Sevgilim iç Anadolu bölgesinde yaşıyor uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ama buluşuyoruz da yani, 1 yıldır beraberiz ilk 3 ayda askerdeydi ordan geldikten 2-3 ay sonra iş bulup çalışmaya başladı. Ama tanıştığımız günden bu yana en az 3-4 iş değiştirdi. 1-2 işte kendisi ayrıldı haksızlıklar yaşadı diğer işlerde de patron tarafından çıkartıldı. Şimdiki işinde de 2-3 aydır çalışıyordu dün akşam para açığı oluştu diye çıkartılmış işten. Hep iş sorunu yaşıyor bulduğu işler hep petrolle ilgili işler sanki başka iş yokmuş gibi. Başka iş bulamaz mısın diyorum burda iş yok ki diyor bana. Bu hafta buluşmayı düşünüyorduk ailesi de işten dolayı kızmış baya sanırım. Ben bu durumda ona nasıl davranmalıyım bilmiyorum. Bulduğu işler ne olursa olsun hep patronlarla anlaşamıyor hep bir sıkıntı yaşıyor. Biraz ben de bu durumdan demoralize oldum. Sürekli olumsuz şeyler yaşıyor. İş konusunda bunları yaşaması sizce normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer