ama bana demio gonderio
Cevap sahibi+1 yılBöyle evlilik mi olur maaşını nasıl gizler karısından çok aradın mı bu çakalı sen?
Tuhafmış biraz eşin size yetmiyorsa neden ailesine yardımda bulunuyor zaten gelirleri varmış.. Valla ben olsam tak diye yüzüne söylerdim
30 Yorumla
+1 yılAnnesi yalnız bir kadın belki yetişmiyordur yetişse bile o evinizin direğiyim diye güven vermek istiyor onlara verdiği bin TL de ne var sanki. Millet asgari ücretle gecim sağlıyor o 4 bin size yetmiyorsa bu sizin ac gözlülüğünüzden dir kb kardeşm.
31 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 583 cevap paylaştı.
+1 yılEe sende çalış. Çalışmadan laf etmek kolay. Yetmiyorsa çalışacaksın. İyi günde kötü günde bir evlat annesinede mi sahip çıkmasın. Empati kur
31 Yorumla
+1 yılBakmakla yükümlü babası olmadığına göre annesinin de geliri az ise yollaması normal eğer ki siz rahat geçine biliyor iseniz çokta sorum yapma sanırım eşiniz yeni astsubay çünkü söylediğiniz maaaş yenilerin aldığı maaş kadar
20 Yorumla
+1 yılBende veririm aileme calissam
Adamin anasi o tabi verecek kadinin maasi yetmiyor demek ki, hem kaynanadan suc bulma belki kadin utaniyordur gönderme diyordur.
Yetmiyorsa sende calisabilirsin evde kisir yiyip koca parasi bekleyecegine...20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbu aslında güzel birşey ancak artık evlisiniz ve o aldığı maaş artık onun olduğu kadar en az seninde hakkın.. neden yolluyor bu parayı borc harcmı var? mesela dugun yaprken borcladılar onların odemesımı yoksa keyfe kedermi.. yarın bırgun evlat sahıbı olacagınızı o gunler ıcın bırıkım yuapmanız gerektıgını munsıp bır dıl ıle anlatın kesınlıkle emrıvakıden ve ya ben ya onlar tavrından uzak durun
00 Yorumla
+1 yılNapsın adam ya onları da bir şekilde elinden geldiğince rahatlatmaya çalışıyo demek ki
30 Yorumla
+1 yılBen bu konularda bayanların karışmasını doğru bulmuyorum hiç hoş değil kendisi kazanıyor parayı ve onlar da ailesi ihtiyacı varsa vermesi kadar normal bir şey yok bence
30 YorumlaTeyzemin eşi de öyleydi. 10 yıl oldu hala öyle. Şimdi boşanma evresindeler. Sen artık onun ailesisin çekinme ve söyle düşüncelerini. Göndersin tamam ama sizi zora sokmaması lazım yani daha az yollayabilir. Maasi da cok degil ki. Zor bi durum.
10 Yorumla
+1 yılPardonda yetmiyorsa git kendin çalış adamı okutan o kadın sen sonradan geldin 1000 2000 tl yollaması gayet normal ac gözlü olma dul maaşı ne kadarki kadin nasıl geçinecek onunla
61 Yorumla- +1 yıl
Ben de sonuna kadar haklısın
Gizli Üye(30-35)+1 yılZoruna gidiyorsa boşan gitsin bacım benim babam rahmetli oldu dul maaşı bile yok evlensem kirasınıda öderim parada gönderirim bunu sorgulamak kimsenin haddi değil eşim bile olsa doğurup büyütmüş o yaşa getirmiş elbette bakmak zorunda
42 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim yorumun için elbette eşini kimseye muhtaç etmeyeceksin ama anne ve babanı hiç kimseye muhtaç etmeyeceksin ki Allah senden razı gelsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılO para gönderen kardeşimin alnından öpüyorum o durumda olsam canımı çok sıkarsa ayrılır yine bakardım onlara
70 YorumlaKocanız ile meslektaş sayılırım. Keşke bu durumu evlenmeden önce konuşsaydınız. Açık açık söyleyin bence.
24 Yorumla
Soran+1 yıl@Anonimm08 benimki cok yolliy8m die kesin 5000 dio
+1 yılseni kandirmis astsubay fazla alir batida 7 8 alir doguda 11 alir goreve girse 20 bile alir odur uzman maaslri Şu an batida 6 bin civari ast nasil 5 bin alir seni kandiriyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılDaha 1 yillik astsubay ve bana 5000 dio
- +1 yıl
hayir 5 bin degil kusurati vardir tabi 5 500 olabilir yedek astsubaylar yapiyor 5 500 aliyor onlar ama seninki daha bir yil olmus üstelik evli daha fazla almasi lazim belkide biriktiriyodur sende fazla üstüne gitme kocanin para yüzünden hersey oluyor zaten. iste dedigim gibi oldugu yere göre degisir ama 1 yili gecmisse kesin aliyodur 6 7
Soran+1 yılBilmiom
Yeni evlendiniz ve mutemelen evi o geçindiriyordu ve onları yanlız bırakmış gibi hissediyor ve vicdanen dayanabilmesinin tek sebebi o gönderdiği para
Bırak evi o çekip çevirsin üstüne varma ve biraz zaman ver ona00 Yorumla
+1 yıl5 bin küsür alan bir astsubay gösterin bana 😂 ayrıca ailesi zor durumda belli ki kendinden kısıyor ailesine yardım ediyor yoksa düşünürdü kendisi size kalan paranın yetip yetmeyeceğini
02 Yorumla
Soran+1 yılBana 5000 bin aluo dio bilmiom
- +1 yıl
Göreve yeni başlayan artı birde hakkaride görev yapan astsubayın en az 7 si vardır bundan birmiktar ailesine destek olarak göndermesini saygıyla karşılamanız lazım keyiften olmayan harcamalar bunlar çünkü
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim de annem ve kardeşim tek Babam yok Kadınım ve çalıştığım paranın yarısını anneme veriyorum Eşimle de konuşmuştum bunu daha önce Eğer kabul ediyorsan evlenelim etmiyorsan yolun açık olsun dedim Gamsız ve vefasız olmayın bu kadar Senden önce de bı hayatı ailesi vardı bunu unutma sorumlulukları var her ne olursa olsun ailesi ailesi Saçma saçma hareketler yapma aç mısın açıkta mısın yetinmesjni bil Onun ailesine ne kadar saygı gösterirsen sen de o kadar saygı görürsün
