sevgilimle ilk buluştuğumda sarılmadım öpmedim o da bu yüzden tartışma çıkarmıştı tanıştıktan 3-5 ay sonra buluşmuştuk ama sonuçta ilk buluşma yani uzak şehir de olsa olmaz
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
adam haklı bence :D ben olsma bende tribe girerdim.
valla bence haklı değil :D ben şimdiye dek hiçbir eski sevgilimde öyle sarılmaymış öpmeymiş elini tutmaymış falan yapmadım saçma geliyor bana ilk buluşmada bunların olmasının beklenmesi
1,5 yıllık evliyim ve kadının (2010 yılında boşandım, daha doğrusu kurtuldum) bana gece saatleri için söylediği söz:
"Bir yere gitmek için senden izin mi alacağım, anne ve babamdan başkasından izin almam" Kocası, başkası oluyor, Anne babasının hâlâ güdümünde, Gece çıkacağı zaman da bile anne babasından izin alıyor...
Maalesef 26 yaşında iyi niyetli ve saf bir erkeğin gözü 2010 yılında açılıyor. Bugün aklıma geldikçe kendimle dalga geçiyorum. :)
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
bazı insanlar evliliğin ne olduğunu kavrayamamış. evlilik sorumluluk demektir. hemen kafese kapatılmış triplerine giriyorlar. neyseki kurtulmuşsun
Benim için kadınlar cenahında çok acı bir tecrübe oldu. Sonrasında da farklı kadınlarda bunun benzeri konuları gördükçe lügatımdan Türk kadınlarını tamamen çıkardım.