Anksiyete hastasıyım ve bunu maalesef çevremdeki insanlara yansıtıyorum. Sevgilim de bundan nasibini aldı ve beni terk etti.. Haklı bir sebep mi bu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 623 cevap paylaştı.
+1 yılHmm zor bir soru bu. Evet haklı olabilir. Bu ilişkiyi kaldıramayacak bir insansa her ikinizi de gayet kötü etkileyebilir. Her insan bunla başa çıkamaz. Burda yok ayrılamaz bilmem ne diyip gaza gelen doğrucu davutların hepsi eften püften sebeplerle ayrılıyor sevgilisinden. Bunları dinleyip çocuğa da kinlenme. Tedavi oluyor musun? Ne seviyede yaşıyorsun vb sorularla haklı veya haksız diyebilirim ancak sen hiç içerik belirtmemişsin. haklı olabilir diyorum sadece ama haksız da olabilir. Bir bahane de olabilir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 663 cevap paylaştı. Ayrılmak için kırıcı bir sebep. Hastalığını sevdiğin kişiye baştan söylemelisin ki seni olduğun gibi sevsin, her halinle sevsin. Eğer bunun için ayrıldıysa zaten ona verilen değeri hak etmemiştir, üzücü bir durum. Ama çağın aşkları çerden çöpten sebeplerle bitiyor, çok örneğini görüyoruz. Bu gerçek sevgi değildir. Kimi insanların eşleri kaza geçirip engelli kalabiliyor ve beraber hayata devam ediyorlar. Sevgi emek ister, sevgi vefa ister. Bence sen de onu sevmeyi bırak.
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle sen kaç yaşındasın sevgilin kaç yaşında bunlar önemli ve elbette içinde olduğun ruh hali, kolay bir süreç olmadığına eminim. Ama burada bilinmeyen bir çok nokta var sana sadece şunu söyleyebilirim. Kendine şunu sor hislerimi kontrol edebiliyor muyum? Karşımdakini gerçekten çok mu yıpratıyorum yoksa o zaten sandığım kişi değil mi? Bunları düşün hayat müşterektir ve hem kendin hem onun adına özveri var mı emin ol
00 Yorumla
Merhabalar
Eğer ilişkiniz de gerçek bir aşk sevgi olsaydı sevgiliniz terk etmezdi bu durumdan şunu çıkartıyoruz bu karşınızdaki kişi sizi hiç sevmemiş ve hiç de saygısı kalmamış bu yüzden bu kişiden bir beklenti içine girmek de büyük bir sıkıntıya yol açar ve ilişkiniz de olsaydı bu sağlıklı ve güzel bir ilişki olmazdı bundan dolayı artık duygusal düşünmeyi bırakınız mantıksal düşününüz doğru yolu bulacaksınız
Sevgiler00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
74
Cevap
80Cevap
+1 yılBir kere böyle bir olayın haklılık Payı kesinlikle olamaz Yani bu senin anksiyete hastası olduğunu daha önce de Bilmiyor muydu Hadi biliyor diyelim aşk demek sevgi demek iyi günde de kötü günde de kişinin yanında olmak demek değil mi Yani ben mi yanlış mı Biliyorum birisi yanlış biliyorsam beni uyarsın bu Aşırı derecede saçma bir şey yani burada sevgilin yaptığı yüz üstü bırakıp gitmek gibi bir şey olmuş boş ver yani öyle insanın ayrıldığın Çok iyi olmuş Hadi olur da sen böyle insanda evlenseydin bırak Senin belki çocuğun olacak çocuğunla birlikte seni yüzüstü bırakacaktı Allah'tan hayırlısı buymuş Bence öyle düşün
40 Yorumla
+1 yılHastaligi ilk defa duydum ve bir hastalik yüzünden ayrildiysa hic takma hastaligi veren Allah kendimiz bilerek yapmiyoruz demekki sevgilin iyi gün dostu kötü gün dostu degil boşver aglama üzülme yolunu gözleme senin degerini bilseydi seninle olurdu degerini bilmeyen insanlarla olma şimdiden gercek yüzünü göstermiş ilerde evlenince daha da kötü olsaydi demekki hemen ayrilacakmiş evlilik gastalikta saglikta iyi günde kötü günde kurulur demekki evlilige sevgilin layik degilmiş gitmiş boşver Allah degerini bilen insanlar cikarsin