50 Yorumlayaşın 5 galiba diom, dinlemio, alıo, yolluo bu ne mk?
35 Yorumla
Soran+1 yılSen gibi mk
Soran+1 yılSjsjjwjwiqoqoqjqwj ahahahah
Soran+1 yılSjsjkakakajajaj
Gizli Üye(30-35)+1 yılYıldırana kadar kavga et. Çok büyük sorun bu. Ailesi aç açıktaysa bilemem ama o zaman günah tabii ama sırf kıyamamaktan gönderiyosa sıkıntı
31 Yorumla
+1 yılGönderir annesi değilmi senden izinmi alcaktı birde
32 Yorumla
Soran+1 yılEvliyse alcak
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılSen niye çalışmıyorsun? Başlarında erkek yok bakmasında bir sorun yok.Çok şikayetçiysen sende çalışırsın ve ben eminim ki bu para senin annene gidiyor olsaydı gıkını cıkarmazdın
10 Yorumla
+1 yılBabası olmayan ve kız kardeşleri ve annesine para yollayan bi abiden daha kaliteli çok az gördüm. Unutma sen yokken onlar vardı. İnsan yeri geldiğinde paylaşmayı bilmeli. Gerekirse sen de biraz idare et belli ki ihtiyaçları var. Eminim ki siz zorda olsanız onlar da size destek olurdu. Paylaşmak güzel sey deneyin. Madem annesine saygın yoktu keşke hiç evlenmeseydin
10 Yorumla
+1 yılBabası ölmüş diyorsun babadan kalan bir maaş yoksa kardeşler çalışmıyor ise zaten ailesine bakmak zorunda bundan rahatsız olma gibi bir lüksün olmamalı bu seni kötü ve merhametsiz biri yapar başka erkek kardeşi varsa oda yardım etsin yük hafiflemis olur. Eğer kardeşler çalıştığı halde para istiyorsa annesi bu durumu annesi ile konuş
10 YorumlaKocanın maaşını beklemeyi bırakıp kendin işe girip söz sahibi olmayı denedin mi. Kadın erkek eşitliği diye bas bas bağırırsın akşam Facebook Instagram da.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılSende calıs destek ol
Burda boş yapma duyar kasma66 Yorumla- +1 yıl
@ruletci03 sana mı sorucam aslanım alakayı avukatımısın ya
- +1 yıl
@ruletci03 eşinin rızasını alacaksa evinde alsın Bu 1
Eşide gelip elalemle burada
bunun geyiğini yapmasın
Hadi yaptı diyelim Benim ve burdaki herkesin saygı içinde yorumumada katlansın Katlanamıyorsa da burda boş yapmasın
Sende onun adına fikirde ve açıklamada bulunma ! Bu senin görevin değil - +1 yıl
haksızlık karsısında susan dilsiz şeytandır
adam yapıyor diye diss atar gibi sende yap demek yangına körükle gitmek kadar sacma ve gereksiz bir yorumdur
kim yaparsa yapsın bu erkek tarafı ya da kız tarafı farketmez
evlendi ise bunun hesabını elbette vericek eşine
vermeyip kafasına göre hesap yapacaksa boşanıp kendi yiyicek parasını - +1 yıl
@ruletci03 arkadaşım herkesin hayatı kendisine Git kurtar kızı o zaman
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılGondersin tabi yetmiyorsa sende calis cocugunuz yoksa kendi parani kendin harca bosver takma bu durumu sen kotu olursun sadece yarin birgun cocugun olur calisamazsin o zaman o da para gonderemez zaten suani firsata cevir
30 Yorumla Ben senin yerinde olsaydım şayet gönderme yetmiyor demek yerine girer bir ise kendim calisirdim o zaman yeter
10 Yorumla
+1 yılEşin aldığı maaşından bin tl göndersin 2bin cok bence 3 bin kusurle napıyo
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 477 cevap paylaştı.
+1 yılYetmiyorsa düzgünce biraz daha az göndermesini söyleyebilirsin
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılDirekt soyliceksin nasılımı var dans ederek söyle ya da . dndmmd
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılAnladim yetmiyordur belki sizede hak veriyorum yanlış anlamayin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMusluğu birden kesmesini istiyorsun. sabır et biraz daha versin. siz kredi felan gibi bir şeyler çekin ya da paranızı bir yere bağlayın. zaten ancak size kalır öyle göndermez. kesin çözümdür.
10 Yorumla- Devamını Gör (162)
Devamını Gör(207)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kocam aldığı maaşı ailesine veriyor, bundan rahatsız olduğumu nasıl söyleyebilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer