AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Babandan istersen eşine ayıp olur. Bir başla gerisi gelir zaten.
Neden ayıp olur babama o da benim babam sonuçta
Ya doğru baban. Sana babanı at demedim ki. Ama eşin sana netice de bir kredi kartı vermiş, gönlünce harca demiş. Şimdi sen kalkıp da babandan istersen gururu kırılır.
Doğru diyorsunuz teşekkür ederim. Alışana kadar babamdan istemek daha mantıklı gelmişti bana ama bilmiyorum ne yapacağım. Test fiyatları hepsini tamamladığında 500 kusuru buluyor. Eşime nasıl derim
Rica ederim. Ama babandan istersen alışman zor olur. Hem eşin ünüversiteye hazırlandığını bilmiyor mu? Bir şey demez bence. Hı! İlla içim rahat etmez dersen birden değil yavaş yavaş alırsın sende alacaklarını.
Biliyor. Dershane kayıt ettirelim seni istersen dedi bana hatta ben hani yine maddi açıdan ıstemedim bunu. Babamda ettirecekti onuda reddetmistim. Bu sene mezuna kaldım geçen sene babam yollamıştı dershaneye istediğim olmadı girmeidm şimdi yine aynı yüzden istemedim.
Ne yapacağım bilmiyorum kendimi kötü hissediyorum
Kaç yaşındasın ki?
20
Lütfen yanlış anlama ama erken yaşta evlenerek en büyük hatayı yapmışsın zaten. Keşke önce üniversiteden mezun olup ondan sonra evlenseydin. Hem eşinle nişanlı kalır, birbirinizi daha iyi tanırdınız. Dediğim gibi yanlış anlama benim şahsi fikrim bu.
yok estağfurullah anlamadım ama eşim mahalleden abimin arkadaşı uzun süredir onu tanıyordum ben. yaşı büyük olduğu için evlenelim dedik okuluma hiç bir sözü olmaz onun sadece ben çekiniyorum
Dediğim gibi bir başla devamı gelir zaten. Dert etme artık...
teşekkür ederim
Rica ederim. (:
Utanman normal gecici bir sure bu. Esinden al parayi babandan alma artik
Teşekkür ederim
İhtiyacını al zaten iyi niyetini suistimal etme. Ha kıyafet de al ama abartıya kaçma
olur ya boylr syler ne masum sun sen.. esin zaten anlar dusunceliyse.. soyle sorun olmaz. sen onun kadinisin
öyle ama işte bilmiyorum
bennesim isteyemez kotu hisseder diye kart verip hesabina para yatirmistim istedigini yapsin mahcup hissetmesin diye.. simdi de benden rahat 😁
eşim benimde kart verdi al ne alırsan çekinme dedi ama işte yapamıyorum
al sende tedirgin olma sonucta para basacak halin yok illaki paraya ihtiyacin var nerden bulcan
teşekkür ederim
bir şekilde yenmeye çalışacağım test fiayatları çok fazla olunca kendimi yük gibi hissettim.
olur mu oyle sey ne yuku.. sen bastacisin
sağolun
Yaşlarınız kaç ki neden bu yaşta okul bitmeden ya da kazanmadan evlendiniz ki sadece merak ettim 🤔☺️
Ne kadar naif bir düsunce
O sizon esini kullanmalısin esin sana bakmak ile yükümlü
teşekkür ederim
kullanmak denilmez ona
Parasini kullanın manasinda eşi hic cekinmesine gerek
Kimse kimseye bakmak zorunda değil
@Freddy1616 bakmak olarak görüyorsan bakış acına bağlı biz buna ev gecindirme diyoruz
Bence babandan istemen saçma olur yanlış algılarlar eşinde duyunca sana kırılır utanicak bişey yok
teşekkür ederim
Çekinmene gerek yok ki sonuçta onun parası senin paran
teşekkür ederim
Rica ederim 🙃🙃
Çekinmenize hiç gerek yok bence abartıya kaçmadan alınabilir
teşekkür ederim
Adam vermiş işte sende abartma tutarlı bi şekilde yap alış verişini kendi vermiş çekinme
tamam
Biraz biraz alabilirsin veya kensi işini edinmeye çalış falan
Okuyorum
aynı senin kafandayım ha 😂 insan çekinir ne bilim bende isteyemezdim
dimi ya
evet :/
Eşinle beraber gidin alışverişe onunda fikrini görüşünü al onuda ortak et zamanla alışacaksınız
Test alacaktım genellikle
İnce ve hassas bir insan olman çok aranan bir özellik herkes gıpta etmiş sana
nasıl anlamadım
Ye ye alış biraz benimki evlenmeden yiyiyor helal olsun ona
Peki
Size yedirmek için çalıştık cabaladık sevinin gülün yeter bize
Sen kac yaşındasın o kac yaşında erken evlendin sanırım
20-32
ayy tatlı şey seni. Kocan var iste işte. gören boş harcama yapıyor sanıcak. gerekli onlar
Teşekkür ederim
Kocan kartını vermiş ne alırsan al seni sevdiğinni kıymetini bil canım tatlı yüzlüm
Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
Şimdi harca nasıl olsa sen de ke si paranı kazanacaksin
teşekkür ederim
Babandan istemesen doğru olur bence kocan olmuş artık, bence kocam bu duruma bişey demez ama ayarıda kaçırmamak gerek Erkeklerde saatlerce çalışıyor sonuçta
bunun çok farkındayım bu yüzden çekiniyorum
Babasi onu dunyaya getirtmis. babasi daha yakin tabiki
O senin kocan. Çekinecek bir durum yok. Asıl babandan çekinmelisin.
babamdan çekinmiyorum
Kocandan da çekinmemelisin.
Oturun bir bütçe versin sana aylık ona göre harcama yap.
kart verdi
O zaman danış şöyle bi alisveris yapsam sence uygunmu falan de.
Çok güzel bir düşüncen var ama çekinme artık evlisin
teşekkür ederim
Babanı bırak artık. esin sana bakmakla yükümlü... aşırıya kaçmadan harca...
istesemde aşırı kaçamam yani normal bile zor harcıyorum.
Yorumu mu beğenirseniz puan kazanacam... size zahmet
Babadan para istenmez artık kocan var kendine gel : )
utanıyorum ama
Ohooo sende abartma utanılır mi para isteme de utanıyorsan işimiz var
öyle olmuyor ki işte benim yerimden bakın birde
Ama sen yabancı değilsin eşinin sonuçta millet kocasından para bulamaz sen var alamıyorsun hayat böyle işte ters : )
kocanla konus aylık sana para versin ve hesap sormasın
kart verdi
o zaman harca gitsin
:(
ya kocan artık takma kafaya
teşekkür ederim
Yahu evlenmişsiniz artık ne çekinmesi?
Tanışmadan mı evlendiniz
Tanıştık
Neden ayıp olsun ki
Neticede eşin maddi durumu iyi ve seni sanki babasına muhtaç biliyormuş gibi hissedebilir Ben olsam öyle düşünüyorum
Kızar mi yani sizce
Ben olsam kızarım bir kadının ihtiyaçlarını karşılayamayacak kadar Aciz hissediyorum gibi davranıyorsun derim
Ama amacım o değil ki
Senin amacın o değil ama davranışın onu gösteriyor
Kocanın herşeyine ortaksın artık. Adamı üzersin böyle yaparak
Ama ben de hiç alışık değilim ki
Alışacaksın bir şekilde. O sana al kullan diyor ise kullan. Abartıp abartmamak sana kalmış ona bir şey diyemem
Peki size teşekkür ederim
Rica ederim. Ömür boyu mutluluklar diliyorum
Bende size aynı şekilde :)
Kıyamam ya git harca kafana göre senden başka kim harcayacak o parayı
Çok utanıyorum gerçekten
İlk kez koca parasını yemeye cekineni gördüm artık gam yemem 😂
koca parası diye birşey yoktur o kadınla evleniyor bakmak zorunda! insan aynı yastığa baş koyduğu kadın için nasıl böyle şey düşünebilir !
koca parası yemek nedir yaa ev gecindirme kapasitesi olan erkek o
Erkek çalışıyor karısını çalıştırmıyorsa ev işi yaptırıyorsa bir zahmet ihtiyacını karşılasın kadın çalışmıyor parayı nerden bulsun 😂
çok mu güzelsin yaa, millet şöyle birini bulmak için nelerini vermez
Alışamadım
alışırsın alışırsın
Teşekkür ederim
birisi cevap yazınca son yorumlananlarda gözükmüş ve tekrar tekrar cevaplanmış olabilir
teşekkür ederim bende sabah uyandığımda 30+ yorum görünce şaşırdım
soru hakettiğini bulmuş :D dikkat çekici
hiç tahmin etmemiştim aslında çekingenlikle sorduğum bir şeydi :d
işin sırrı orada zaten, bu kadar çekingenlik anormalll
nasıl anormal yaa
yani çekingelik hep var, kocadan para almaya çekinir mi insan, hemde gani gani varsa :)
benim yerimden düşünün farklı oluyor
aynı kişi değiliz ki:) senin yerinde düşündüğüm için böyle cevap verdim. yani ben rahat olurdum. mevcut durumu düşünürdüm. hayatta gereksiz zorluk çıkarmanın lüzumu yok bu konuda bence. sonuçta sen de sınırlarını biliyorsun
belki de haklısınız:)
erkekler evi gecindirmej zorunda zaten
Eşler arasında çekinme olmamalı anlayış ve birbirini üzmeme olmalı.
Nasıl yenerim bunu
Zamanla aşacaksın daha yenisin. Ama babandan istemem eşini kıracaktır bunu yapma
Bir süre istesem olmaz mı peki
Hayır olmaz, eşiniz vermiş ve düşünüyor çok kırılır ve üzülür inanın buna.
Eşime nasıl anlatayım durumu sizce yani madem öyle diyorsunuz
Çok basit :)
Eşler arasında olması gereken en önemli şey, anlayış, saygı ve iletişimdir. Güzel bir akşamda bir çay, kahve yapıp karşılıklı oturduğunuzda bu konuyu açabilirsiniz.
olmaz Şu an ondan para alıp mezun olup işe başladığın zaman bunu hediye alarak yemeğe çıkararak ödeşmiş olursun böyle düşün
teseşşkür ederim
@nnuurr0 teseşşkür ederim
#soran Rica ederim :)
ne demek
Ne kızlar var adamla evlenmeden , utanmayıp her şeyini aldıran.
Ya yapma yesin o kadarda manken gibi kız güzelliği yeter onun. kendim için söyledim
teşekkür ederim
Maddi durumu iyi diye mi üniversiteyi kazanmadan evlendin?
ailen nasıl izin verdi 2ü yaşında evlenmene üniye gitmeden uani aslında bu anormal degil böyşede olması getekiyor ama şu an günümüzdeki çogu aile önce okusun filan diye evliligi erteliyor ondan sordum
Kocanın parasını biriktir kendi paranı harca o zaman. Bunu da mı biz diyelim?
Çok akıllısın sagol.
Bir toplumun zekasını sorduğu sorulardan anlıyorsun zaten. Rica ederim.
Gayet normal böyle bir durumda ben de harcayamazdım
dimi
Koca parası baba parasıyla aynı zaten. Sen karılığını yapıyosan o da kocakığını seve seve yapmalı ki denge olsun
Teşekkürler
Bende aynıyım yani daha evlenmedim ama sözlüm herşeyi almak istiyosu sürekli bende ondan bisey isterken çok çekiniyorum ve isteyemiyorum kendisi teklif ettiği zamnda bide terliyorum yok derken
aynen bnimde öyle
Babandan istemen eşini üzer bence. Sonuçta artık ikiniz hayatınızı birleştirmişsiniz eşinizin işleri iyi olmasaydı onun sizden para almak yerine ailesinden para almasını mı tercih ederdiniz?
istemem
Tamam çekinirsin de bu kadar çekinmek fazla bundan çekiniyosun gerdeğe nasıl girdin
ne alaka şimdi
Kel alaka az mantıklı düşün ne var bunda utanılacak ileride sende ona destek olacksın adam da senden mi çekinsin
Doğru düzgün konuşmayı öğren sen.
Kes
Yazık kafana.
S,,, iktir git allahın ergeni
:) yaptığın yoramdan belli seviyen. Yazık sana.
bence çekinme. o senin eşin sevgilin değil.
artık sen ya da o yok.
siz varsınız.
teşekkür ederim
Bu dinimizde de vardır dostum. Çekinme kocandan para almicaksin da kimden alıcaksın Allah aşkına
Doğru ama işte utanıyorum
Asıl babanızdan istemeniz utanç verici olur. Siz kocanizin himaye altindasiniz. Oda sizin. Utanmakla haklısınız ama adım atmalısınız 😊
ne yapmalıyım peki
Ya dostum çok tatlısın ya :D ama eşin böyle yaptığını duyarsa üzülür benden söylemesi.
Ama bende üzülüyorum yük oluyorum gibi hissediyroum:(
Evlilikte eşimin parası, benim param olmamalı bence ya. Artık bir ailesiniz gereksiz harcamalardan kaçınarak ihtiyaçlarınızı rahatlıkla alabilirsiniz.
ah ah keşke senin gibi hanımlar olsa etrafta. eşin şanslı
teşekkür ederim
benim hatunum paramı tabi harcıcak sonuçta bu dunyada ondan başka kimim var
utansa?
utanmasına gerek yok
peki
Ne alakası var başkası olsa yemeyecekmi?
Öyle kadınlar var hem yiyo hem aldatıyo,
Sen keyfine bak
teşekkür ederim
İsrafa kaçmadan zaruri ihtiyaçların için harcaya bilirsin ayıp veya kötü bişey degil ne aldıgınında haberi olsun aranızda
İçten düşünmen beni benden aldı, Babandan istersen eşin ile problem vs olduğunu düşüne bilir ve iyi çalışmalar kazanmadan gelme :D.
Neden sevinmesin ki parasi cebine kaliyor ben erkekleei anlamiyorum
Bu düsüncen cok guzel birsey bence onunla konus durumu acikla. babandan alirsan bozulabilir ve durumu aciklarsan sana bidaha asik olur cunku fark ederki para gözle evlenmemis
teşekkür ederim size
Olması gereken bu. Koca demek banka hesabı ya da sponsor demek değildir
evet
Daha çok harcayarak korkularını üstüne giderek yenebilirsin😉
Yapamam ki
İşin espirisi de kocan yani neyim çekinmesi bu
bilmiyorum
Nasıl evlendiniz görücü usulü mü insan kocasından çekinmez ki
Saçmalama o kişi sanki senin arkadaşın insan kocasindan utanirmi sana ailenden daha yakın artık utancak ne var bunda alisirsin
öyle ama ne bileyim
Sen görücü usulumu evlendin
hayır
O zaman niye cekiniyorsun
Alisirsin daha yenisisiz
teşekkür ederim
Umarım mutlu olursun 🙏 iyi geceler
Eşin sana bakmakla yükümlü sen kadınsın kadın calsiip eve getirmek zorunda değildir
zorundadır nasıl değildir
Getimek zorundadır yazacaktım
Hayatını beraber geçireceğin birinden asla çekinme.
teşekkür ederim
Asıl babandan para istemeye utanmalisin. Esin sana bakmakla yükümlü artık
babamdan utanmam ki
Ama artık evlendin eşin varken babandan istemen saçma
Babandan aliyormussun sonuçta eşinden almanda sorun olmaz paranın lafını yapmaz bence sana
yapmaz ama bilmiyorum işte
hayır zaten evlilikte ayrı gayrı olmaz ki babandan istersen adam eksiklik hisseder kendinde
teşekkür ederim
Babasi onu dogurtmus esi el oglu babasi daha yakin tabiki
Bunu eşine anlat eminim seni rahatlatacaktır , güzel ahlakından dolayı seni tebrik ediyorum
Nasıl söylemeliyim sizce. Dile getirmekten de çekiniyorum
Çekinecek ne var , git yanına ben bu kartı rahat kullanamıyorum çekiniyorum vs de konuşursunuz işte ne güzel
Gerçekten diyim mi böyle
Evett
Sen bu kartı verdin ama ben rahat kullanamıyorum hatta babamdan para almayı bile düşündüm de hem tepkisini de ölçmüş olursun
Teşekkür
Teşekkür ederim size
Rica ederim