Kız arkadaşımın ailesi beni ve ailemi mali şube polisine sordurmuş? Bende tepki verdim kızdım haksızmıyım?

Arkadaşlar ben bir kızla ciddi yola çıktım. Aileler tanıştı. Babam evlerine gittiğimizde normal olarak ben sizi tanımıyorum. Memleketlerimiz farklı eğer cevabınız olumlu olursa siz bizi nasıl insanlar olduğumuzu sorun bende sizi sorayım soruşturayım dedi. Babası annesi de sorun dedi. Bizde olumlu cevap alınca kızın ailesinin Köyüne gidip soruşturduk. Olumsuz bir kelime duymadık aile hakkında. Ama biz kalkıpta polise taşımadık işi. Biz soruşturunca babasıda bizi tanıdık bir polis komserden sabıka kaydımıza ve mali şubeden ne kadar araba alıp sattığımıza kadar bakmış. Halbuki ben kıza sabıkamın olmadığını söyledim ve e devletten bunu kanıt olarak attım. Ailesinin bunu yapması ayıp değilmi? Bende polis bizim ticaretimizi neden araştırıyor bunu illaki siz söyledinizki baktı dedim. Ve hadi sana deselerdi bu oğlanın borcu harcı var deseydi misal atıyorum 1 milyon borcu var deseydi napcaktın dedim. Kızda o zaman senden ayrılırdım dedi. Şimdi ben napayım. Bu aile Ankara kızılcahamamlı.
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu başka bir yorum yapan?
Kız arkadaşımın ailesi beni ve ailemi mali şube polisine sordurmuş? Bende tepki verdim kızdım haksızmıyım?
Cevapla