Arkadaşlar ben bir kızla ciddi yola çıktım. Aileler tanıştı. Babam evlerine gittiğimizde normal olarak ben sizi tanımıyorum. Memleketlerimiz farklı eğer cevabınız olumlu olursa siz bizi nasıl insanlar olduğumuzu sorun bende sizi sorayım soruşturayım dedi. Babası annesi de sorun dedi. Bizde olumlu cevap alınca kızın ailesinin Köyüne gidip soruşturduk. Olumsuz bir kelime duymadık aile hakkında. Ama biz kalkıpta polise taşımadık işi. Biz soruşturunca babasıda bizi tanıdık bir polis komserden sabıka kaydımıza ve mali şubeden ne kadar araba alıp sattığımıza kadar bakmış. Halbuki ben kıza sabıkamın olmadığını söyledim ve e devletten bunu kanıt olarak attım. Ailesinin bunu yapması ayıp değilmi? Bende polis bizim ticaretimizi neden araştırıyor bunu illaki siz söyledinizki baktı dedim. Ve hadi sana deselerdi bu oğlanın borcu harcı var deseydi misal atıyorum 1 milyon borcu var deseydi napcaktın dedim. Kızda o zaman senden ayrılırdım dedi. Şimdi ben napayım. Bu aile Ankara kızılcahamamlı.
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu başka bir yorum yapan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer