Kocam aldığı maaşı ailesine veriyor, bundan rahatsız olduğumu nasıl söyleyebilirim?

Kocam astsubay daha yeni evlendik ailesi baska sehirde babası yok annesi ve 2kız kardeşi kalıo 5.000 küsür maaş alıo her ay bin ikibin tl yolluo her ay yollama bize yetmio diom ama dinlemio annesininde dul maaşı var evide kendinin bıktım
Kocam aldığı maaşı ailesine veriyor, bundan rahatsız olduğumu nasıl söyleyebilirim?
Cevapla