10 Yorumla
+1 yıl2.5 sene once cefat eden esimle gorucu usulu evlendik. kanser oldu 6 yildan fazla mucadele ettik. ilaclar kemoterapiler onu sinirli yapiyordu normalde baskin biri oldugum halde pamuk gibi davranirdim herseye evet diyon olucemmi derdi yine kizardi. sen beni gomersin der dururdum. ben varken asla sana birsey olmuycak derdim. kemoterapi gorurken yanina uzanir sarki soylerdik beraber. bir kolu bende bir kolu kematerapide olurdu cuma gunleri. serum sisesini boynuma dolar onu gezdirirdim. yogun bakimda bas ucunda sevdigi sarkiyi soylerdim. 1 dk gorecegim diye 3 ay acil kapisinda yattim. Ask ask diyenler askin ne oldugunu bilmiyor. ben asik degildim ama esime sadakatle bagliydim.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 441 cevap paylaştı.
+1 yılYani tatlım anksiyete çok tedirginlik veren bir hastalık. Senin için oldukça zor olduğunu anlayabiliyorum ve böyle biriyle ilişki kurmak da zordur eminim. Sevgilininde haklı yanları vardır ama görmüyor musun daha anksiyetenle bile başa çıkamayan biri ileriki sorunlara nasıl baş kaldırsın? Kendine uyan ve sana değer veren birini bulmalısın gelip geçici insanlar için canını sıkma
10 Yorumla Şöyle ki biz kızlar biraz detaycı ve maalesef de erkekler düz mantık bazı şeyleri bizim kadar detaycı düşünemiyorlar biz gelecek hayali kurarken onlar arabaya atlayıp gece takılma peşindeler sıkma canını yanında olmak isteyen her türlü olur vardır bunda da bir hayır
21 Yorumla
Soran+1 yıl❤️❤️❤️❤️❤️❤️
+1 yılOlumsuz bir yansıma olmuş ve bu şekilde ilişki sürdüremeyeceğini görüp ayrılmış. Gayet haklı bir sebep
50 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılanksiyete bozukluğu ne demek panik atak gibi mi oluyo sana zararı ne bide tedavi görüyomusun psikolojin bozuk diye ayrılmıştır ama haklı bir sebep değil seven hastalıktada sevmeli demekki seni sevmiyormuş başka birine bak seni bu halde kabul edeni hayatına al bunun için seni terketmeyeniii
04 Yorumla
Soran+1 yılSürekli korku şüphe hiçbir zaman pozitif düşünememek
- +1 yıl
kötüymüş ama bu herkeste var farkındaysan
Soran+1 yılBen ortaokuldan beri böyleyim çevremde hep dış görünüş yüzünden dışlandığım için bende etki yaptı
- +1 yıl
sen ne dedin bu sebepten ayrılınırmı diyeydin
- Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılKimse kimsenin rehabilitasyon merkezi değil arkadaşlar, seviliyoruz diye her koşulda yanımızda olmasini bekleyemeyiz, bu hastalik ona da zarar veriyorsa gitmekte haklı, fiziksel bir kayıp yaşamamış ki kalsın. Seviyorum diye onun hastaliginin bana da zarar vermesine katlanamam.
20 Yorumla Ay çok saçma ya aynı şeyleri bende yaşadım seni o kadar iyi anlıyorum ki duygusal olarak en iyi hissetmen gereken zamanlarda yaptığı şey çok saçma 😒😒 pozitif düşünmeye çalış ve sosyalleşebildiğin kadar sosyalleş kötü şeyler düşünmeye fırsatın olmasın hiçbir. Zaman
10 Yorumla
+1 yılBu karşınızdaki insanın tercihidir. Sonuçta sürekli sinir atakları geçiren ve öfkesini kontrol edemeyen biriyle olabilecek kadar sağlam psikolojide degildir belki o da.
Siz kendiniz için tedavi olun ve kendiniz isteyin iyileşmeyi ki insan inanırsa yapamayacağı , aşamayacağı şey yok.10 YorumlaGeçmiş olsun tez vakitte şifa bulman dilerim.. Hastalık farklı bir durum, ilişkiye yansımalarını anlayabilecek olgunlukla biri olmali karşınızdaki.. Kendisi de henüz karakter olarak, tecrübe olarak yeterli olgunlukla değilse rahatsızlığın sebebiyle ilişkinize yansıyan pek çok durumu sizin şahsi karakterinize bağlayıp sizden ayrılmayı tercih etmiş olabilir bence bir kaybınız yok kendinize yük etmeyin bence
10 Yorumla
+1 yılAnksiyete ne demek, anksiyete diğer adıyla kaygı bozukluğudur. Sürekli olarak gelecek hakkında düşünüp bir şeyler için kaygı ve endişe duymaya anksiyete denir. Ama sevseydi bence bırakıp gitmezdi
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yıliyi ki terk etmiş boş ver, demek ki o insan değilmiş ki böyle bir kalleşlik yapmış sana, emin ol sen çok daha iyilerini hak edersin ki herkesin başına gelebilecek bir şey bu hastalıkta yanında olmayan kişi sağlıkta yanında isteme onu bence. Çok geçmiş olsun size.
00 Yorumla
+1 yılBenim de hali hazırda kaygı beklentisi denilen bir durum mevcut o yüzden seni çok iyi anladığımi belirtmekle birlikte ayrılmakta haksız sevgili yakın arkadaş ile bir takım beğeni faktörlerinin birleşimi bir durum sonuçta o yüzden sorununa yardımcı olmayı deneyebilirdi diye düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yılÇokta ileri derecede psikolojik bir rahatsızlık değil çevreye çok olumsuz etkisi olmuyor ablamdan biliyorum yerli yersiz endişeleriniz dışında seninki ne derecede bilmiyorum ama sıkılmştr belki bu durumdan çok kafasını ütülediysen bide ordan bakmak gerek ne yaşadığınızı bilmiyoruz sonuçta
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Anksiyete olan insanlarla aslında sorunsuz diyalog kurmak ve hayat yaşamak oldukça basit sadece biraz bilgili ve sabırlı olmayı gerektiren bisi.
Her ne kadar anksiyete kalıplaşmış bir isme sahip rahatsızlık olsada her insanın farklı kişiliği vardır bunun için kişilerin birbirlerine karşı daha fazla dinleyici ve tanıtıcı gozle bakması gerek.
Bilinçsiz birinden ayrılmanın senin kaybın olduğunu düşünmüyorum.00 Yorumla
+1 yılÇok gecmiş olsun ama kötü düşünme kendini bilen geleceği kestirebilen bir insandı belki olaylarda kişilere takılma ne o haklı ne sen bence herkes kendince haklı ama üzülme birgun biri gelir öncekilerin neden gittiğini anlarsın ve asla üzülme hep olumlu düşün
00 Yorumla
+1 yılSeni desteklememiş, seni sevmemiş diyenlere hiç kulak asma. Bende de aynı sorun var 4 yıllık Sevgilimi bende çok bunaltıyorum. Ben bile kendimden bu kadar bunalırken onu sıkmıyor olmak çok uzak bir ihtimal. Bizim kriz anında ne yaşadığımızı biz biliyoruz ama sanıyoruz ki sadece biz yaşıyoruz o kriz anında çevremizdeki insanları da çok sıkıyoruz. Bu nedenle ayrıldığı için haksız diyemem. Empati kurmaya çalış. Tedavi görüyor musun?
