AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
HAYAT COK ZOR COK ozellikle turkiyede
Yani...
Biraz daha fikir beyan edebilir misiniz
..
yani, ne bilim toolum baskisi, milletin hayatina burnunu sokmasi, ekonomik olarak refah yuksek degil daha sayimmi
Peki bu saydıklarını, sorduğum sorunun hangi kısmına istinaden söyledin
Ben bekarım evlilik arıyorum kız ya da dul farketmez bulamadım millet eşinin kıymetini bilmiyor kadınlar çiçektir kırmayalım lütfen
Kadınlar çiçektirden önce KIZ YA DA DUL demiş olan ne kadar istikrarlı olduğunu gösterdi gerçekten
Kız bulamayınca dul alim dedim ne var bunda
Evlenmek için evlenecek kadar işsiz ve çaresiz değiliz kadınlar ya da kızlar olarak..!
Allah yardımcın olsun zor bir durumdasın.:((
Bişey yapamaz boşan bence
Blöf yapıyor olabilir mi sana...
bekara karı boşamak kolay evlen kocandan boşan
Bahane bunlar. Boşan gitsin bacım, hayatını yaşa.
Sana da zarar verebilir
Psikolojik destek aldınız mı?
Psikolojik destek alsın
Zor bir durum üzüldüm sen aşık mısın baskasina
o seni düşünüyo mu da sen onu düşünyosun
Tam olarak problem ne ki sevgi mi bitti aranızda?
Numara yapıyor fıstık gibi hatun dolu unutur seni
Böyle bir his içindeyse, biran önce beni kendisinden kurtarmasını rica edeceğim.
Et ilik gibi karıyı bırakır mı
Nasıl? Anlamadım
Safsın işte sende göster ona iliği
Tam olarak ne saçmaladığınızı açıklarsanız
Kandırıyor seni işte
Beni ne kandıracak.
Gelmiş 40 yaşına.
29 yaşında fıstık gibi eşi var...
... Dı
Hadi ya ciddi mi
Nesi ciddi mi.
Ciddi yazıyorum tabi
Boşa beni al 😂😂
Yazık be. Bence şans verin çocuk yapın
Hiç cin sel hayatımız yok.
Üzerine çocuk gelirse, hepten sohbet etmeyen 2 arkadaşa döneriz.
Arzu biriktikçe sinirli bir insana, sabırsız bir anneye dönüşeceğim.
Hmm cok haklısın cinsellik yoksa biter
Gel evlenek 😄
Neden
Cinsellik konusunda çok istekliyim
Sadece cinsellik de kurtarmaz...🙃
Sadece cinsellik demedim ki 😄 herturlu mutlu ederim yani...
Kendine güvenmen güzel.
Umarım mutlu olursun.
Tamam sende kararını verirsen söyle bana :) sana gerçek bu sevgili nasıl olur onu gösteririm.. :)
Lütfen... Zaten ağzım yanmış.
Yoğurdu burdan yemek isteyeceğimi sanmıyorum.
Hak veriyorum sana düşüncelerinde. Saçma sapan insan dolu. Saygı duyuyorum ama tanısaydın farkı anlardin :) hangi burç sun sen
Burcum boğa.
Burcumu seviyorum da, kocamın burcunu sevmiyorum:)
Onun burcu ne :) ben yengeç boğalarla iyi anlaşırım sakinsiniz 😄
Merak ettim Valla
Senin de hayatında birisi var bence
Yok.
Ama artık olabilir diye bakıyorum.
1-2 yıl kendime odaklanıcam önce ama.
Beni çok yordu kocam.
Kalbimi çok kırdı.
Yeter artık dedim ben de.
Arayıştasın yani
İnsan bu.
Senin dediğin anlamda değil ama arayıştadır.
Başta kendini arar, sonra hayatta anlam arar...
Hayat bir; anlam, değer, sevgi arayışı.
Ve insan Onuru için yaşar.
Beni takip edin ekleyecegim. Konusmaliyiz
Haklısın ne diyim sonu hayırlı biter inşALLAH...
Önceden düşünecekti
Senle hiç ilgilenmiyor mu seks hayatı yok mu
Bok çukuruna kadar yolu var bence
ayrılma herkes hata yapr duzelır o
Aranıza erkek almayı öner ilişki de tatmin olmadığını ona söyledin mi daha fazlasını istiyorum diye
Yok artık!
Neden aranızdaki tek sorun cinsel yönden tatmin olmaman değilmi başka sorun var mı
İyi de, başka erkekle birliktelik olacaksa, kocamı erkek gibi görememki.
Ona ihtiyacım kalmaz.
Bu konuyu kocana açsan tepkisi ne olur sence sadece başka erkekle değil ikisiyle birden birlikte olucaksın diğer kişi sadece ateşini söndürcek
Ben birlikte olduğum erkeğe duygusal da bağlanmak isterim.
Öyle karma bir evlilik, kimin eli kimin cebinde istemem.
