Anksiyete hastası olduğum için sevgilim benden ayrıldı, bu ayrılmak için haklı bir sebep mi?

Anksiyete hastasıyım ve bunu maalesef çevremdeki insanlara yansıtıyorum. Sevgilim de bundan nasibini aldı ve beni terk etti.. Haklı bir sebep mi bu?
Anksiyete hastası olduğum için sevgilim benden ayrıldı, bu ayrılmak için haklı bir sebep mi?
Cevapla