Eve polis çağırdığım için ailem bana çok kızgın? Haklılar mı? Kardeşimle kavga ettik ve bende polis çağırdım?

Kavga ettik kendimi odaya kitleyip polis çağırdım. Çağırma diye çok ısrar ettiler, ama çağırdım. Şimdi çok kızgınlar, benimle konuşmuyorlar. Ne yapabilirim bu durumda? Çok haksız olduğumu düşünmüyorum.

Eve polis çağırdığım için ailem bana çok kızgın? Haklılar mı? Kardeşimle kavga ettik ve bende polis çağırdım?
Cevapla