01 Yorumla- +1 yıl
Sen nasıl bir meleksin ya
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynısı benim sevgilimdi benim psikolojimo mahvetti onun yanında olmaya çalıştıkça her seferinde iyice itti de itti kendinden soguttu en sonunda ayrıldım artık bende bir insanım sonuçta robot degilim benimde hayatım kendime göre sorunlarim var, sonra geri dönmek kesinlikle kabul etmedim etmemde.
16 Yorumla
Soran+1 yılSana neler yaşattı
Cevap sahibi+1 yılEn küçük sorunları bile dağ yapıyor büyütüyor ortada sorun yok sorun çıkartmak icin adeta cabalıyor şaka gibi gerçekten
Cevap sahibi+1 yılSonra pişman oluyor yine aynısını yapıyor
Soran+1 yılBende oyleydim.
Cevap sahibi+1 yılÜzgünün ama karşı tarafında duyguları karşı taraf robot degil onun da dertleri var ailesi var
Cevap sahibi+1 yılAdın ne merak ettim
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yılYanında olması gereken dönemde çekip gittiyse onun için üzülme olur mu? Seni tanımıyorum ama böyle bir insan üzülmeni istemiyorum. Sen daha iyilerine layıksın bunu unutma. Noktadan sonra büyük Harf başlar. Bu bir son değil🌾💫💫💫
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu bir sebep değil seni olduğun gibi kabul etmemiş demekki seni sevmemiş demektir bende bipolarim çevremi çok etkiliyo benimde arkadaşlarımla aram bozuldu sevdiğim çocuk benden nefret ediyor en yakın arkadaşıyla sevgililer bı insan seni gerçekten sevmisse seni olduğu gibi kabul etmeli beraber asabiliriz bu sorunu diyebilirdi ama en kolayını seçmiş arkadaş kendini üzmeye değmez ilerde bu hastalığından kurtulduğu dan zaman isallah pişman olur.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGeçen sene benim halimi bir görseydin her dakika hastane her dakika doktor.. hocalara kadar gittim en son psikiyatriye gittim.. değil terk etmek, sakın kendini kötü hissetme, hastalıkta sağlıkta diye boşuna mi soruyorlar dedi. Bir kez daha sevdim. Sen de canım, asla üzülme şimdiden bu sebepten terk eden ilerde daha büyük bir sorunda ne yapardı allah bilir..
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Gomis1 kader
Cevap sahibi+1 yıl@Gomis1 durduk yere gittiğini bilmiyordum. Bence böyle durumlarda oturun dua edin daha sonra da gidebilirdi her şey rayına oturmuşken.. sonra üzüleceğne şimdi üzül ve sana gerçek anlamda değer verenle yoluna devam et
O da nasibini aldı demişsin. Daha sonrasında yaptığının yanlış olduğuna dair özür diledin mi? Tamam hastasın ama kaygı bozukluğu üzerine rahatsızsın. Belkide yaptığın şeyin hastalığından kaynaklandığını düşünmüyordur.
10 YorumlaAnksiyetenin hangi boyutlarda olduğu ve senin ona ne kadar yansıttığına bağlı. Bu tür hastalıklar kişinin yakınlarınıda çok yoruyor ve yıpratıyor.
Birde en önemlisi senin bu tedavi görüp görmediğindir.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAllah kolaylık sifa versin anksiyete zor bir hastalık bunun sorumluluğunu ve yükünü almak istememiş olabilir çok normal bir durum
10 Yorumla
+1 yılBen de bunu cok dusundum beni de terkettiler.
John nash in gercek hikayesini anlatan akil oyunlari diye bir film var orada kadin birakmiyor. O cok agirdi hem de. Seven birakmaz vardigim sonuc bu. Ancak ona da kizmiyorum sevmek zorunda degil10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBuna benzer bir durum yaşamıştım.
Psikolojik sorunlarım nedeniyle ayrılmak istemişti, ben de seve seve kabul ettim.
