sevgilinizle her dakika mesajlaşırmısınız yoksa 2 günde bir mesajlaşanlardan mısınız? sevgilimle bu aralar bu durumdayızda soğur mu benden mesaj atmadığım için. akşam oluncada bana hiç mesaj atmamışın diyo üzülüyo o çalışıyo rahatsız etmek istemediğim için atmıyorum?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılHer dakıkada degıl en azından ama o calısıyorsa eger musaıt oldugu anlar arayabılır ya da mesela gunaydın sevgılım kahvaltı yaptınmı ıste bugun suraya gıdıcem canım geldım falan fılan bu tıp eylemlerde hanı mesajlasabılırsınız ben sevgılımle cok sık mesajlasmıyorum ama her saat bası arar benı cunku merak eder eger senı merak etmıyorsa sıkılmıstır, elını cabuk tutmazsan arayı sıcaga baglamazsan, üzülürsün..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHer gun konusuyoruz tabi. Iki gune bir ne ya. Oyle sevgilim olsa kapiya koyarim kizim. Cocuk uzuluyorsa at mesaj tabi. Musait olunca doner sana sonucta. Her dakika mesajlasiyoruz biz neredeyse isimiz olmadigi surece. Olmasi gereken de bu bence. Basi bos birakmamak lazim.
02 Yorumla
Soran+1 yılama o cevap atmayınca ben geriliyorum napıyım en iyisi hiç atmamak niye geriyim kendimi
- +1 yıl
Sen bilin panpa
Aşk İlişkileri konusunda 742 cevap paylaştı. bnce konuşmadığın zaman soğukluk olur sevgilimle bu aralar aramıız bozuk gibi ama yinede knusuyrz atmadığı zaman bn bozuluyrm şahsen 2 günde bir telefonda konuşmayı anlarımda o kadar uzun zaman mesaj yazmamak soğutur...
07 Yorumla
Soran+1 yıldün bana benimle konuşmaktan rahatsız mısın bile dedi soğutuyomuş demek ki
Soran+1 yılama öğlen mesaj attığımda akşam cevap veriyo sadece. arkadaşlarıyla gidiyo telefonunun bozuk olduğunu söylüyo hep bir bahane istese o mesajı yazar bana. bende ilgilenmiyorum artık ne yaparsa yapsın. gelip bide akşam trip atıyo
Soran+1 yılbir mesaj bişeyini eksiltmez neyse işte
Soran+1 yılyazmıyorum zaten artık bıraktım
hayır her gün konuşma olur ama çok uzun olmuyor. annesi babası sağolsun çok rahat bırakırlar bizi zebellak gibi kızın başında dikildiğinden en fazla 30 dk
09 Yorumla
Soran+1 yılöyle insanlar mı var hala
Soran+1 yılidare et artık sende bişey olmaz
Soran+1 yılsevgili işlerine sıcak bakmaz aileler. bide bir arkadaşım var senin sevgilinin ailesi gibi onunda ailesi. sanaldan konuşup duruyo birileriyle sürekli aileside interneti falan yasakladı dikkat et başına gelmesin belkide o yüzden yapıyorlardır
Soran+1 yılbaba olduğunu ve kızının sevgilisi olduğunu düşün anlarsın o zaman
Soran+1 yıliste onlar oyle bilmiyolar
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
24Cevap
bana hep der ki.. müsaitsizlik diye bir şey olamaz.. ancak meşguliyet olabilir.. ama seninle konuşmama hiç bir şey mani olamaz.. çalışırken bile kulaklıkları takar öyle konuşur benimle.. ben hadi sen çalış sonra konuşalım dediğim de sen beni özlememişsin der.. evden adımını atmaz.. bana yazamaz konuşamayız diye.. bu yüzden benimde pek dışarıya çıkmamı istemez.. oyyy kurban olurummmm ♡
00 Yorumla
+1 yılÇok bunaltmamak lazim atalarimiz isi biliyor çok muhabbet tez ayrilik mesela ben günde en fazla 2 saat konusuruz ama araliklarla ve iki haftada uç haftada bir buluşuruz bazen ozlesin diye buluşmaya vaktim olmadigini söylerim her dakika konuşma sonucu bikarsiniz ve sonucu bilirsiniz ayrilik..
