AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Çekinme olayını yenmek istiyorsan harca babandan istersen büyük sorun olur çok sacmalarsin
Sorun neden olur ki
Ben sana kartımı vermişken babandan niye istiyorsun der
Haklısınız
Babandan istemek eşini ezip geçmek olur. Eşin sana hsrçlık bırakmıyormu veya ksrtın yok mu?
Kart bıraktı ama harcamaya çekiniyorum babamdan istemek daha mantıklı geliyor
Eşine çok ayıp sanki sana bakamıyormuş gibi. birde baban eşinin sana mafdi destrk olamadığını düşünür.
Ne yapacağım peki gerçekten ciddi ciddi utanıyorum
Eşine aöık aöık bahset diye utandığını söyle iş arayın sana
Okuyorum
Neden mezun olmayı beklemedin 😔
Onun yaşı benden biraz büyük
Benimlede sevgilim arasında 9 yaş var
bu yüzden evlendim bende
Harcarsin ama evin durumuna göre onu zora sokcak bı şekilde degil
Harcayamaiyoum ki işte
Sebebi ne
Utanıyorum
butun parasını bitir😊
teşekkür ederim
hala bitiremedinmi😂
Allahım bana da nasip et evlilik
:D
Çok ince bir insansınız ama cekincek bir durum yok
Teşekkür ederim. Yenmeye çalışıyorum zamanla
Ah be ben de o zamanlara gitmek istiyorum
hangi zamanlar
Kocamın parasını harcamaya utandığım zamanlar 😂💕
olm ne iyi hatunlar var yaa
Teşekkür ederim
Gel sana iki tokat atayım evli olduğunu anla artık
At hadi
Körün istedipi bir göz Allah verdi iki göz diyorsyn
Sen boş konusuyorsun
Yok yok boş konuşmuyorun sadece aetık evli olduğunu hatırla diyorum
harca ya ama abartılı
Pek
Umursamayıp daha çok harcayarak
Peki.
Kendinizi fazla zorlamayın bazen bazı şeyleri umursamamak gerekir böylece daha rahat edersiniz.
Bence hem babana hem eşine ayıp olur
Teşekkürler
Bence yanlış yapıyosun eşim sonuçta
bilmem
Kocan o senin, çalışır kazanır geri ödersin.
teseşşkür ederim
Ne demek :)
Geri ödemek ne öyle bişey mi var 😂 evli sonuçta
@Paramedik_1905 Çok haklısın ne diyeyim.
Bu düşünceden çıkmaya çalış
peki
Esin senden buyuk mu neden konusmuyorsun bu konuyu
büyük evet
Cekinme o artik kocan
Çekinmeye gerek yok bence
benim yerime koyarak düşünün birde
Düşünüyorum.. sen sadece ihtiyaçların kadar aldığın harcadığınız paranın kimse size hesabını sormaz. Eş bunun için var. Bunun sorun olması için sorumsuzca harcama yapan elindeki parayı yetiremeyen hatta borca sokan tipler düşünmeli.. yoksa ekonomik durumun senin yoksa ailenden ya da eşinden alacaksın bunu böyle benimse kafana takma
teşekkür ederim peki
Ricaederim Allah başka dert tasa vermesin
E vermiş ya işte kartı. Harca
olmuyor öyle
Neden canım. Lafa gelince erkekler ben bakarım çalışma, okuma demesini biliyor
Evlenince de baba parası yiyecek değilsin. Okuyorsan eğer mecburen kocan destek olacak. Bunu o da biliyor
Bir mağaza gördüğünde👍
Nasıl
Knk baba evinden ciktin artik
Yapamıyorum
Alisirsin
esin kac yildir mimar
4 yıldır
Ben olsam alırdım şak diye
:(
Çalışmaya başladı
Anlamadım
Ağlama diyorum iş bul
Okuyacağım ben
Anladım bence de oki
Kafanız mi güzel?
Çekinme ye istediğin gibi.
teşekkür ederim
Vallahi bence hiç çekinme çatır çatır ye
ya
Ye gitsin Boş ver Sen yemezsen başkası yiyecek
kim yiyecek
Bacı kardeşi anası babası
Offffffff ben çatır çatır harcıyorum 🤣🤣🤣
:(
burs veren bırı ıstermısın gızlı hesabına yatırır
Hayır
peki sen bılırsın :D
Babandan mı isticen asdfrf
Yaşın 16 filan mı?
aynen
Utanma eşin o senin aranızda ayrı gayrı yok
Teşekkür ederim
Offfdd o kartı bana vereceklerdi varya
nolurdu
Harcardım çatır çıtur
BÖyle çekinirsen ezik durursun
Sacmalama ya esin o senin
Çekiniyorum ama bilmiyorum ki
Ya ahhahaha alemsiniZ vallahi
?
o senin eşin. Hayat ortağın.
