Kafam karışık geri döner mi ne yapmalıyım canım çok yanıyor lütfen yorum yapın?

Kız arkadaşım ile 1.5 yıl çıktık. Çok el üstünde tutmaya çalıştım ilgilendim belkide her şeyi sorguladım. O ise çok kafaya takmaz gibi davranırdı. Gel zaman git zaman tartıştık. Ayrıcağımız hafta başında, hafta sonu yemeğe gidelim demişti. Tartıştıktan sonra emojiler iyiydi konuşmalarda ama aşkım felan yoktu sorunca önce canım sıkkın dedi anlat dedim anlatmadı sonra kafamı toplayim dedi bende tamam dedim 3 gün bekledim sordum sorunu çözelim dedim cevap vermedi ben gidiyorum dedim bir şey demedi. Her yerden sildim sildikten 2 hafta sonra instağramdan engelledi ama WhatsApp duruyor arada durumlara bakıyor kafasına göre ben paylaşınca ayrıldıktan 3 hafta sonra yazdım yine bir şey demicem dedi. Sonra hiç yazmadık 2 buçuk ay oldu sizce dönecek mi ne zaman döner? Unutamıyorum
Kafam karışık geri döner mi ne yapmalıyım canım çok yanıyor lütfen yorum yapın?
Cevapla