Eğer karşındaki insan psikolojik sorunların yüzünden seni suçluyor ve kızıyorsa, seninle birlikte aşmak istemiyorsa ona yolu göster gitsin. Biz bu tarz insanlara 'korkak' diyoruz, seni sevseydi sorunları beraber aşmayı önerirdi, denerdi. Unut gitsin, seni sevmeyen insanlar için kendini asla yıpratma.00 YorumlaSevgiliyi boşverde anksiyeteyle başa çıkmaya çalış tabi teşhisini iyi bir doktordan aldıysan tedavi içinde mücadele et kaygı bozukluğu zor bir durum ama ilişkiye olumsuzluğunu bağdaştıramadım yani sevgilin mazeret edip terketmiştir🤔🤷♀️
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Bir laf vardır; 'Bahane g*t gibidir, herkeste bulunur'...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılBir sevgiliden sadece ve sadece beni sevmediği için ayrılırım. Aksi halde her şekilde ve güzüm ile mücadele ederim onun için. Ayrılmak mı, asla öyle bir şey yapmam, yapamam...
00 Yorumla Aslında değil. Kimin başına ne zaman ne geleceği belli. olmaz. sansun varmis ya evlendikten sonra böyle Bisey başına gelse demekki adnan boşayacaktı seni. yenilebilir hastalık o. allah şifa versin
00 Yorumla
+1 yılçokta yansıtmamaya çalışsamda yansıyan bir durum ve senin elinde olan birşey bu. Bazen hislerimizi bir köşeye koymalıyız. haklı değil ama önüne bakmalısın.
00 YorumlaMerak etme başıma çok geldi aynı sebepten aynı şeyler, takmayacaksın bilirim zor ama ilerletmemen lazım o hastalığı ilaç kullanıyorsan da eğer bırakmanı öneriyorum ben bırakarak zorlana zorlana atlattım gemde kimsem yoktu emin ol atlatılıyor, sen atlat sonra insanları pişman edersin zamanla hadi bakalım :)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. ilişkiye başlarken bilmiyor muydu? yanında olmayı seçebilirdi tabi ama onun açısındanda bakarsak yıpranmış olabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyordu
Hayır kesinlikle ayrılmak için bir sebep değil. Bende de panik atak ve klostrofobi var bu yaşamayanin anlayabileceği bir şey değil.
Ve seni bunun için bırakıyor ise o zaten iyi bir insan değildir kendini üzme, sana destek olup yanında olmak varken gitmeyi tercih ediyorsa nasıl bir karaktere sahip olduğu ortada. Üzülme ve yoluna bak.00 Yorumla
+1 yılBu ayrılmak için bir sebep değil fakat benim de anksiyete hastası bir sevgilim vardı. Sürekli değişen ruh halleri kısa zamanda fazla etki yapmasa da uzun süren ilişkilerde bayağı yorucu olabiliyor. Seni bu yüzden bıraktıysa şanslısın, devam etseydi daha kötü olabilirdi..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılTerk eder tabiiki git tedavinin ol sağlıklı düşün artık yazık karşıdaki insana da bir yere kadar demekki hep mutsuz etmişsin yormuşsun karşındakini ne yapsaydı.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Evet haklı bir sebeb..
Hiç bir eekek sinirli ve aksi kadınlardan hoşlanmaz..
Erkek işveli cilveli kadınlardan hoşlanır..10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 357 cevap paylaştı.
+1 yılKac ay depresyon modu ve ağlayankendie bakmayan bir kiz gördü adama aylarca ana hgne terk etmedi o kdr takiniki hallerimi çekti ve yabancı idi..
00 Yorumla Sevememiş seni sevse istese bile terk edemezdi kolayı seçmiş belkide senin için iyi olmuş çok üzüleceğine baştan kopması evladır
00 YorumlaRuh hastası olduğunun bilincinde olup, üstüne kendisini değiştirmek için en ufak çaba sarf etmeyenler bir zahmet çöpe.