10 YorumlaAyni ilde okuyoruz fakat su an tatil oldugu icin uzaktayiz. Uzaktayken biraz daha fazla konuşuyoruz hem haber vermek hem gunun nasil gecti tarzi falan ama ayni ilde olduğumuz zaman cok fazla mesajlasmiyoruz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlk 3 yılda her an mesajlaşır, günde 50 kere konuşurduk. Sonra ben sıkıldım bu durumdan. Aslında baştan beri sıkılıyordum, sürekli elimde telefon... Şimdi her şey rayına girdi. Günde 5-10 mesaj, 3-5 konuşma...
01 Yorumla
Soran+1 yılen iyisi
Her dakika ne konuşurum be :D her dakika adam bıkar :)
Ara sıra en mantıklısı :) özlemek güzel bazen :) <300 YorumlaHer dakika mesajlaşmak diye birşey yok ya yani saçma o kadar konuşacak ne bulabilirki insan Ben sevgilimle günde bir mesajlaşırıdm oda 2 3 saat sürerdi ama
00 YorumlaHerşeye trip atmayı bırakınca arka arka mesaj atmamı bekler bir napıyon diyom hiç diyo bu kadar mı mal olur bir insan
020 Yorumla
Soran+1 yılsevgiline ne guzel hitap ediyosun sen oyle
Soran+1 yılo kim
Soran+1 yılkizgin mmisin deerim sorunu cozeriz
Soran+1 yılkizgin olugumda hic derim ama nedenini sorar konusuruz. her dakika oyle yapmadim hic
Soran+1 yılhayır demedim niye soruyosun
Soran+1 yılniye ugrasiyosun ayril o zaman
Soran+1 yılsende anlayis goster o zaman
Soran+1 yılonu mu seviyo yani. karisik sizin durumlar
Soran+1 yılkonus o zaman senden ayrildigi icin uzulmez
Soran+1 yılkendin bilirsin bence uzulup uzulmedigini tanimissindir onu
er dk evet ama calıstığı ıcın sabahları gunaydın ve bı kaç mesaj gün içinde musaıt ooluncaa aksamları da uykuımuz gelen denk
00 Yorumlaher gun rapor vermek zorunda degilsniz birbirinize. hic bisey olmaz, diger turlu sikar asil devam et sen :)
00 Yorumla
+1 yılbenimkide çalışıyo ama her dakika mesaj atıyo bende ona atıyorum :) üstelik üzüldüğünü söylüyosa mutlaka at bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbizde çıkma aşamasındayız ama bugün hiç mesaj atmadı yaa :(( umarım geçerli bir nedeni vardır normalde hergün atardı seninkinin bir nedeni var çocuk çalışıyor meşgul sorun etme bence
036 Yorumla
Soran+1 yılvardir bir sebebi sorarsin
Cevap sahibi+1 yılaynen sorucam ne dicek çok merak ediyorum çıldırmak üzereyim
Soran+1 yılbizde baslarda surekli konusuyorduk ama sonra uzaklastik iş olcagi yere varir uzulme sende
Cevap sahibi+1 yılhaklısın valla ama bak sizdede sorun yok sende üzülme en azından seninkinin geçerli bir nedeni var
Soran+1 yılsorun var bizde uzaklasiyoruz. insanin butun gun tek mesaj atmaya zamani olmaz mi hic. sende yipratma kendini
Cevap sahibi+1 yılhmm anladım haklısın valla doğru insan ister istemez uzaklaşabiliyor saol yıpratmamaya çalışıcamda ama bir gelsin yapıcağımı biliyorum ben ona , biz en iyisi bunlarla oturup bu konu hakkında konuşalım
Soran+1 yılben dun trip attim anlar diye benle olmaktan rahatsizmisin dedi bana. bunlar odun canim anlamazlar biraktim artik bende. dun hic yazmamistim aksam kendi yazdi. bugu oglen napiyosun dedim hala cevap yok kendimi uemicem artik ne yapiyosa yapsin. ama sen sor mutlaka ne yaptin bugun diye
Cevap sahibi+1 yılikimizde ne dolmuşuz ya resmen dertleştik iyi oldu , haklısın hemde ne odunlar sorucam ama trip atıcam gelmeseydin gibisinden ya da en azından bir haber verebilirdin gibisinden ya bu saat oldu hala tık yok , sen iyi yapmışsın valla en güzeli akışına bırakmak
Soran+1 yılburdan birisini ilk defa kendime bu kadar yakin hissettim ya :) iyi yaparsin canim tribine katlanamiyosada birak gitsin. ne yapicaz biz bunlarla ya :)
Cevap sahibi+1 yılaynen bende öyle valla burdakilerin bazıları çok yapmacık oluyor :) işte biz daha yeniyiz henüz trip atmadım ama artık yeter zamanı geldii :)) ayy ayy ne sen sor ne ben söyliyim arkadaşım bir bilsem napıcaz :)
Soran+1 yılhaklisin arkadas bulmak zor burada tek tuk cikiyo iste onlarda birisin bence icime doguyo :) at canim biraz olsun anlar en azindan ne oldugunu biz onlar kadar rahat olamiyoruz bu konuda :) yalnizlik daha mi guzeldi diyorum bazen kendime :)
Cevap sahibi+1 yılaynen sende öylesin canım :) atıcam atıcam merak etme sennn hemde ne atıcamm :)) aynen ya katılıyorum sana yalnızlık harika bişeymiş değerini şimdi anlıyorum bende uzun zamandır biriyle çıkmıyordum erkeklere güvenemiyorum güven sorunu var bende ama bu bana çok güven verdi o yüzden kabul ettim tabi güven sorunuda geçmişte yaşadığım kötü ilişkiler Allah onları nasıl biliyorsa öyle yapsın
Soran+1 yılya biz ayniyiz ya valla bak kadermiz ayni yazilmis :)) benimde guven sorunum var eski yuzunden zaten bunlada guven yuzunden ben onu biraz yiprattim off uzun meseleler iste
Cevap sahibi+1 yılaaa cidden aynı :) yani bizdede suç yok şimdiki sevgililerimizdede bence biz paranoya yapıyoruz gibi onları sıkmayalım ama tabi hafifde bırakmak iyi değil dediğğin gibi uzun meseleler of of
Soran+1 yılama gercekten bizde sorun yok yasadiklarimiz bunu yaptiriyo bize akisina biraktim artik bende
Cevap sahibi+1 yılaynen aynen kesinlikle katılıyorum sana yaşadıklarımız yaptırıyor bende öyle valla akışına bırakmak en iyisi
Soran+1 yılaynen canim
Cevap sahibi+1 yılhakkımızda hayırlısı olsun ne diyim
Soran+1 yılamin insallah
Cevap sahibi+1 yılbuarada dertleştik iyi oldu güzel sohbetin için saol :)
Soran+1 yılya gizliden ciksana rica etsem sorun olmazsa :)
Cevap sahibi+1 yılniye ne oldu ki :)
Soran+1 yılhicc oyle muhabbet ederiz arada kafa dengimi bulmusum :)
Cevap sahibi+1 yılhmm iyi olur :) o zaman 2 dklığına açıyıp sende bana direk mesaj at :) sonra tekrar gizliyim :)
Soran+1 yıltamam canim :)
Cevap sahibi+1 yılbak şimdi atabilirsin :)
Soran+1 yılmesajlarin kapali
Cevap sahibi+1 yılaa doğru beni takip etmen lazım çnkü kapattım burdakileri biliyosun önüne gelen mesaj atıyor
Soran+1 yıltakip edemiyorum yerini bulamadim
Cevap sahibi+1 yılkullanıcı adımın üstüne ok işaretine getir mesajın altında takip et var o
Soran+1 yılprofilin gizli ondan sanırım bulamadım
Cevap sahibi+1 yılolabilir ama takip edince oluyor sanırım bir fikrim yok ama
Soran+1 yılbaşkasında takip et butonu var ama sende yok
Cevap sahibi+1 yılistersen sen çık ben sana mesaj atıyım ya da sen bilirsin canım
Cevap sahibi+1 yılaaa öylemiymiş demek ki benim seni takip etmem gerekiyor
Soran+1 yıltamam canım çıkıyorum at sen mesaj bide öyle deniyelim
benle çeneyarıştırabilene ayrı ilgi duyarım. ama ben yardırıp yazarken karşımdan sadece :) gelirse sabrederim bikaç kez eleştiririm uyarırım ve sonra birden bye
07 Yorumla
Soran+1 yılmesajlar bu kadar önemli yani :)
Soran+1 yılanladım
Soran+1 yılbende öyleyim ısındığım kişiye ilk dakikada dediğin gibi merhabadan sonra açılırım ama bazısı sarmaz beni bir selam veririm o kadar. ama bu durum farklı bilmiyorum soğuduk galiba birbirimizden
Soran+1 yılsaol
+1 yılkahvaltıdayım diye mesaj atıp ardından domatesin yanında salatalık getirmemişler diye ayrıca mesaj atanlardan değil de daha çok çekilir türden mesajlar atıyosan sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
07 Yorumla
Soran+1 yılçekilir türden derken?
- +1 yıl
cevap verilebilir ya da tahammül edilebilir türden. ne cevap yazalım az önceki örneğe hemen çocuğu yollayıp aldırıyorum mu.
Soran+1 yılöyle mesaj atmıyorum mesak etme domates sevmem :)
- +1 yıl
domates sevmem diye mesaj atmanı da önermem :D
Soran+1 yılaaa niye ki :)
- +1 yıl
çalışırken rahatsız etmek istemiyorum diyosun, gerçi aslında fena olmaz güldürürsün adamı :D
Soran+1 yıluza canım sen ya :)
Mumkun oldukca her saniye :))) hic farkli olmadi ki, onu cok seviyorum.
00 Yorumla
+1 yılİşte olmasa neyse de işteyken sürekli mesaj atma. bir iki kez onu düşündüğünü anlatan mesajlar at yeterli :)
00 YorumlaDakika başı mesajlasmak banada saçma geliyor hem sıkıcı hale gelir hemde kendine zaman ayıramazsın
00 Yorumla
+1 yıl:D faceye girmiyoki allahın cezası bir durumlarını like yapıyım :D :D duvarına <3 atıyım
00 Yorumlaher gün konuşuruz hatta önceden 1800 dk yapıyodk yetmiyordu şmdi kıtlık var 500 dk ile idare ediyorz yani 2 gnde 500 dk yi bitirip ay sonuna kadr mal mal bekliyorzzz
00 Yorumla
+1 yılher dakika mesajlaşamam sıkılırım merak etmek lazım birazda birbirini
00 Yorumlasevgilim varken her saniye konuşurduk :) 11.000 smsi 2 günde bitirmiştik :D artık sevmiyo ayrıldı. başkasıyla çıkıyo :/ aşk yalan bea
00 Yorumlaher dakika mesajlaşması güzelde sıkılıyor insan bence özletmeli merak ettirmeli biraz :)
01 Yorumla
Soran+1 yılbencede ;)
Aşk İlişkileri konusunda 753 cevap paylaştı. Dakika mı oha 1 dk konuşmadan nasıl dayanılır yok ben her saniye konuşurum ^_^
06 Yorumla
Soran+1 yılbu saniyelerini burada harcıyosun amaaaa
Soran+1 yıliyi o zaman :)
Soran+1 yılilla trip atcam diyosun yani :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılbiz 2 günde bir msjlasıyoz mecburiyettn oda yarım yamalak 20 mesaj bile degil.
kardesmde mübarek her dakika msjlasıyo manitasyla gelde kıskanma :s03 Yorumla
Soran+1 yıliyisiniz yine bizde 20 bile yok günaydın iyi akşamlar o kadar :D
Cevap sahibi+1 yılöyle de ilişkimi olur yaw normal arkadaslar bile da cok konusuyodur bizden
Soran+1 yılnapalım yürütüyoruz bir şekilde artık
+1 yılvalla genelde msjlaşma her dakika oluyor banada atmasa bende sıkıntı yaparım yani :)
031 Yorumla
Soran+1 yılbütün gün bir insanın mesaj atmaya fırsatı olmaz mı ya öğle arasıda var bunun?