sağolun
O senin kocan ya ne cekiniyorsun ye parasini iste
İşte öyle olmuyor
Çekinmene gerek yok bence
Teşekkür ederim
Canım benim neden utanıyorsun
test fiyatları çok fazlaydı çekindim
Ama yapmak zorunda yavrum
:( teşekkür ederim benim sorunum sanırım bu
Konuşmak ister misin
istek atayım
O senin kocaan
öyle ama
Yanii erken evlenmişsen onu da göze al gurur yapma siz artık iki kişisiniz hem onunda hoşuna gider bu
kızmaz mı
Niye kızsın alırken düşünürdü
size bişey sormak istiyorm
Sorun
burda sormasam evlilik hakında lütfen
Özeli açamam
lütfen geri engelle
Buradan sorun silerim
olmaz lütfen
Çekinme ya al
teşekkür ederim
Harcamaya başlayarak yenebilirsin
teşekkür ederim
Trol mü bu
neden trol olsun
Zira çekinmeden al. Önce yap sonra özür dile. Özür dilemek, istemekten daha kolaydır
nasıl yani harcayıp özür mü dileyeyim
Aynen bakalım tepkisi ne olacak
asıl bu trol mu
Anlamadın. Sana küçük bir sır. Bir şey ilk başta saçma geliyorsa onu yap.
Bir fikir ilk başta saçma gelmiyorsa, ondan umut yok demektir.” Albert Einstein
Alışırsın
teşekkürler
acima harca ne var ne yok. ihtiyac sonucta
olmaz ki öyle
olacak oyle. kocannsonucta hayatinizi birlestirdiniz. sen simdi uniye hazirlaniuosun yarin bir gun kazancan calismaya baslican kazandigin yine ikinizin
Test ne be ilköğretim misin sen
üniversite
Bende soru bankası falan sandım
harcamayarak
sağolun.
sen kazanana kadar ihtiyacın olduğu kadar harca
utanıyorum nasıl yenerim
yani buna ihtiyacın var ve karı koca oldunuz onun yerine koy kendini sen o durumda olsan sende verirdin ailenden almak ona kötü hissettirir ömürlük değil zaten sadece sen işe başlayana kadar sonra çocukta oldumu paralar evde birleşir senin paran onun parası kavramı kalmaz
Bunları sorun etmemelisiniz
Ediyorum
O senin kocan kocan.
Ya
Harca gitsin haha 😄
Olmuyor ki
Hayır çatır çatır ye
Utanıyorum
Utanma ne utancan Sende evde yemek yapacn temizlik yapcan hakediyon yani
Teşekkür ederim
çekinme artık bence
olmuyor ki
bari çekindiğini ona söyle
nasıl
çekindiğini bilsin hiç olmazsa
sağolun
Vitrine düşmüş senin sorun var en başta 😂
Neden bu kadar genç evlendın
20 yaşındayım
Cok gensın o 32 yasında 12 yas cok deılmı
Ondan başkasını eşim olarak hiç düşünmedim. Sevdikten sonra 12 yaş çok gelmedi bana. Sırf yaşı benimle aynı diye 20-25 yaşındaki kişiler ile evlensem yaşadığım yıllara azık olurdu, sevgisiz bir evlilik olacağına yaş farkı olsun
Evlılık ıcın maddiyat ta önemli değil mı bn bunu cok düşünüyorum ogrencıyım hala
Helal lan sana
Teşekkür ederim
rakı ıc gecer hepsı
Neden dalga geçiyorsunuz
yoo rakı ıcersen rahat olursun
Peki
birisine denk gelmıstır yorum atan sonra oda bısı yazmıstır boyle olunca son guncel yorumlar olarak baskasınada dusuyor sımdı sen guncelleme attın yıne mılletın onune dusuyor yıne bırılerı cevap yazacak 1 yıllık once sorudugum soruya cevap veren gordum
bir uyandım 30+ cevap gelmiş yeniden. 1-2 yorum olsa anlayacağımda sanki bugün sormuşum gibi oldu.
Güncelleyince yeniden sormuş gibi mi oluyor
evet buraya cevap vermıs kısılere bıldırım gıdıyor kı bende yazdıgın gıbı gordum artık onlarda bısıler yazarlar
haa anladım. teşekkür ederim
öyle bebegım :)
Sen hala yaşıyormusun su konuyu pörtletmeyi bırak bence
uni snavinami hazirlaniyon kac yasindasinki?
Bunda şaşılacak ne var ki üni sınavına30-40 yaşındaki insanlarda hazırlanıyor.
Ben bir defa mezuna kaldım 20 yaşım
hayir bende yeniden hazirlanmak istiyorum mutlu etti beni seni gormem annem izin vermiyo kazansan bile bebeklerler seni disliycaklar unide diyolar
Pes etme ve çalış. Bizden daha büyük insanlar var orada
Harcama
prki
Zamanla alışırsın
Teşekkür ederim
Harcayarak
Peki
neden evlendin
nedeni mi olur evliliğin
daha bebeksin
?
Sen bilirsin
teşekkür ederim