Kocama da sormam. Çünkü öyle bir eşi başta ben istemem
Peki kocan seni rahatlatmak için hiç bir şey yapmıyor mu
Ülkemiz nerelere gidiyor Allah uzak etsin bunları🤦
yatakta mı yetersiz atletik bir vücudu mu yok?
evlenmek nasıl doğalsa boşanmakta...
Zor durum cocuk nie yok
Baska bir ya. rrak mi var aranizda.
Kendinden 10 yaş büyük adamla evlenirsen öyle olur
Benim eşimde benden 10 yaş büyük bu kişinin karakteriyle alakalı 1 defa düşük yaptım doktor ikincide böyle olur dedi adam gözümün içine bakıp ben seninle çocuk için evlenmedim dedi yaş falan hikaye inanmayın şu fikirlere
Bişey yapmaz korkma sen davanı aç
Yahu bu kadınların ilgi manyaklığına hastayım ha
Hastasınız zaten :)
Benim eski eşimde böyleydi. hasta babam var 2 çocuk vardı. geliyorum biraz babamla ilgileniyorum. biraz çocukları alıyorum ki eşim dinlensin diye ama neymis çocuklarla ilgilenmek ona ilgi göstermek değilmiş, onu düşündüğüm için alıyorum zaten ne yapayım başka? klonlanayım mı? iş yerinde stres evde stres KS de stres 😜 yeter artık salın beni
Tabii ki.!
Nasıl ki, eşiniz size yardım etmek için değil de, anneleri olduğu için o çocuklarla ilgileniyorsa.., siz de çocuklarınızın babası olduğunuz ve çocuklarınızın sizin ilginize de ihtiyacı olduğu için bakmanız gerekiyor. Eşinize yardım değil.
Ve baba olunca, kocalıktan terfii etmediğinizi Aziz Türk erkeklerine hatırlatmak isterim.
ee peki bana kim bakacam diyorum? işyerinde müdürü memnun et, evde babanı, çocukları, eşini memnun et. ya ben?
Sen ve eşin odanızda birlikte ilgi ve karşılıklı kur&cazibe ile mutlu olacaktınız ve birbirinizde rahatlık bulacaktınız.
Ya Allah aşkına hep erkekten neden bekleniyor bu? benim eşim kaç kez kocam geliyor diye süslenmiş? hiç, kaçkez işe giderken kahvaltı hazırlamış?7 senelik evlilikte toplasan 1 sene var yok. yani demem o ki herşeyi erkekten beklemeyi bırakın
Her şey kadından da erkekten de beklenilmez.
Erkekler evlendikten sonra, kadınla flörtleşmeyi bırakıp, dışarda sohbet ve ortam kurmaya başlıyorlar
Hep evden işe, işten eve bir hayatım oldu. aha bu tezinde çürüdü :)
Ben de öyle görürdüm.
“Evden işe, işten eve geliyor nasılsa” diye.
Ancak işteki hanımlarla sohbet edip, ünsiyet geliştiriyor olma durumunu hiç hesaba katmamıştım
Valla bizim orada pek bayanda yok, c. evinde çalisiyorum ben. zaten öyle birsey olsa mesaj tlf görüsmesi illaki birsey olurdu. e o da yok bende. ben evinden isine, işinden evine giden bir adamım
Sizin evliliğinizi eski eşiniz ve siz bilirsiniz.
Bir ben birde Allah bilir..
Kimin bildiğini de Allah bilir
Aynen
Hayatta senden başka insan olmadığını söyle ona
Ben, onun bencilliğine rağmen, hayatımda ondan başka erkek yokmuş gibi yaşıyordum.
Ama kusurunu kabul etmez. Bencilliğini de tedavi etmez
O zaman uzaklaşmanın ve bitirmenin vakti gelmiş ne yazık ki...
Aman bırak kalırsan sen öleceğine kurtul o ölsün
sorun iki kelimeyle nedir
birak doğa devam etsin
boşanın
Psikolog tek çare
Bir şey yapamaz korkma. Blöf yapiyor
tüh bee
Sevdigindendir o
Nasıl yani
Psikolojik yardım al
Psıkologa gıdın bnce
Blöf yapıyordur
İlgisi kocalar karılar nefret ediyorum bunlardan
Bu konu hakkında Destek verebilirim
Üzücüü
Kendin için yaşa
Yurt dışına kac
Ailem burada.
Allah korusun ama ailem evlatlıktan reddetseydi, başka şehir falan düşünürdüm de... Allah korusun yaa.
Kimseyi kimsesiz bırakmasın.
sizi çok mu seviyor
Belli etmiyor.
İçindeymiş duyguları.
Sevgisi bana hep yüzeysel geliyor.
yalan o
Gezmeyi seviyor.
Beni de götürüyor haliyle.
Ama sohbet etmiyoruz.
Cinsellik yok.
Sevdiğim gıdaları ve süs eşyaları falan alıyor işte
Zor bir durum
Blöf mü
Boşanma!
Bn dansmann olimm
Bosanma