- +1 yıl
valla bence istedikden sonra oluyor kesinlikle
Soran+1 yılhaklısın :/
- +1 yıl
ya da sevgisini kelimelere dökemiyordur iyiye yoralım biz herzaman :)
Soran+1 yılartik iyiye yorcak kismi yok :)
- +1 yıl
hmm sana kurt düşmüş iş sakat ozaman :D
Soran+1 yılaynen oyle :)
- +1 yıl
evet bu sohbetinde sonuna gelmiş bulunmaktayız :)
Soran+1 yılgaliba oyle :)
- +1 yıl
evet aylar sonra gelen bir cevap umutları yeşertti :D
Soran+1 yılaylar miii sadece 3 saatcik :))
- +1 yıl
3 saat 3 saat dile kolay be bir ömür gibi :D dedim yoksa siteyidemi engellediler :D
Soran+1 yıl:)) bu kadar ozlencegimi bilmiyordum :))
- +1 yıl
ne yalan söylyim özledim yani :D e malum gizli kullanıcı buradan başka yerden ulaşamıyorz :D
Soran+1 yılbir gonderme yaptin sanki yaniliyor muyum :)
- +1 yıl
bence iyi tespit ettin sende :D
Soran+1 yılhuyum kurusun :D ama beklentini karsilayamicam :)
- +1 yıl
oldu mu oldu mu. Oldu mu bence hiç olmadı :( :(
Soran+1 yıloldu oldu :)
- +1 yıl
vatan sağolsun demekten başka birşey kalmıyor geriye : :( :(
Soran+1 yılaaa uzulme amaaaaa
- +1 yıl
üzüyosun ama :( :( :(
Soran+1 yıluzmuyorum
- +1 yıl
ama bu konu bitince birdaha burada bulamıcam seni :)
Soran+1 yılbulup ne yapicaksin :)
- +1 yıl
bulup muhabbet edicem şuanki gibi :D
Soran+1 yılboşver o zaman :)
- +1 yıl
muhabbetten başka bir şeymi yapmam gerekiyordu :D ikna etmem neyi demem gerekiyorsa onu kabul edelim ozaman :D
Soran+1 yılhiç bişey yapmayalım mümkünse :)
- +1 yıl
ozaman ne diyelim vatan sağolsun :D
Soran+1 yıltabikide :)
her dakıka konusup tuketmemek lazım heyecanı askı :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCok konuşuyoruz her an. Cok seviyor cok ilgi istiyor. Ben de cok seviyorum ama sıkıldım
05 Yorumla
Soran+1 yılsıkıldım kismi oladi simdi.
Cevap sahibi+1 yılKızdan değil cok konuşmaktan sıkıldım ondan sıkılmam cok seviyorum ama bazen de bıraksın kafa dinleyeyim ya :) ilk sevgilim 7 ay oldu. 18 yıl yalnız yasadım alışamıyorum :)
Soran+1 yıl:)) alismayi dene sonra bir omur gecirceksin :)
Cevap sahibi+1 yılYok yanyana sorun yok mesajlaşmayı cok sevmiyorum. Özleyince arıyorum
Soran+1 yılhmm o zaman bilemicem :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılgündüzleri işte oldugumuz için kısa kısa görüşmeler yapıyoruz ama geceleri yoruluyorumm saat 9dan gece 2 ye kadar 1 senedir böyle
00 Yorumlayoo her dakıka konusmuyoruz bazen 3 gun konusayız bazen 2 gun aralıksız konusuruz oyle yanı..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılyok öyle her dakika her an cıvık cıvık olmaz. çabuk tüketilir o vakit.
00 Yorumla2 gunde bir mesajlaştığım kişiye sevgilim demem.
13 Yorumla
Soran+1 yılbizde böyle :) her dakika ne konuşcaz ama
Soran+1 yılfazla demek istedin galiba. ben mesaj atınca fırsat bulamıyo akşama kadar onu bekliyorum ben deliriyorum en iyisi hiç atmamak
+1 yılCok fazla mesajlasmayiz gunde 5 saat yeterli :D
00 Yorumla
+1 yılhayır öyle her saniye sıkar insanı
00 YorumlaSabahtan akşama kadar mesajlaşıyoruz sıktı
03 Yorumla
Soran+1 yılbunaltmayın birbirinizi :)
Soran+1 yılsöyle ya çekinmeyin :)
Bana kalsa atmicamda bırakmıyor.
03 Yorumla
Soran+1 yılniye atmıcaksın?
Soran+1 yılbende öyle yapıyosum zaten
soğukluk olur ve biter zamanla
00 Yorumla
+1 yılergen gibi ne o öyle her dakika mesaj felan..
00 Yorumla
+1 yılSevgilim yok artık !! :(
01 Yorumla
Soran+1 yıl:((
şu an ben telefonda görüşüyorum
00 Yorumlavarken çok konuşurduk
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYemin ediyorum turkcell bize madalya takıcak :D
00 Yorumlatabikide hayır :D
00 Yorumla
+1 yılkonuşuyordum
00 Yorumla
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sorum sevgilisi olanlara her dakika konuşuyor musunuz sevgilinizle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar