Erkekler çok gereksiz gelmeye başladı sizce daha sonra pişman olur muyum?

En çirkininden en fakirine hepsinin kendini bir bk sanması hepsinde aşırı ve saçma slk beklentiler Yok çok güzel olacak yok baki*re olacak zayıf olacak genç olacak hanım hanımcık olacak yemek temizlikte iyi olacak cilve yapacak bilmem ne bütün kadınlar kusursuz olacak kusursuz olanı bile aldatıyorlar gerçi ama bunların en işe yaramaz olanı bile kadınlardan bi beklenti içinde olacak bunlara yaranacağıma bekar yaşarım bin kat iyi diye düşünüyorum

Erkekler çok gereksiz gelmeye başladı sizce daha sonra pişman olur muyum?
Cevapla