"Geçmiş geçmişte kaldı " diyen bir kızın geçmişi ne durumdadır?

Flörtüm olur kendisi. Geçmiş ilişkilerden yüzeysel bir şekilde konuşuyorduk. Sonra birde "aman boşver geçmiş geçmişte kaldı kapatalım konuyu" dedi. Açıkcası benim gördüklerim için bu lafı kullanların geçmişleri hiç iyi değil. Şüphem olduğu için soğuk yaptım biraz o da anladı ve sordu neyin var diye? Ailevi sorunlar dedim gerçeği demedim. Sizce gerçeği söyleyip konuşmayı bitirsem mi? Doğru olur mu bu
Güncellemeler
+1 yıl
Davul bile dengi dengine demiş atalarımız
Bakir - Bakire
Bakir olmayan - Bakire olmayana
Güncellemeler
+1 yıl
Konuşmayı bitirdim arkadaşlar o da dünden hazır çıktı zaten 😂 Tamam sen bilirisin dedi. İyi kötü yorum yapan herkese teşekkürler...
"Geçmiş geçmişte kaldı " diyen bir kızın geçmişi ne durumdadır?
Cevapla