Sevgilim hangi işte çalışsa 2-3 ay sonra ya işten çıkıyor ya da kovuluyor. Dünde kovuldu. Neden oluyor bunlar sizce?

Sevgilim iç Anadolu bölgesinde yaşıyor uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ama buluşuyoruz da yani, 1 yıldır beraberiz ilk 3 ayda askerdeydi ordan geldikten 2-3 ay sonra iş bulup çalışmaya başladı. Ama tanıştığımız günden bu yana en az 3-4 iş değiştirdi. 1-2 işte kendisi ayrıldı haksızlıklar yaşadı diğer işlerde de patron tarafından çıkartıldı. Şimdiki işinde de 2-3 aydır çalışıyordu dün akşam para açığı oluştu diye çıkartılmış işten. Hep iş sorunu yaşıyor bulduğu işler hep petrolle ilgili işler sanki başka iş yokmuş gibi. Başka iş bulamaz mısın diyorum burda iş yok ki diyor bana. Bu hafta buluşmayı düşünüyorduk ailesi de işten dolayı kızmış baya sanırım. Ben bu durumda ona nasıl davranmalıyım bilmiyorum. Bulduğu işler ne olursa olsun hep patronlarla anlaşamıyor hep bir sıkıntı yaşıyor. Biraz ben de bu durumdan demoralize oldum. Sürekli olumsuz şeyler yaşıyor. İş konusunda bunları yaşaması sizce normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Sevgilim hangi işte çalışsa 2-3 ay sonra ya işten çıkıyor ya da kovuluyor. Dünde kovuldu. Neden oluyor bunlar sizce?
Cevapla