Benim içimde bir şeyler koptu? O bir gün pişman olur mu sizce? Erkekler bakar mısinız?

İlk defa birini çok sevmistim çok bağlanmıstım. İlk sevgilimdi. Ama 3 defa ayrıldım her seferinde ben tekrar gittim ona. O kadar çok sevmiştim ki. Ayrilma sebebimde beni umursamaması, sevdiğini belli etmemesiydi. Arkadaşlar o kadar anlatmak istedim ki ona sevdiğimi neden kırıldığımı. Anlattım ama beni anladıgına inanmıyorum. O kadar gece ağladım ki beni sevmedi belki de dedim. Geceleri uykularim kaçtı. Ama sonunda içimde bir seyler koptu. Eskisi gibi umrumda değil şu an. Sizce o pisman olur mu? Sadece bunu merak ediyorum gercekten bir gün pisman olur mu?
Benim içimde bir şeyler koptu? O bir gün pişman olur mu sizce? Erkekler bakar mısinız?
Cevapla