Bu sürekli benim başıma geliyor ya 🤦 Burda evin yakınında bir market var oraya gittiğimde artık beni biliyorlar beni gören çalışanlar sürekli bana bakıyor bişeye uzanabiliyor mu diye daha ben üst raflara bakmaya başladım mı hemen bir tanesi yanıma geliyor Hatta orda bi tane Sinancım var karşıdan beni görünce ne almak isteyeceğimi biliyor hemen üst raftan bir tane meyveli yoğurt alıp bana getiriyor gülüyor bana 😃😃😃🤦🤦🤦
ben bir kere okulda konferans salonunda projeksiyon perdesini açacaktım beni gönderdiler herkes oturmuş bana bakıyor ben zıplıyorum en sonunda basketbolcu bir arkadaşım vardı o çekti herkes de bana güldü nfjdkeo
Böyle bir arkadaşlığım var... Ve halen ara ara kahve içiyor ve görüşüyoruz... Aşık olmadım ancak iyi bir arkadaş kazandığımı farkediyorum. Aşk tesadüfleri sever, ancak artık belkide ben o kadar cesaretli değilim... Sadece sarıldığımda güvenebileceğim biri lazım oysa... Derin bir huzur veren.
Kucağa alıp kaldırırım yardım ederim diyen arkadaşlar neden o minik arkadaşa ne ürün alacaksınız diye sorup istediği ürünü raftan alıp ona vermiyorsunuz? Neden kucak? 🤣🤣
Ulan benim sevgilimde kısa yani normal fakat uzanamadığı bir yer olursa ben direk kucağıma alır onu uzatırdım. Sonra yere indirir bir öpücüğünü alırdım artık 🙂
Benim başıma geldi yaa 😂 Ama ben minyon değilim. Görevli ya da bir abi uzanamadığım ürünü alıp uzatmıştı. Abla kaç tane istiyorsunuz demişti. Ahahaha ama ya bir şeye uzanamamak ve o sırada birisinin gelip yardım etmesi çok utandırıcı yaa 🙈
minyon kadınları severim ama gördüğümüz her kadına da aşık olmuyoruz. ayrıca minyon olması bir seçenek değil ki... sadece uzanıp bayanın istediğini alır market arabasına bırakırım... teşekkür etmesi yeterli...
Yurt disinda belki edilir de bizim kizlar bana yavsadi falan der kazayla hamile kaldiysa bebeyi ustumuze falan yikar. Ondan sonra muge anlida dna testi falan uugras dur.
Hayatimda böyle sacma bir sey gormedim erkekler cidden kadinlara boylari kisa diye aşık mi oluyor? Hani "tatli mi sizce" falan desen anlarim da bu sekilde bi erkek birine aşık olacaksa hergun 10 kisiye asik oluyodur ulkemizde genel olarak kizlar pek uzun boylu degil sonucta