00 Yorumla
+1 yılbipolar alabilir miyim eros bey🤚🏻 hepimiz biraz biraz rahatsızız psikolojisi düzgün insan mı var bahane aramış 😒
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 619 cevap paylaştı.
+1 yılYa bırak ayrılsın. Niye bu kadar takılıyosunuz anlamıyorum. Seni o durumdayken anlamayacak bir insandan ne bekliyosun
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 538 cevap paylaştı.
+1 yılÇok haklı bir sebep neden çünkü sen hastalığını bahane edip sürekli adamı huzursuz edecek senin tedavin için uğraşsada sen istediğin zaman hastalığını kullanacaksın ve bu ilişkinizde sıkıntılar oluşturacak senin kendini tedaviye vermen gerek
00 Yorumla Kısmen haklı sayılır.. insanız sabır ve tahammül de bir yere kadar maesef
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılbence haklı. insanlar kaldıramıyor bazen bazı seyleri.
10 Yorumla
+1 yılBosver kötü zamaninda yaninda olmayan bir sevgili ne ise yarardi ki görüntü kirliliginden başka...
Seven insan sevdiğinin yanında durur.
Dilerim dogru zamanda dogru insani bulursun.10 Yorumla
+1 yılIyi ki defolmuş bosver böyle biri sen yatalak hasta olsan sana tekmeyi koyar valla.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 375 cevap paylaştı.
+1 yılSeni tanıyor sonuçta. Saçmalamış bence. Yani rahatsızlığının olduğunu bile bile yapamaz
10 Yorumla
+1 yılBendede var bizi bu huylarımız ile seven çıkar umarim
00 Yorumla
+1 yılonu bilmem de anksiyete veya panik atak vücutta potasyum ve/veya b12 eksikligi oldugunda olur
00 Yorumla
+1 yılBosver yol yakinken bu kafada olan bir insandan kurtuldun
00 Yorumla
+1 yılÇok merak ediyorum cidden anksiyete ne ve belirtileri neler bilen biri açıklarsa sevinirim?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılBence haksız. Sevseydi terk etmezdi anlayışla karşılardı ve yanında olurdu.
00 Yorumla
+1 yılAsla kendi hasta onun. Aptal bu erkek ler kardesim boşver
00 YorumlaSeven, sevdiğini olduğu gibi sever. Hastalık bahane. Uğraşamam deyip gitmiştir. Boşver, olmaz olsun.
00 Yorumla
+1 yılKarakter meselesi bu. Kimi kanser olan sevdiceği için saçını keser hastane kapısında bekler kimileride ayrılmak için hatalık bahane eder.
Karşına daha güzeli çıkması için Rabbim almıştır o senden çok üzme kendini02 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
- +1 yıl
Rica ederim. Hayat çok kısa kendini üzmeye değmez.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim sevgilimde anksyete hastasi ama bir kere bile terketmeyi dusunmedm erkekler bu konuda tahamulsuz oluyor. bir terapiye git derm
02 Yorumla
Soran+1 yılSana nasıl davranıyor peki? Çok negatif düşünen ve şüpheci birisi mi
Cevap sahibi+1 yılEvet negatif dusunur hatta senle konusurken icim karariyo demisligimde var. Supheci ve kararsiz biri. 25 gundur yazmiyor ayrildi herhalde 😄
+1 yılGeçmiş olsun erkekler hep böyledir yani çoğu diyelim sorumluluk almak istemezler kaçınırlar öyle şeylerden :))
10 Yorumlasenı sevse gıdermı sorunlarla hastalıkta saglıkta demezmı bence hıc dusunme o kaybettı bendede anksıyete bozuklugu var benı cekemıyorsa gıtsın
00 Yorumla- Devamını Gör (94)
Devamını Gör(139)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Anksiyete hastası olduğum için sevgilim benden ayrıldı, bu ayrılmak için haklı bir sebep mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer